Connect with us

Zabawa

NBCUniversal ujawnia plan rozpoczęcia korzystania z waluty reklamowej ISpot z wyprzedzeniem do maja w najnowszym szperaniu w Nielsen

Published

on

NBCUniversal ujawnia plan rozpoczęcia korzystania z waluty reklamowej ISpot z wyprzedzeniem do maja w najnowszym szperaniu w Nielsen

NBC Universal rozszerza współpracę z firmą iSpot zajmującą się śledzeniem reklam, informując dzisiaj wielu nabywców mediów, że będzie oferować dane firmy jako oficjalną walutę z wyprzedzeniem, począwszy od maja.

„Nadszedł czas na wprowadzenie zmian” — powiedział Kelly Abcarian, wiceprezes NBCU ds. pomiarów i wpływu, podczas wydarzenia One22 firmy. „Zmierzamy do Radio City, aw tym roku jesteśmy gotowi do aktywacji przeciwko wieloplatformowej publiczności iSpot… Nasza długo oczekiwana wielowalutowa przyszłość wreszcie nadeszła. Mamy technologię. Mamy dane. I dzisiaj jesteśmy gotowi pomóc.”

Więcej z Terminu!

Plan wykorzystania 16 maja z wyprzedzeniem, aby zaoferować więcej danych iSpot, opiera się na inicjatywie „testuj i ucz się” podjętej przez firmy podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w lutym. W teście iSpot uzyskał w ciągu jednego dnia wgląd w skuteczność reklamy i tendencje widzów oraz skrócił tradycyjny czas oczekiwania. Celem współpracy było uchwycenie całego obrazu publiczności strumień (NBCU paw tym razem wszystkie imprezy odbywające się w Pekinie) i liniowe. Podobnie jak jego odpowiednicy w mediach, NBCU od dawna narzeka, że ​​oceny Nielsena, które są główną walutą między kupującymi a sprzedającymi reklamy, kosztują ich pieniądze, ponieważ niewłaściwie śledzą oglądalność. Linda Yaccarino, dyrektor ds. reklamy NBCU, użyła analogii z piłką nożną w swoich komentarzach otwierających, mówiąc: „Jeśli rzucimy za przyłożenie, zdobędziemy wszystkie sześć punktów. Zasługujesz na skuteczne, kompleksowe dane, które mają znaczenie”.

Oczywiście jaśniejsze światło reflektorów na iSpot nie oznacza, że ​​Nielsen jest wyrzucany ze sceny. NBCU i jego odpowiednicy będą nadal polegać na Nielsen jako głównej części swoich pomiarów w dającej się przewidzieć przyszłości, ponieważ do sprawnego kupowania i sprzedaży reklam wymagana jest weryfikacja przez stronę trzecią. Mimo to jego nastrój w branży reklamy telewizyjnej o wartości ponad 60 miliardów dolarów był zdecydowanie niespokojny w ciągu ostatnich kilku lat, nawet bardziej niż poprzednie tarcia między wieloletnim liderem liczników a nadawcami.

READ  Nadchodzący film Gulshana Grovera „No Means No” to pierwsze wspólne przedsięwzięcie Polski i Indii

Poświadczenia Nielsena zostały skradzione przez Media Rating Council, organizację monitorującą, po tym, jak odkryła, że ​​zarówno odtwarzanie liniowe, jak i strumieniowe były niedoszacowane w latach 2020 i 2021. Firma pomiarowa przeprosiła za błędy, ale powiedziała, że ​​stanowią one niewielką część całego zestawu danych. Do końca 2022 r. Nielsen planuje uruchomić Nielsen One, nowy zestaw narzędzi pomiarowych, który, jak twierdzi, jest najbardziej wszechstronnym w historii.

Ale podczas gdy NBCU upewniło się, że żaden z kierowników nawet nie wypowiedział nazwy „Nielsen” podczas wydarzenia, wypowiedź dla uczestników była jasna. Stojąc obok ekranu z napisem pisanym wielką literą „CZAS KOŃCZY SIĘ”, Abcarian opowiedziała o swoim doświadczeniu, które obejmowało 16 lat pracy na stanowisku dyrektora w firmie Nielsen przed dołączeniem do NBCU w zeszłym roku. Wskazała, że ​​rok 2024 został wyznaczony jako data, w której Nielsen One ma stać się jedyną grupą ratingową Nielsena, zastępując liczące się od dziesięcioleci paradygmaty oparte na panelach. To sprawi, że zadanie zlecania porównań historycznych – kluczowego aspektu negocjowania cen reklam – będzie prawie niemożliwe.

„Waluta, której wszyscy dzisiaj używamy, zniknie bez względu na wszystko. Nie możesz tego powstrzymać – powiedziała. „Wszyscy musimy zacząć od nowa. W NBCU decydujemy się zacząć już teraz”.

One22, szczyt innowacji w reklamie w stylu technologicznym, podczas którego wykonał przynajmniej jeden telefon do Steve’a Jobsa, składał się z 90-minutowego programu z udziałem kadry kierowniczej i przedstawicieli różnych partnerów zewnętrznych. Odbyło się to w firmowym Studio 8H, w domu firmy Sobotnia noc na żywojedno z pierwszych osobistych spotkań na początku sezonu upfronts, które ma być pierwszym w branży od 2019 roku z powodu ograniczeń Covid.

Krishan Bhatia, prezes i dyrektor generalny NBCU, podążył za Abcarianem na scenie i ogłosił iSpot „nowym standardowym standardem pomiarowym, który oferuje większą szybkość, większą dokładność i prawdziwy wieloplatformowy widok” ogólnego zasięgu marki.

READ  Gebeka osiąga wysokie wyniki sprzedaży animacji „Living Large” i „Diplodocus” w Cannes (wyłącznie) | Aktualności

Grupa 66 reklamodawców zgłosiła się jako pierwsi partnerzy do testowania iSpot podczas igrzysk olimpijskich. Otrzymali bezpłatny dostęp do pulpitu nawigacyjnego iSpot, a pracownicy NBCU odbywali cotygodniowe godziny pracy, aby pomóc im zrozumieć, jak interpretować dane.

NBCU i iSpot nadal przetwarzają wnioski z igrzysk olimpijskich. Abcarian powiedział, że gry były pojazdem promocyjnym nr 1 podczas ich 17-dniowego biegu, z wyjątkiem Super Bowl (który również odbył się na NBCU). Powiedziała, że ​​oferowanie zmniejszonego obciążenia reklamami (Peacock, który prowadził wszystkie imprezy olimpijskie, ograniczył reklamy do pięciu minut na godzinę) zwiększyło zapamiętywanie i skuteczność reklam, potwierdzili Abcarian i inni dyrektorzy.

Najlepsze z terminu

Zapisać się do Ostateczny termin biuletynu. Aby otrzymywać najnowsze wiadomości, śledź nas Facebook, Świergotoraz Instagram.

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *