technologia
Microsoft przejmuje ZeniMax Media i producenta gier Bethesda Softworks
Redmond, umyj., 21 września 2020 r / PRNewswire / – Ponad trzy miliardy ludzi na świecie gra w gry dla zabawy, ucieczki i kontaktu międzyludzkiego. W przeciwieństwie do innych mediów, gry pozwalają ludziom zanurzyć się w kreatywności, myśleniu strategicznym i pracy zespołowej, a także zanurzyć ich w interaktywnych historiach i światach stworzonych przez jednych z najbardziej niesamowitych twórców na świecie. Zjawisko kulturowe gier uczyniło z nich największą i najszybciej rozwijającą się formę rozrywki na świecie – branżę bardziej niż oczekiwano 200 miliardów dolarów w sprzedaży rocznej w 2021 roku.
W miarę jak branża gier przechodzi z ery skoncentrowanej na urządzeniach do ery skoncentrowanej na graczach, opartej na nowych technologiach, które oferują swobodę grania ze znajomymi w dowolnym miejscu na dowolnym urządzeniu, Microsoft (Nasdaq: MSFT) ogłosił w poniedziałek plany nabycia ZeniMax Media Firma macierzysta Bethesda Softworks, jednego z największych prywatnych twórców i wydawców gier na świecie. Twórca uznanych przez krytyków i najlepiej sprzedających się serii gier, w tym Stare zwoje i Zawieść Bethesda oferuje między innymi imponującą gamę gier, technologii, talentów i sukcesów komercyjnych, które odniosły sukces na konsoli Xbox. W ramach umowy Microsoft nabędzie ZeniMax Media za 7,5 miliarda dolarów w gotówce.
Dzięki unikalnym inwestycjom w zawartość, społeczność i chmurę strategia firmy Microsoft różni się od innych, umożliwiając ludziom granie w gry, których chcą, z ludźmi, których chcą, gdziekolwiek chcą. Gry są motorem wzrostu numer jeden w grach, a gry napędzają nowe usługi w chmurze, takie jak Xbox Game Pass, który osiągnął nowy kamień milowy obejmujący ponad 15 milionów subskrybentów. Dzięki Bethesda Microsoft powiększy się z 15 do 23 kreatywnych zespołów studyjnych i doda legendarnych franczyzobiorców Bethesdy do Xbox Game Pass. Obejmuje to zamiar Microsoftu, aby przenieść przyszłe gry Bethesdy do Xbox Game Pass tego samego dnia, w którym zostaną uruchomione na Xbox lub PC, takich jak Starfield, długo oczekiwana nowa kosmiczna epos, obecnie opracowywana przez Bethesda Game Studios staje się.
„Gry to najbardziej ekspansywna kategoria w branży rozrywkowej, ponieważ ludzie na całym świecie zwracają się do gier, aby nawiązać kontakty towarzyskie i bawić się z przyjaciółmi” – powiedział Satya Nadella, CEO, Microsoft. „Zróżnicowana pod względem jakości zawartość jest tym, co napędza rozwój i wartość subskrypcji Xbox Game Pass – od Minecrafta po Flight Simulator. Jako zaufany twórca i wydawca gier Bethesda odniosła sukces we wszystkich kategoriach gier i razem będziemy nadal rozwijać nasze ambicje, aby wzmocnić pozycję ponad trzech”. Miliardy graczy na całym świecie ”.
„To świetny czas na bycie fanem Xbox. Tylko w ciągu ostatnich 10 dni opublikowaliśmy szczegóły dotyczące naszych dwóch nowych konsol, które będą jutro zamówione w przedsprzedaży, uruchomiliśmy gry w chmurze w Xbox Game Pass Ultimate, a teraz mamy ’ Robimy kolejną inwestycję w najważniejszą część naszej strategii: gry – powiedział Phil Spencer, Wiceprezes wykonawczy ds. Gier w firmie Microsoft. „Pokolenia graczy były zaintrygowane prestiżowymi franczyzami z portfolio Bethesdy i przez wiele lat będą nimi być częścią Xbox”.
Planowane przejęcie obejmuje wydawców i studia deweloperskie na całym świecie, zatrudniające ponad 2300 pracowników, w tym Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios, id Software, ZeniMax Online Studios, Arkane, MachineGames, Tango Gameworks, Alpha Dog i Roundhouse Studios. Doceniona przez krytyków i najlepiej sprzedająca się seria Bethesdy obejmuje Stare zwoje, Zawieść, LOS, Drżeć, Wolfenstein, i Zniesławiony, między innymi.
Firma macierzysta Bethesda, ZeniMax Media, została założona w 1999 roku przez prezesa i dyrektora generalnego Robert A. Altman;; Struktura i przywództwo Bethesdy pozostają.
„To ekscytujący dzień dla tej firmy, naszych pracowników i fanów. Od dziesięcioleci ściśle współpracujemy z firmą Microsoft, a ta umowa jest naturalną ewolucją tamtych lat współpracy” – powiedział Altman. „Obecnie największymi zwycięzcami są nasi fani. Rozwijamy naszą listę gier AAA, ale teraz, biorąc pod uwagę rozmiar Microsoftu i cały stos gier, nasze gry mogą być tylko lepsze”.
Transakcja podlega zwyczajowym warunkom zamknięcia i zakończeniu przeglądu regulacyjnego. Microsoft oczekuje, że przejęcie zostanie sfinalizowane w drugiej połowie roku fiskalnego 2021 i będzie miało minimalny wpływ na dochody operacyjne niezgodne z GAAP w latach 2021 i 2022. Niezgodność z GAAP wyklucza oczekiwany wpływ korekt związanych z rachunkowością zakupów, integracją i kosztami transakcji.
Więcej informacji można znaleźć na wpis na blogu z Phil Spencer, EVP Gaming w Microsoft. Znajdź powiązane obrazy Tutaj. Aby uzyskać informacje o jakości nadawania b-roll, prosimy o kontakt [email protected].
O firmie Microsoft
Microsoft (Nasdaq „MSFT” @microsoft) umożliwia cyfrową transformację w erze inteligentnej chmury i inteligentnej przewagi. Twoja misja polega na umożliwieniu każdej osobie i organizacji na świecie możliwości osiągnięcia więcej.
Informacje o ZeniMax Media Inc.
ZeniMax Media to prywatna organizacja medialna z siedzibą poza firmą Waszyngton z międzynarodowymi wydawcami na całym świecie. Poprzez swoje spółki zależne, ZeniMax Media tworzy i publikuje oryginalne interaktywne treści rozrywkowe na konsole, komputery PC i urządzenia przenośne / bezprzewodowe. Dywizje ZeniMax Media obejmują Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios, id Software, Arkane Studios, Tango Gameworks, Machine Games, ZeniMax Online Studios, Alpha Dog Games, Roundhouse Studios, ZeniMax Europe Ltd., ZeniMax Asia KK, ZeniMax Asia Pacific Limited oraz ZeniMax Australia Aby uzyskać więcej informacji na temat ZeniMax Media, odwiedź Pty Ltd. www.zenimax.com.
Bethesda Fast Fakty i nagrody
5 z 8 studiów dostarczyło tytuły „Gry roku”
# 1 jako Redaktor Roku (2018)
Zwycięzca „Gry Roku” przez 5 lat z rzędu
The Elder Scrolls III: Morrowind
RPG roku od IGN i innych
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Gra konsensusu roku we wszystkich branżach
Fallout 3
Gra konsensusu roku we wszystkich branżach
The Elder Scrolls V: Skyrim
Gra konsensusu roku
Nazwana grą generacji i nr 1 na PC wszechczasów
Fallout 4
Ponad 50 nagród dla Gry Roku, w tym DICE i BAFTA
Zniesławiony
Nagroda BAFTA za najlepszą grę, najlepszą przygodową grę akcji na VGA
Dishonored 2
Szt Gra gracza roku, najlepsza przygodowa gra akcji na VGA
Zdobywca ponad 100 nagród Best of 2016
Wolfenstein: The new colossus
Najlepsza gra akcji, The Game Awards
DOOM (2016)
Najlepsza gra akcji, The Game Awards
Schron atomowy
Mobilna gra roku, nagrody DICE i Golden Joystick Awards
Elder Scrolls Online
MMO roku przez cztery kolejne lata
Wypowiedzi prognozujące
Oświadczenia zawarte w niniejszym komunikacie prasowym, które są „stwierdzeniami wybiegającymi w przyszłość”, są oparte na bieżących oczekiwaniach i założeniach, które są obciążone ryzykiem i niepewnością. Rzeczywiste wyniki mogą się znacznie różnić ze względu na takie czynniki, jak ryzyko, że transakcja ZeniMax Media może nie zostać zakończona na czas lub w ogóle. ograniczenia lub ograniczenia nałożone przez organy regulacyjne; wpływ przejęcia na społeczność graczy i klientów ZeniMax Media; wpływ zmian zarządczych i organizacyjnych na działalność ZeniMax Media; wpływ na pracowników ZeniMax Media i naszą zdolność do zatrzymania kluczowego personelu; naszą skuteczność w integracji platformy ZeniMax Media i operacji z biznesem Microsoft; nasza zdolność do osiągania naszych szerszych celów strategicznych i operacyjnych; znaczące inwestycje w produkty i usługi, które mogą nie przynosić oczekiwanych zwrotów; Utrata wartości firmy lub wartości niematerialnych podlegających amortyzacji, która ma istotny negatywny wpływ na zyski; Cyberataki i naruszenia bezpieczeństwa, które mogą skutkować zmniejszeniem przychodów; zwiększone koszty, roszczenia z tytułu odpowiedzialności lub szkody dla naszej reputacji lub pozycji konkurencyjnej; Nadmierne przestoje, utrata danych i zakłócenia w naszych usługach online, jeśli nie utrzymujemy odpowiedniej infrastruktury operacyjnej; Problemy z jakością lub dostawą; Zmiany prawne, nasz ewoluujący model biznesowy, piractwo i inne czynniki mogą obniżyć wartość naszej własności intelektualnej; Roszczenia Firma Microsoft naruszyła prawa własności intelektualnej innych osób; Roszczenia przeciwko nam, które mogą prowadzić do niekorzystnych skutków w sporach prawnych; Szkody dla naszej reputacji lub marek, które mogą mieć wpływ na naszą działalność i wyniki operacji; Narażenie na zwiększoną niepewność gospodarczą i operacyjną związaną z prowadzeniem globalnej działalności, w tym skutki kursów walutowych; niekorzystne warunki gospodarcze lub rynkowe, które mogą wpłynąć na naszą działalność; katastroficzne wydarzenia lub warunki geopolityczne, takie jak pandemia COVID-19, które mogą zakłócić naszą działalność; oraz zależność naszej firmy od naszej zdolności do przyciągania i zatrzymywania utalentowanych ludzi. Aby uzyskać więcej informacji na temat ryzyka i niepewności związanych z działalnością firmy Microsoft, zobacz sekcje „Dyskusja kierownictwa i analiza sytuacji finansowej i wyników operacji” oraz „Czynniki ryzyka” w dokumentach SEC firmy Microsoft, w tym między innymi Raport roczny na formularzu 10-K i raporty kwartalne na formularzu 10-Q, których kopie można uzyskać w dziale Relacji Inwestorskich Microsoft pod numerem (800) 285-7772 lub w witrynie Relacji Inwestorskich firmy Microsoft pod adresem http://www.microsoft.com/en-us/investor.
ŹRÓDŁO Microsoft Corporation
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”