technologia
Monster Hunter: Dostawy na całym świecie i sprzedaż cyfrowa przekraczają 25 milionów
Łączna liczba przesyłek na całym świecie i sprzedaży cyfrowej dla Łowca potworów: Świat przekroczyły 25 milionów, łącznie z dostawami Monster Hunter World: Iceborne Edycja MistrzowskaCapcom ogłoszony.
Łowca potworów: Świat została po raz pierwszy wydana na całym świecie 26 stycznia 2018 roku na PlayStation 4 i Xbox One, a następnie na PC para w dniu 3 sierpnia 2018 r.
Dodatek, Świat łowców potworów: Icebornewydana na PlayStation 4 i Xbox One 6 września 2019 r. oraz na PC za pośrednictwem para w dniu 9 stycznia 2020 r.
Oto pełne oświadczenie Capcom ws Łowca potworów: ŚwiatNajnowszy kamień milowy w sprzedaży:
The. w marcu 2024 r. będzie obchodzić swoje 20. urodziny Łowca potworów Seria składa się z gier akcji o polowaniu, w których gracze walczą z gigantycznymi potworami w pięknych środowiskach naturalnych. Począwszy od pierwszego tytułu z 2004 roku, seria zapoczątkowała nowy gatunek, w którym gracze polują wraz z przyjaciółmi na dzikie potwory, i od tego czasu stała się fenomenem na skalę światową, a łączna sprzedaż serii na dzień 31 grudnia 2023 roku przekroczyła 97 milionów egzemplarzy.
Z Łowca potworów: ŚwiatCapcom to stworzył Łowca potworów Dzięki jednoczesnej premierze pierwszej serii na całym świecie i międzynarodowym działaniom promocyjnym, seria osiągnęła status globalnej marki i ugruntowała pozycję najlepiej sprzedającej się gry wszechczasów firmy Capcom zaledwie miesiąc po premierze. W ciągu sześciu lat od premiery gry firma Capcom nadal forsowała i przewodziła dystrybucji cyfrowej Łowca potworów: Świat osiągnięcie nowego rekordu wszechczasów firmy Capcom wynoszącego 25 milionów sprzedanych jednostek. Dodatkowo Capcom ogłosił to w grudniu ubiegłego roku Dzikie łowcy potworówi przyciągnął szerokie zainteresowanie zapowiedzią, że najnowszy tytuł z serii ukaże się w 2025 roku.
Firma Capcom dokłada wszelkich starań, aby spełniać oczekiwania wszystkich użytkowników, wykorzystując swoje wiodące w branży możliwości tworzenia gier w celu tworzenia wysoce rozrywkowych gier.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”