Connect with us

technologia

MBS rośnie, by sprostać wyzwaniom związanym z COVID-19

Published

on

MBS rośnie, by sprostać wyzwaniom związanym z COVID-19

Szkoły Mountain Brook starają się zapewnić każdemu ze swoich uczniów skuteczną, ambitną i angażującą edukację. To się nie zmieniło w czasie pandemii koronawirusa, nawet jeśli okoliczności utrudniły wykonanie tej misji.

Aby pomóc w zapewnieniu dobrobytu akademickiego i bezpieczeństwa społeczności w roku szkolnym 2020-2021, MBS dostosował, zainwestował i zmienił się jak nigdy dotąd i spodziewa się wydać ponad 1 milion dolarów na reakcję na koronawirusa. Federalne i stanowe wsparcie finansowe za pośrednictwem funduszu pomocy koronawirusom i funduszu pomocy w nagłych wypadkach gubernatora pomoże pokryć te koszty.

„To, co nasi wykładowcy i pracownicy zrobili w tym roku, aby nadać priorytet zdrowiu i bezpieczeństwu przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłego oferowania wysokiej jakości edukacji, było niesamowite” – powiedział superintendent MBS Dr. Dicky Barlow. „Jestem niezwykle dumny z wykonanej pracy i niezachwianej chęci służenia naszym uczniom”.

Stworzenie bezpiecznego i zdrowego środowiska szkolnego było tego lata wysoko na liście priorytetów dystryktu. Pod kierunkiem Dr. Lisa Beckham, dyrektor ds. Usług administracyjnych, MBS przeprowadziła analizę due diligence, aby ocenić ilość środków ochrony indywidualnej i środków czystości wymaganych do prawidłowego wyposażenia kampusu.

Celem było zapewnienie wszystkim pracownikom wystarczających zasobów i materiałów.

„Naprawdę staraliśmy się spojrzeć pod każdym kątem i zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby przebywać w szkole tak dużo i tak bezpiecznie, jak to tylko możliwe” – powiedział Beckham.

Oprócz góry środków czystości MBS kupił również zmywalne maski, jednorazowe maski, ochronę twarzy, rękawice ochronne i szlafroki dla pracowników. Okręg zakupił środek do dezynfekcji rąk dla każdej z sześciu szkół w Mountain Brook z butelkami ze spryskiwaczem, chusteczkami alkoholowymi, sprayem dezynfekującym, mgiełką w sprayu, wytrzymałymi ręcznikami papierowymi i bezdotykowymi dozownikami do dezynfekcji rąk.

Zakupiono również dozowniki kubków i kubki papierowe, aby uniknąć bezpośredniego korzystania z fontann.

READ  Spotify Technology SA: Czym jest rap? W Polsce artystka Młoda Leosia i jej koledzy raperzy są gotowi z odpowiedzią

„Wszystko, co kupimy jako dzielnica, będzie dostępne tak długo, jak potrzebujemy” – powiedział Beckham.

MBS zainwestował również w dodatkowy personel na rok szkolny.

Na poziomie podstawowym wybrano pięciu nauczycieli, którzy utworzyli i przeprowadzili wirtualny program, a następnie zatrudniono nowych nauczycieli, którzy zajęli stanowiska w klasie.

Według Dr. Missy Brooks, dyrektor ds. Nauczania i edukacji specjalnej w MBS, okręg poszukiwał wirtualnych nauczycieli, którzy znali system szkolny od podszewki.

„Chcieliśmy się upewnić, że wiedzą, o co chodzi w Mountain Brook, w jaki sposób oceniamy i jakie standardy mieliśmy przez każde dziewięć tygodni okresu oceny” – powiedział Brooks.

Rachel Doggett (przedszkole), Elizabeth Walker (pierwsza klasa), Claire Thomas (druga klasa), Cindy Peavy (trzecia / czwarta klasa) i Lawson Hollans (piąta / szósta klasa) prowadzą podstawowy program wirtualny z tymczasowego biura w Mountain Brook Rada Edukacji. Każdy nauczyciel przekazuje swoim uczniom wyczerpujące instrukcje.

W szkole średniej MBS stworzył wirtualne stanowiska łącznikowe w Mountain Brook Junior High School i Mountain Brook High School. Podczas gdy nauczyciele klas są odpowiedzialni za dostarczanie treści swoim wirtualnym uczniom, oficerowie łącznikowi służą jako główny punkt kontaktowy dla wirtualnych uczniów i ich rodzin. Odgrywają kluczową rolę w ułatwianiu nauki i postępach w nauce.

„Śledzą pracę uczniów i terminy, organizują spotkania studenckie i rozmawiają z rodzicami” – powiedział Brooks.

MBS nie był w stanie zatrudnić nauczycieli wirtualnych szkół średnich ze względu na potrzebę uzyskania rządowych certyfikatów w niektórych dziedzinach. W rezultacie nauczyciele gimnazjów i liceów dostosowali swoje treści do różnych platform, aby służyć uczniom tradycyjnym, wirtualnym i poddanym kwarantannie. Nie było to łatwe zadanie. Nauczycielom udało się zarządzać planowaniem lekcji i oceną podczas komunikowania się i wspierania uczniów zarówno w klasie, jak iw domu.

MBS uznał transmisję na żywo za możliwe rozwiązanie. Po tym, jak dzielnica przeanalizowała różne modele i praktyki dla uczniów korzystających z zajęć na żywo z domu, pojawiły się obawy o poufność i obciążenie nauczycieli jednoczesnym zarządzaniem wirtualnymi i tradycyjnymi uczniami.

READ  Były inżynier Google przewiduje, że nanoboty uczynią ludzi nieśmiertelnymi do 2030 roku

Niemniej jednak MBS nieustannie weryfikuje możliwości dostępu uczniów do treści, lekcji i wsparcia nauczycieli.

„Będziemy nadal robić wszystko, co w naszej mocy dla naszych uczniów i nauczycieli, aby zapewnić ich sukces” – powiedział Barlow.

Oprócz wydziału mieszania MBS zrestrukturyzował wydział pielęgniarski, aby sprostać wymaganiom COVID-19. Starsza pielęgniarka okręgowa Sandra Overstreet porzuciła stanowisko w szkole podstawowej Crestline, aby zostać koordynatorem MBS COVID-19. Missy Cummings weszła do Crestline, podczas gdy Overstreet kieruje reakcją na koronawirusa dzielnicy.

„Jesteśmy naprawdę wdzięczni za wsparcie naszej Rady Dyrektorów w dostosowaniu tych struktur, aby lepiej służyły naszym rodzinom i studentom oraz za współpracę z Departamentem Zdrowia hrabstwa Jefferson” – powiedziała Amanda Hood, dyrektor ds. Usług studenckich w MBS.

W swojej nowej roli, która będzie trwała przez cały czas trwania pandemii, Overstreet prowadzi edukację prewencyjną i obsługuje całą komunikację związaną z koronawirusem w całej dzielnicy. Jest także główną osobą w powiatowym wydziale zdrowia.

„Pomogła nam w opracowaniu procedur i procesów komunikacji z wydziałem zdrowia oraz rodzinami, uczniami i personelem w naszych szkołach” – powiedział Hood.

Wydział technologii MBS nie powiększył w tym roku szkolnym swoich pracowników, ale zakończył jeden z najbardziej zniechęcających projektów w okręgu. W niecały miesiąc MBS przeszedł na nowy system zarządzania nauczaniem o nazwie Schoology.

Schoology oferuje kursy dla wszystkich poziomów i pozwoliło MBS usprawnić dostarczanie instrukcji, zamiast polegać na wielu platformach. Ruch ten pozwolił dzielnicy na poprawę wsparcia dla uczniów i rodzin.

„To, co normalnie potrzebowalibyśmy roku na dopracowanie i przepracowanie, możemy zrobić w ciągu około dwóch do trzech tygodni” – powiedział dyrektor ds. Technologii Muz Suzan Brandt.

Szybkie wdrażanie schoologii przyniosło własne wyzwania. Nauczyciele, uczniowie i rodzice musieli szybko nauczyć się go używać, aby można było publikować i przesyłać zadania. Ze względu na długoterminowe zalety nowego systemu zarządzania nauczaniem warto dokonać szybkiej zmiany.

READ  Elektrownia gazowo-parowa Ostrołęka C, Polska

„Myśleliśmy, że będzie to okazja do cofnięcia tego, co zrobiliśmy i miejmy nadzieję, że zapewni zorganizowany sposób prowadzenia programu osobistego, programu hybrydowego i programu wirtualnego” – powiedział Brandt. „Niezależnie od tego, czy uczeń jest w szkole, czy uczy się w domu, może dostać to, czego potrzebuje, w zorganizowany sposób”.

Przesłane przez Sama Chandlera, Mountain Brook Schools.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *