technologia
Microsoft rekrutuje firmę Certain Affinity do pomocy w grze Halo Infinite
Halo nieskończoność było niemal idealnym odnowieniem serii Halo. Gra posiada zabawną i ekspansywną kampanię oraz dobrze zbalansowany tryb wieloosobowy w pakiecie, który przywodzi na myśl beztroskie dni Xbox Live i dźwięk ładowania tarcz energetycznych. Dodanie nowej zawartości do doskonałego, ale kłopotliwego trybu wieloosobowego również było powolne, ale wydaje się, że pomoc jest w drodze w postaci studia Austin Certain Affinity, które zostało wynajęte, aby pomóc 343 Industries „poruszać się naprzód”. Halo nieskończoność”.
Wiadomość przychodzi najkrótsze posty na stronie Certain Affinity, zauważając, że studio „pogłębi nasze relacje z 343”. Założona w 2006 roku przez Maxa Hobermana, byłego lidera gry wieloosobowej i sieciowej serii Halo, Pewne powinowactwo wypracowała sobie niszę jako sklep wsparcia, w dużej mierze pomagając w tworzeniu gier w Call of Duty i Franczyzy Halo.
Wycofanie niektórych Affinity wydaje się zgodne z ostatnimi komentarzami 343 na temat wysiłków deweloperów Halo mających na celu zaspokojenie zapotrzebowania na bardziej elastyczne aktualizacje i szybszy rytm zawartości. Brian Jarrard, dyrektor ds. społeczności w 343, odpowiedział fanom na Reddicie: mówił szczerze o „wyzwaniach i ograniczeniach”, przed którymi stoi studio w celu wsparcia nieskończoność.
Z pewnością nie jesteśmy zadowoleni z tego, że nie jesteśmy w stanie spełnić oczekiwań graczy i społeczności, to trudna sytuacja, która będzie wymagała czasu, aby zespół mógł przetworzyć. Na razie skupiamy się na S2 i będziemy mieli więcej do powiedzenia na ten temat w nadchodzących tygodniach. W międzyczasie dzieje się dużo planowania produkcji, kalkulacji kosztów, planowania, ustawiania itp., co tak naprawdę nie nadaje się do szczegółowych regularnych aktualizacji. Rozumiemy, że społeczności po prostu kończy się cierpliwość i szczerze mówiąc myślę, że zrozumiałe jest to, że jest zmęczona słowami. Potrzebujemy tylko trochę czasu, aby zespół dopracował szczegóły, a potem z pewnością będziemy mogli podzielić się jak najwięcej.
Po ekscytującym początku rozmowa dobiegła końca Halo nieskończoność pogorszyła się w dużej mierze do frustracji społeczności z powodu braku nowych treści i niezadowalającego modelu sezonowego. Te frustracje zostały spotęgowane decyzją o zachowaniu dużych funkcji, takich jak Współpraca w kampanii i edytor map Forgei długie przestoje zmarginalizować cały tryb multiplayer.
Odbierać nieskończoność Rozwój będzie długim i powolnym zadaniem dla 343 i jego partnerów, ale studio pozycjonuje nadchodzący sezon 2 – zwane Samotnymi Wilkami – jako pierwszy mały krok z dwiema nowymi mapami, nowymi trybami dla wielu graczy i tłum optymalizacji.
Halo nieskończoność Sezon 2 rozpoczyna się 3 maja.