Connect with us

Zabawa

Media, treści i agencje: Podsumowanie trendów i spostrzeżeń na rok 2021

Published

on

Media, treści i agencje: Podsumowanie trendów i spostrzeżeń na rok 2021

W tym artykule podsumowujemy kluczowe trendy i spostrzeżenia, które nasze dane odkryły w świecie mediów, treści i agencji w 2021 roku.

Zmieniła się konsumpcja mediów – jak to wygląda teraz?

Pandemia COVID-19 postawiła światowy przemysł medialny na głowie. Między innymi zamknęło kina w wielu krajach; sprawił, że giganci rozrywki bardziej inwestują w treści przesyłane strumieniowo; spowodował masowe zwolnienia w mediach i agencjach reklamowych; oraz przyspieszył spadek liczby tradycyjnych gazet i czasopism w porównaniu z poprzednim rokiem.

Raport dotyczący międzynarodowej konsumpcji mediów YouGov w 2021 r. – pierwszy tego rodzaju – bada tę branżę w wyjątkowym momencie jej historii. Wykorzystując dane Cube w połączeniu z konkretnymi, dogłębnymi badaniami niestandardowymi, bada 17 różnych rynków globalnych: od usług subskrypcji treści w Indiach po reklamy w Stanach Zjednoczonych i poza nimi.

Niektóre z wyników międzynarodowego badania to:

  • W Stanach Zjednoczonych (wzrost o 5 punktów procentowych) i Wielkiej Brytanii (wzrost o 8 punktów procentowych) liczba strumieni wideo wzrosła, gdy ludzie przyzwyczaili się do nowych realiów pracy zdalnej i spędzania większej ilości czasu w domu. Liczba słuchaczy podcastów wzrosła również w USA (z 39% do 43%) i Wielkiej Brytanii (z 27% do 33%).

  • W USA radia słuchało mniej osób (minus 8 punktów), ale częściej dostroili się na swoich smartfonach i komputerach. Oznaczało to poważną zmianę w możliwościach słuchania i częstotliwości, z jaką ludzie słuchają przez cały dzień.

  • Znaczna część konsumentów w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii twierdzi, że podczas pandemii częściej korzystała z platform mediów społecznościowych, a TikTok był jedną z najszybciej rozwijających się marek społecznościowych wśród młodych konsumentów w ciągu ostatniego roku.

Pobierz raport dotyczący międzynarodowej konsumpcji mediów YouGov 2021 i dowiedz się więcej o tym, jak zmieniły się konsumenci na całym świecie i ich zachowanie

W ciągu roku YouGov zbadał przyjęcie przez konsumentów usług przesyłania strumieniowego oraz różnice między kluczowymi odbiorcami przesyłania strumieniowego. W jednym przykładzie mamy Przecięcie ustawień transmisji strumieniowej i reklam wśród konsumentów w Wielkiej Brytanii aby pomóc reklamodawcom segmentować i lepiej łączyć się z różnymi typami ciężkich streamerów. YouGov przeprowadził podobne badanie w Stanach Zjednoczonych, aby Pomóż marketerom dotrzeć do amerykańskich odbiorców, którzy różnią się w zależności od ich opinii na temat reklam.

READ  Księżna Diana je i wymiotuje w toalecie serialu Netflix

Aby nadążyć za zachowaniami widzów, przeanalizowaliśmy również sukces popularnych programów, takich jak Squid Game i Ted Lasso w tym roku. Squid Game był jednym z największych zwycięzców Netflix w tamtym roku i był Oglądany przez 25,9 miliona widzów w Stanach Zjednoczonych w ciągu 14 dni po premierze, według YouGov Stream, w pełni dobrowolnego narzędzia danych, które zapewnia wgląd w oglądalność SVOD i AVOD na wielu platformach.

Aby uzyskać więcej informacji na temat strumienia YouGov, zapoznaj się z naszymi spostrzeżeniami o odbiorcach i wynikami Teda Lasso

W zupełnie nowym raporcie zmierzyliśmy potencjalny zasięg platform streamingowych w 2021 r., aby zrozumieć, jak konsumenci postrzegają lokowanie produktu.

Raport dotyczący lokowania produktu YouGov 2021 bada popularność lokowania produktu wśród odbiorców w USA i Wielkiej Brytanii. Bada świadomość konsumentów i zainteresowanie tego rodzaju reklamą wśród osób korzystających z usług przesyłania strumieniowego, takich jak Netflix, Hulu, Amazon Prime Video i Disney +.

Aby poznać pełną podróż konsumenta związaną z lokowaniem produktu, pobierz raport tutaj

Jakie marki wygrały w 2021 roku?

Każdego roku YouGov mierzy najlepiej działające marki na całym świecie w naszym Rankingu Najlepszych Marek 2021.

Od marek, na których ludzie polegali w komunikacji i rozrywce, po te, które poprawiły zdrowie i życie w domu, wszystkie najwyżej oceniane marki w jakiś sposób w tym roku wzbogaciły życie ludzi Wise i pomogły im przystosować się do pandemii.

Oto najważniejsze informacje z tegorocznej analizy najlepszych marek:

Webinarium na żądanie: Posłuchaj, jak M&S, Whirlpool i Octopus Energy omawiają, w jaki sposób znalazły się w najlepszej brytyjskiej marce 2021

Pobierz pełny raport z rankingu najlepszych marek YouGov 2021

Zbliżające się zmiany w ochronie danych

Jednak w ostatnich latach konsumenci stają się coraz bardziej zaniepokojeni tym, kto kontroluje ich dane osobowe, a na całym świecie uchwalono przepisy zmuszające strony internetowe i firmy do przejrzystego informowania o tym, jak zbierają i wykorzystują dane osobowe.

READ  Legalne kasyna w Polsce: trendy i innowacje w grach

Zbliżające się zniesienie plików cookie stron trzecich będzie miało duży wpływ na krajobraz reklamy cyfrowej i zmusi firmy do odchodzenia od danych stron trzecich i z kolei do oceny innych źródeł w celu identyfikacji potencjalnych klientów i poinformowania ich o strategii reklamowej.

Aby pomóc markom przygotować się na szybkie zmiany w gromadzeniu danych i klimacie prywatności, YouGov zbadało, w jaki sposób programy lojalnościowe mogą pomóc w generowaniu wglądu w postawy i zaangażowanie konsumentów, jednocześnie tworząc znaczące interakcje z konsumentami poprzez wymianę wartości. Oto kilka kluczowych wniosków z analizy:

  • Konsumenci twierdzą, że udostępnianie danych osobowych jest uczciwe, jeśli w zamian dostaną coś wartościowego (88%).

  • Ludziom podoba się, gdy marki oferują zniżki i spersonalizowane korzyści na podstawie ich historii zakupów (68%).

  • W oddzielnym badaniu zbadano również rzeczywisty przykład z bazy klientów McDonald’s, w jaki sposób ta publiczność myśli o programach lojalnościowych i dlaczego debiut programu McDonald’s Rewards nie mógł być bardziej na czasie dla marki. Przeczytaj pełną historię programu lojalnościowego McDonald’s tutaj.

A jeśli chodzi o prywatność, jednym z najbardziej widocznych skutków regulacji prywatności jest ujawnianie wyskakujących plików cookie.

YouGov zapytał konsumentów na 17 rynkach, co robią, gdy widzą ujawnione pliki cookie. Nasza analiza wykazała, że ​​konsumenci objęci ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) w krajach takich jak Polska, Hiszpania, Wielka Brytania i Szwecja są bardziej skłonni zgodzić się, że zawsze akceptują „wszystkie” pliki cookie po uzyskaniu zgody.

Zapoznaj się ze wszystkimi raportami i historiami dotyczącymi mediów i treści YouGov.

Porozmawiaj z nami o swoich potrzebach dotyczących danych

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *