Connect with us

technologia

Muzeum aktualizuje N64 GoldenEye z wieloma ekranami, aby zapobiec oszustwom na ekranie

Published

on

Muzeum aktualizuje N64 GoldenEye z wieloma ekranami, aby zapobiec oszustwom na ekranie
Jedna konsola, cztery wyświetlacze, zero
Powiększać / Jedna konsola, cztery wyświetlacze, bez wygłupów związanych z „podzielonym ekranem”

Każdy, kto pamięta grę Gołą Oko 007 na N64 chyba pamięta, żeby wziąć to pod uwagę „oszustwo na ekranie” to spojrzenie na inny kwadrant strzelanki na podzielonym ekranie, aby ocenić pozycję przeciwnika. Jest nawet nowoczesna gra zmusza to graczy do polegania na taktyce, aby ścigać niewidocznych przeciwników.

Teraz, 25 lat później Złote okomuzeum zdołało zrobić coś z tymi oszustami na ekranie, znajdując sposób na udostępnienie gry Złote oko na czterech ekranach telewizyjnych bez modyfikowania oryginalnej kasety lub sprzętu N64.

Wieloekranowy Złote oko Rozgrywka jest prezentowana w ramach „25 lat Złote oko” Wydarzenie w Cambridge w Anglii Centrum Historii Komputerów w ten weekend. Potwierdzenie koncepcji unikalnego stylu gry (z wszystkimi monitorami dziwnie skierowanymi w tym samym kierunku) zwrócił uwagę na tweeta w środęco skłoniło Ars do poszukiwania dalszych szczegółów dotyczących zarządzania muzeum.

„To nie jest eleganckie”

Der Videoskalierer C2-7210 ist das technische Schlüsselstück zum Aufteilen des geteilten Bildschirms von <em>Złote Oko</em> na wielu wyświetlaczach.” src=”https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2022/05/splitter-300×300.jpg” width=”300″ height=”300″ srcset=”https:/ /cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2022/05/splitter.jpg 2x”/></a><figcaption class=
Powiększać / Skaler wideo C2-7210 jest kluczową technologią do dzielenia Złote okopodzielony ekran na wiele wyświetlaczy.

Dyrektor generalny i powiernik Center for Computing History Jason Fitzpatrick Ars opowiada o idei wieloekranowej Złote oko zaczęło się, gdy niektórzy pracownicy muzeum omówili swoje szczególne frustracje związane z strzelankami FPS na podzielonym ekranie na konsolach. „Rozmawialiśmy o tym, a oni powiedzieli: »Problem polega na tym, że widzę wszystkich na tym samym ekranie; po prostu patrzysz w prawo i widzisz, co robią, a możesz temu przeciwdziałać«” – powiedział Fitzpatrick. „I myśleliśmy:„ Och, właściwie moglibyśmy to obejść”. Więc po prostu się bawiliśmy i wypróbowaliśmy, i pomyśleliśmy, że będzie to tylko trochę zabawy ”.

Fitzpatrick był w dobrej sytuacji, by się rozstać Złote okosygnał podzielonego ekranu z powodu jego codziennej pracy Rekwizyty telewizyjne i filmowe Pure Energy, gdzie, jak mówi, często proszono go o ustawienie na planie starych telewizorów kineskopowych. Oznacza to, że „ma wiele urządzeń do zabawy z filmami” – powiedział.

W tym przypadku kluczem jest „część wyposażenia”. skaler wideo C2-7210, nieistniejący element technologii produkcji wideo, który umożliwia profesjonalistom przetwarzanie sygnału wideo na żywo na różne sposoby. Obejmuje to możliwość powiększenia określonej części maksymalnie dwóch sygnałów wejściowych, a następnie przeskalowania wyniku do pełnego ekranu na innym monitorze lub telewizorze.

Dla wielu ekranów Złote okoFitzpatrick powiedział, że właśnie zerwał standardowy sygnał PAL N64 w cztery identyczne kopie, a następnie wprowadzono dwa wejścia do dwóch jednostek skalujących. Następnie kierujesz każdy skaler na inną ćwiartkę sygnału wejściowego i wysyłasz wynikowy sygnał wyjściowy do różnych telewizorów. Drugie wejście w jednym z tych telewizorów również odbiera niezmodyfikowany sygnał pełnoekranowy bezpośrednio z N64, co ułatwia nawigację po menu.

„To nie jest eleganckie, ponieważ w zasadzie jedziesz 704×576 [pixel] obraz i po prostu powiększasz do jednej czwartej, a następnie bierzesz tę ćwiartkę i rozciągasz ją na cały ekran” – powiedział Fitzpatrick dla Ars. „Nawet jeśli mamy do czynienia z czymś w okolicach 352×288 [pixels]daj lub bierz, ponieważ rozdzielczość dla każdego z tych kwadrantów po przesunięciu do pełnego ekranu wygląda dobrze”.

Częściowo dlatego, że „oryginalna gra i tak nie wyglądała dobrze” i dlatego, że technologia ciągłego skanowania linii poziomej CRT „zakrywa różne grzechy” – powiedział Fitzpatrick. „Stare płyty CD i tak miały wymiary 352×288, więc oglądaliśmy filmy w tej rozdzielczości” – dodał.

Ten rodzaj podziału sygnału może przypominać o masywne ściany wideo CRT które czasami widuje się w instalacjach artystycznych lub starych teledyskach. Ale Fitzpatrick dołącza kontroler ściany wideo dla tego typu przetwarzania „ustawienie ich zajęłoby godziny, ponieważ trzeba by było zrobić każdy z osobna… Nie miałbyś precyzyjnej kontroli, aby dokładnie to zrobić [split-screen] Powierzchnia. To po prostu zabrałoby ekran i pocięło go na cztery części. Mogło być kilka drobiazgów, które przeoczono”.

READ  Witryna PlayStation uruchamia nową stronę z biblioteką gier na PS5 i PS4

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *