technologia
Metroid 64 wyobraża sobie 64-bitowy wpis, który nigdy się nie zdarzył
Podczas gdy Nintendo 64 nigdy nie dostało gry Metroid, dwóch fanów pracuje nad pokazaniem światu, jak mógłby wyglądać Metroid 64.
Jak donosi Nintendo życie, Luto Akino udostępnił na Twitterze swój projekt Unity 3D, którego celem jest stworzenie tego, czym mógł być Metroid 64.
Zamiast decydować się na kamerę pierwszoosobową a la Metroid Prime, ta wersja oferuje perspektywę trzecioosobową i pokazuje, jak Samus nawiguje po fioletowym obszarze jaskini z armatą na ramieniu, a nawet jej kulą morph i bombami.
Wreszcie pracuje w #Metroid64 Poprawiłem drobne szczegóły i umieściłem teksturę testową. Występuje problem z kierunkiem wiązki, gdy Samus leży płasko na ścianie, który muszę naprawić #metroida #F2P #n64 #lowpoly #Nintendo64 #Zelda #Jednostka #jedność3d #wykonane z jednością #twórca gier #modelowanie 3d #3D pic.twitter.com/sWBYoTbove
— Luto Akino (@LutoAkino) 26 kwietnia 2022
Obecnie nie ma wrogów innych niż statyczne bloki, ale daje to dobry wgląd w wizję Akino i jak gra Metroid będzie grać i wyglądać na N64. Akino pracuje nad tym projektem z przyjacielem i nie ujawnił żadnych planów, kiedy wydadzą go publicznie.
Możesz to obejrzeć ponownie Twitter Akino aby zobaczyć jeszcze więcej aktualizacji tego projektu Metroid 64.
Super Metroid został wydany na SNES w 1994 roku, a fanom zajęło osiem lat, aby uzyskać nowy wpis. Chociaż Samus pojawiła się w oryginalnym Super Smash Bros., nigdy nie miała odpowiedniego wpisu na temat N64.
Oczekiwanie mogło być trudne, ale fani otrzymali dwie nowe przygody w odstępie zaledwie kilku dni w 2002 roku – GBA Metroid Fusion i GameCube Metroid Prime.
Nintendo próbowało przenieść Metroida na N64, ale okazało się, że „nie może w tym momencie wymyślić żadnych konkretnych pomysłów ani pojazdów”. Współtwórca Metroid, Yoshio Sakamoto, powiedział również, że nie widzi, jak kontroler N64 może być użyty do sterowania Samusem.
Masz dla nas wskazówkę? Czy chciałbyś omówić możliwą historię? Wyślij e-mail na adres [email protected].
Adam Bankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze @AdamKurs i dalej Wyciągnij.