Connect with us

Zabawa

Miss Broadway Musicals? Wypróbuj Clubhouse – WSVN 7News | Miami News, pogoda, sport

Published

on

Miss Broadway Musicals?  Wypróbuj Clubhouse – WSVN 7News |  Miami News, pogoda, sport

(CNN) – W związku z zamknięciem teatrów na Broadwayu podczas pandemii artyści zwracają się do Clubhouse, żywej aplikacji audio często używanej w sieciach i panelach wirtualnych, aby bezpłatnie tworzyć pełnometrażowe filmy Musicale.

Wciąż w fazie testów beta, Clubhouse to aplikacja dostępna tylko dla zaproszonych osób i setki pokojów rozmów głosowych, które pozwalają milionom użytkowników wypowiadać się na różne tematy. Dla fanów Broadwayu stanowi platformę dla aktorów i artystów z całego świata do łączenia się i łączenia Popraw swoją sztukę sceniczną. I chociaż słuchanie radia nie jest nową koncepcją, użytkownicy klubów wykorzystali własne kreatywne tła, aby zrewolucjonizować sposób korzystania z aplikacji.

Pierwszego dnia z aplikacją we wrześniu 2020 roku Noelle Chestnut Whitmore, która była na wakacjach z pracy w marketingu jako festiwal muzyczny, dołączyła do pokoju klubowego o nazwie The Cotton Club. Zaprojektowana i zarządzana przez piosenkarza i autora piosenek Bomani X, przestrzeń przypominała prawdziwy klub jazzowy, gdzie ludzie rozmawiają wirtualnie, a niektórzy użytkownicy pełnią rolę klubowych barmanów i didżejów. Uczestnicy musieli zmienić swoje zdjęcia profilowe na czarno-białe zdjęcie swojego ulubionego muzyka jazzowego, korzystając z funkcji wizualnych Clubhouse ograniczonych do zdjęć profilowych użytkowników.

Doświadczenie Whitmore w „Cotton Club” zainspirowało ją do znalezienia własnego sposobu na kreatywność. W ciągu dwóch miesięcy rozpoczęła pracę nad klubem Lion King: The Musical, który połączył się z innymi artystami zainteresowanymi wykorzystaniem muzycznych możliwości aplikacji i wkrótce dostrzegła korzyści. Brała udział w panelu poświęconym branży muzycznej, które prowadził Whitmore związana z CEO Geojam, platformy muzycznej opartej na nagrodach, na jej obecnym stanowisku jako dyrektor ds. marketingu firmy.

Musical ukazał się w klubie 26 grudnia z popołudniowymi i wieczornymi występami. Plik Produkcja nastąpiła po 1994 roku Słowo w słowo „Król Lew” z dodatkową oryginalną historią Mir Harris – a kreatywny strateg, który zagrał i wyprodukował musical – aby nadrobić brak elementów wizualnych w spektaklu.

READ  Nominowani do Oscara w międzynarodowym filmie

„Lion King: The Musical” rozpoczął się i był impulsem do innych występów w klubach, w tym „The Wiz” i „Dreamgirls”. Musicale ożywiły wielowiekową formę rozrywki: słuchowisko radiowe.

„Audio-teatr był standardem dla naszych dziadków” – powiedziała Sherita Carthon, dyrektor ds. Obsady i kreatywności The Wiz w klubie. „Dzięki dołączanej aplikacji audio wykorzystaliśmy ducha minionych czasów, aby otworzyć wyobraźnię naszych odbiorców za pomocą obrazów i dźwięku”. – Słuchacze przyjechali z Niemiec i Afganistanu – powiedział Carthon.

„Nie ma sposobu, aby lokalna produkcja teatralna osiągnęła taki zasięg” – powiedziała.

Podczas gdy wiele platform nadaje się do kreatywnych zastosowań dla artystów, Clubhouse różni się tym, że nacisk kładzie się na uzyskiwanie informacji zwrotnych od użytkowników, którzy mogą rekomendować funkcje i produkty, które chcieliby zobaczyć w aplikacji.

Paul Davison i Rohan Seth, założyciele aplikacji, W każdą niedzielę organizuj spotkania w ratuszu w sali klubowej, rozmowa taka jest otwarta dla wszystkich użytkowników, dopóki sala nie pomieści 8 000 osób. Użytkownicy, którzy nie wykonają cięcia, tworzą przepełnione pokoje, aby dodatkowe osoby mogły słuchać na żywo nagrania spotkania.

„Mówią nam, co się dzieje i możemy co tydzień zadawać pytania, rozmawiać na żywo o różnych sprawach lub sugerować funkcje produktu, a to zdecydowanie nie jest normalne w przypadku większości platform” – powiedział Whitmore. „Jako programiści możemy wpływać na aplikację i jej przyszłość, a nigdy wcześniej tego nie widziałem”.

Whitmore przeprowadził przesłuchania do „Króla Lwa” w salach klubowych z ponad 50 osobami z różnych krajów włącznie z Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Kanada Próbuje rywalizować o role w musicalu.

Kiedy wreszcie nadszedł czas na pokaz, obsada „Króla Lwa” rozpoczęła występ audio, zmieniając swoje zdjęcie profilowe w czerwoną kurtynę, taką jak ta używana w kinach. Gdy tylko zaczęła się muzyka, wykonawcy zmienili swoje zdjęcia profilowe, a ikony przełączyły się na odpowiednie zdjęcia postaci. Na każdy koncert oglądało około 5000 osób – maksimum dozwolone w przestrzeni klubowej, która wzrosła od tamtego czasu.

READ  Majaland Gdańsk: Momentum otwiera nowy park w Polsce

Występ zebrał entuzjastyczne recenzje na Twitterze, a fanfary wykraczały poza budynek klubu. Podczas popołudniowego debiutu programu #TheLionKingCH był popularnym tematem na Twitterze. „Czy to nie było miłe? Czapki z głów dla reżysera @noellechesnutw i każdej utalentowanej osoby, która dzisiaj przyniosła radość dzięki #LionKingCH. Wspaniała produkcja niezależna ”- powiedział reżyser Ana DuVernay napisała na Twitterze po wysłuchaniu koncertu w klubie. „Mocna i przekonująca wydajność. Załoga była na miejscu. Wszyscy to zrobiliście! Czarna doskonałość na @joinClubhouse. Tylko mówię. „

I chociaż wrażenia dźwiękowe nie są porównywalne z tym, czego mogliby doświadczyć widzowie na osobistych pokazach z Broadwayem, teatrami i muzyką Miejsca zamknięte, Artyści sprawiają, że to działa. „Wiele z tego, co teraz robimy, zostało zablokowanych w Internecie” – powiedział Elle.Morris, dyrektor muzyczny „Dreamgirls”.

Leroy Church, członek obsady Elle Morris, był dyrektorem ds. Obsady i artystycznym „Dreamgirls” w tym klubie, ale przed pandemią należał do obsady Broadwayu do „Króla Lwa”. Church powiedział, że umieszczenie musicalu w aplikacji audio pokazało, jak „wypełnić lukę, aby stworzyć cyfrową przestrzeń teatralną” i wykazać się kreatywnością, gdy powrócą osobiste przedstawienia na Broadwayu.

W marcu burmistrz Nowego Jorku Bill de Blasio powiedział, że spodziewa się powrotu Broadwayu i Off-Broadwayu do września 2021 roku.

The-CNN-Wire ™ oraz © 2021 Cable News Network, Inc., spółka należąca do Time Warner. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *