technologia
Najlepsze e-maile z okresu próbnego Apple vs. Epic
Mówiąc o crossplay: Sony i Epic po cichu przetestowały crossplay z obydwoma w styczniu 2018 r. Czternaście dni oraz Przykład, i negocjuj przez większą część roku.
W marcu 2018 r. Epic i Microsoft ogłoszone publicznie że Sony było jedyną rzeczą, która łączyła wszystkich razem Czternaście dni Gracze odradzają grę międzyplatformową ze znajomymi – ale za kulisami Epic i Sony prowadziły aktywne dyskusje za kulisami, aby urzeczywistnić wieloplatformowość, zgodnie z e-mailami firmowymi.
Jak pisaliśmy, zrobiło się gorąco. Epic próbował umożliwić Sony umożliwienie gry krzyżowej między PS4 i Xbox, a wiceprezes Epic Joe Kreiner powiedział: „Nie mogę wymyślić scenariusza, w którym Epic nie dostanie tego, czego chcemy – ta możliwość wyszła na jaw, gdy Czternaście dni stała się największą grą na PlayStation ”na początku marca. Sony zakończone wnioskiem o dodatkowe gwarancje finansowe przed w końcu podane w we wrześniu 2018 r.
Ale teraz widzimy też momenty, w których Sony i Epic lepiej się dogadywały. Czy wiesz, że w styczniu 2018 roku, dwa miesiące wcześniej, firmy po cichu uruchomiły crossplay PS4 na PC? gówno uderzyło w wentylator? Epic ogłosił wyniki tego testu Sony w lutym. „Chcemy, aby istniejące wyjątki Paragon/Fortnite PC zostały szybko rozszerzone na systemy iOS i Android” – powiedział Kreiner szefowi ds. relacji z programistami Sony, Philowi Rosenbergowi. Otwórz także wieloplatformowy czat głosowy.
Kolejny wątek e-mail w czerwcu ujawnia, że dyrektor generalny firmy Epic, Tim Sweeney, ciężko pracuje nad dodaniem Microsoftu na kilka dni przed E3 2018 – ze zdaniami takimi jak: „Szczerze, nie uważamy, że stanowisko Sony jest w ogóle legalne”. san i „Proszę pamiętać, że Epic umożliwi pełną interoperacyjność między wszystkimi platformami w Fortnite w późniejszym terminie.” Ale Sweeney nadal przeprasza, tak jak to zrobiłeś, możesz sam przeczytać powyższy dokument.
W „Umowie na wyłączność i współpracy marketingowej” z 15 marca widzimy, że Epic wymienił coś innego, aby uzyskać międzyplatformowe DLC i wieloplatformowy czat głosowy na PS4, PC i urządzenia mobilne. Uzgodniono integrację interfejsów API platformy turniejowej Sony PS4 z Unreal Engine 4.
Umowa prawna między Sony i Epic ewoluowała: po tym, jak strony dodały Xbox Crossplay we wrześniu 2018 r., strony dodały Linuksa do listy „dozwolonych platform” w maju 2019 r., a następnie Google Stadia we wrześniu 2019 r. Ale Tim Sweeney postanowił zatrzymać Stadię dla okupu, o czym wspomniałem wcześniej.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”