Zabawa
NENT podpisuje dystrybucję Viaplay z UPC |
28 lipca 2021
Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) i polski operator telewizji kablowej UPC podpisały wieloletnią umowę dystrybucyjną na świadczenie klientom UPC usługi streamingu Viaplay od Grupy NENT.
Viaplay zadebiutuje w Polsce 3 sierpnia z unikalnym połączeniem Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci i najlepszych sportów na żywo, takich jak piłka nożna Bundesliga, z Premier League i Formułą 1 dodanymi w nadchodzących latach. Wkrótce zostanie ogłoszona data uruchomienia usługi dla klientów UPC.
Viaplay będzie dostępny dla nowych i obecnych klientów UPC w różnych pakietach telewizyjnych w atrakcyjnych promocjach. Viaplay będzie również dostępny jako dodatkowa subskrypcja, a aplikacja Viaplay zostanie w odpowiednim czasie zintegrowana z TV 4K Box od UPC. Oferta UPC dla polskich klientów, należąca do Liberty Global, obejmuje usługi telewizyjne, szerokopasmowe, telefoniczne i komórkowe.
Kim Poder, dyrektor handlowy Grupy NENT, skomentował: „Jesteśmy podekscytowani współpracą z UPC, aby udostępnić Viaplay ponad milionowi gospodarstw domowych w całej Polsce. Biorąc pod uwagę wiodącą pozycję rynkową UPC na obszarach miejskich, umowa ta doskonale uzupełnia nasze inne partnerstwa w kraju. Widzowie w Polsce mogą liczyć na Viaplay, a kolejne umowy dystrybucyjne są w przygotowaniu.”
Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer, UPC Polska, dodał: „Nasza współpraca z Grupą NENT pokazuje nasze wieloletnie zaangażowanie w gromadzenie najwyższej jakości treści i dostarczanie najlepszych wrażeń rozrywkowych na rynku. Szczególnie cieszy nas, że możemy zaoferować naszym klientom dostęp do najwyższej jakości treści sportowych, w tym Bundesligi, Ligi Europejskiej UEFA i Ligi Konferencyjnej UEFA, a także Premier League z 2022 roku, które przyczynią się do mocnego debiutu Viaplay w Polsce.”
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.