Connect with us

Nauka

Nauka stojąca za zmianą Twojej marki

Published

on

Nauka stojąca za zmianą Twojej marki

Twoja osobista marka nie jest jak sztywna ściana komórkowa. Jest bardziej plastyczny, jak błona komórkowa.

Tak, w tym tygodniu pomogłem mojej 13-latce w odrabianiu zadań domowych z nauk ścisłych. Nie, nie tęsknię za nauką w szkole średniej.

Ale ponowne uczenie się o rybosomach dało mi do myślenia – profesjonaliści muszą być elastyczni, jeśli chodzi o to, jak pozycjonują się na nowe miejsca pracy, podwyżki lub awanse.

Niedawna ankieta LinkedIn wykazała, że ​​39% ludzi ma trudności z zaprezentowaniem swoich umiejętności. Kolejne 36% ma trudności w procesie rozmowy kwalifikacyjnej.

Aż 75% poddaje się presji, by odpowiednio zaprezentować się przed nową szansą.

Jeśli jesteś na tej łodzi, rozważ te trzy krótkie historie profesjonalistów, którzy dokonali udanych zmian w karierze.

Ludzie też czytają…

Od dyrektora do filantropa

Mark jest jednym z moich ulubionych „followerów” na LinkedIn. Opowiada wspaniałe historie i dzieli się mnóstwem praktycznych porad biznesowych. Ma reputację lidera, który traktuje priorytetowo ludzi, którzy cenią swoich pracowników i potępia firmy, które ślepo zwalniają swoich pracowników.

Wyczerpany z kierownictwa wykonawczego, niedawno zdecydował się przenieść swoją rodzinę z Utah do Włoch. Nazwał to rok przerwy, aby oczyścić głowę i wymyślić kolejne kroki. Potem przyszedł kryzys ukraiński.

Nagle wszystkie posty Marka na LinkedIn koncentrowały się na pomocy wysiedlonym Ukraińcom w znalezieniu nowego domu w Polsce. Założył organizację non-profit i zabiegał o darowizny od swojej ogromnej publiczności na LinkedIn.

Jedna z najbardziej szalonych części twojej historii? Pewien dyrektor, którego wcześniej wzywał za traktowanie swoich pracowników jako aktywów, które można zbyć, faktycznie przekazał na ten cel 100 000 dolarów.

Mark zbudował swoją osobistą markę, dobrze traktując ludzi. I nawet podczas zmiany kariery bardzo mu się to podobało.

READ  Radość i ból Leeds United rozchodzą się w ciągu godziny, gdy historia białego człowieka na Instagramie opowiada o tym

Od Lidera Sprzedaży do Coacha

Linda jest jednym z najbardziej udanych liderów sprzedaży, jakich kiedykolwiek wspierałem. Rozbiła wszystkie limity i prześcignęła swoją konkurencję na swojej drodze do niezliczonych promocji i nagród z firmami takimi jak AT&T i Pitney Bowes.

Ale czegoś brakowało. Chciała wykorzystać swoje indywidualne doświadczenie w sprzedaży, aby rozpocząć prowadzenie, mentoring i coaching innych. Współpracujemy, aby zidentyfikować Twoje kluczowe umiejętności, które można przekazać: budowanie relacji, komunikacja i obsługa klienta. Przekształciliśmy jej CV z pełnego cyferek serialu i opowiadania w humanizowaną historię, która podkreślała jej umiejętności społeczne.

Otrzymała stanowisko dyrektora ds. rozwoju korporacyjnego w firmie John Maxwell Company, prowadzonej przez jednego z najsłynniejszych na świecie guru przywództwa.

Czasami musisz oddalić się od swojej obecnej sytuacji, aby uświadomić sobie wszystkie umiejętności i doświadczenia, które zgromadziłeś w swojej karierze. Gdy to zrobisz, łatwiej będzie powiedzieć innym, co przyniesiesz do stołu.

Od emerytury do odrodzenia

Inny mój były klient był gotowy do przejścia na emeryturę. Po 30 latach kierowania marketingiem dla niektórych z największych światowych firm świadczących usługi finansowe, nadszedł czas, aby odłączyć i skupić się na daniu.

Celem Connie było znalezienie się na stanowiskach w zarządach, gdzie mogłaby zapewnić strategię marketingową i wskazówki dla organizacji non-profit.

Wprowadziliśmy kilka prostych poprawek w Twoich osobistych materiałach marketingowych, w szczególności w Twoim profilu LinkedIn, w którym wiele firm poszukuje nowych członków zarządu.

Krótko mówiąc, jest teraz w zarządzie Fundacji Make-A-Wish. Aha, i pracuje jako dyrektor ds. marketingu dla innego giganta usług finansowych.

Aby trafić w sedno, nie potrzeba gruntownego remontu twojej historii ani wznowienia. Wystarczy trochę adaptacji i zmiany. Zastanów się: około 330 miliardów komórek jest codziennie wymienianych w naszych ciałach. Za około 100 dni zostanie uzupełnionych 30 bilionów. To odpowiednik nowej osoby.

READ  Konkurencyjność cyfrowa Australii nadal spada: CEDA | Wyspiarz

Bądź jak komórka. Dostosuj się i ulepszaj.

Być może personal branding to jednak nauka.

Joe Szynkowski jest szczęśliwym założycielem i właścicielem The UpWrite Group, małej lokalnej firmy oferującej komunikację korporacyjną, branding osobisty, public relations i usługi ghostwriting. Aby uzyskać więcej informacji, wyślij e-mail na adres [email protected].

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *