Connect with us

Nauka

M&M zamierza zwiększyć swój udział w rynku lekkich ciągników do 40% w ciągu 3 lat

Published

on

M&M zamierza zwiększyć swój udział w rynku lekkich ciągników do 40% w ciągu 3 lat

Mahindra & Mahindra, największy producent ciągników w kraju, planuje zwiększyć swój udział w rynku ciągników lekkich o 10 punktów procentowych lub 1000 punktów bazowych z 1,25 lakh o mocy od 20 do 40 koni mechanicznych do 40% w ciągu najbliższych trzech lat dzięki wprowadzenie na rynek nowej gamy ciągników Oja.

Firma posiada obecnie 30% udział w rynku maszyn o mocy 20-40 koni mechanicznych, obsługując segment ogrodniczy i rynek nasion ryżu.

Hemant Sikka, prezes działu sprzętu rolniczego w firmie Mahindra & Mahindra, mówi: „Nowa gama ciągników Oja dołączy do szybko rozwijającego się segmentu ogrodnictwa, a także uważamy, że istnieje znacząca szansa dołączenia do obszaru uprawy ryżu, który będzie preferował wersję 4WD i wszystkie modele będą miały 100% łączność”.

Mahindra wraz z marką Swaraj ma udział w rynku wynoszący 41,5% z 9,5 lakh rynku ciągników siodłowych w kraju. Podczas gdy całkowity rynek traktorów rośnie w tempie 7% rocznie, powierzchnia ogrodnicza, na której będzie pozycjonowana seria ciągników Oja, rośnie w silnych dwucyfrowych liczbach.

Pod marką Oja – Mahindra ma cztery platformy, które zaspokajają różnorodne potrzeby rynku. We wtorek firma wprowadziła na rynek 7 modeli na trzech nowych platformach – subkompaktowej, kompaktowej i małej użytkowej w zakresie od 20 do 40 koni mechanicznych, aw ciągu roku firma wprowadzi na rynek dużą platformę użytkową obsługującą segment (od 40 do 70 koni mechanicznych).

Platforma Oja została opracowana przy inwestycji w wysokości 1200 crore Rs, która będzie miała cztery różne platformy napędzane 4 silnikami i 4 skrzyniami biegów, ale firma rozważa również układ napędowy o zerowej emisji.

„Zastanawiamy się nad elektryfikacją tej platformy – ale harmonogram nie jest jeszcze ustalony, a przyjęcie pojazdów elektrycznych w tym segmencie zajmie trochę czasu” — dodał Sikka.

READ  Naukowcy opracowują syntetyczny zarodek, bez komórki jajowej ani nasienia

Oprócz poszerzania portfolio produktów, firma zwiększy swoją obecność z 1100 do 1300 punktów w ciągu najbliższych dwóch lat.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *