Connect with us

Zabawa

Marki kosmetyczne wykorzystują partnerstwa telewizyjne i filmowe, aby łączyć się z odłączonymi konsumentami

Published

on

Marki kosmetyczne wykorzystują partnerstwa telewizyjne i filmowe, aby łączyć się z odłączonymi konsumentami

Obregonia D. Toretto/Pexels

Walcząc o dotarcie do konsumentów wcześniej skutecznymi metodami, marki kosmetyczne zwracają się ku rozrywce, aby zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do nowych odbiorców.

„W obliczu trwającej recesji uwagi marki kosmetyczne walczą o kontakt z nadmiernie pobudzonymi konsumentami, którzy są całkowicie odłączeni i unikają reklam” – powiedziała Melanie Larsen, strateg w WGSN Insight.

„Właściwie sam w USA 82% konsumentów zmniejszyło swoją ekspozycję na reklamy internetowe, zmuszając marki kosmetyczne do znalezienia nowych i innowacyjnych sposobów uporządkowania bałaganu i dotarcia do ludzi”.

Oto niektóre z taktyk stosowanych przez marki kosmetyczne według Melanie Larsen.

Marki kosmetyczne wykorzystują partnerstwa telewizyjne i filmowe, aby łączyć się z odłączonymi konsumentami
WZROST/Pexels

Sponsoring marki kosmetycznej

W ostatnich latach marki kosmetyczne przeniosły się do przestrzeni rozrywkowej, aby zwiększyć świadomość marki, zaangażowanie i zwiększyć sprzedaż. Marki kosmetyczne nawiązują krótkoterminowe partnerstwa rozrywkowe, nawiązują współpracę i podpisują umowy sponsorskie, które okazują się niezwykle skuteczne.

Spójrz na brytyjskiego sprzedawcę kosmetyków Boots, który po raz drugi sponsorował Love Island brytyjskiego nadawcy ITV w maju 2022 roku po tym, jak sprzedaż produktów wzrosła o 61% po pierwszym sponsorowaniu. Niektóre marki kosmetyczne eksperymentują ze sponsorowaniem wydarzeń, aby zyskać ekspozycję na nowych rynkach. W listopadzie 2022 roku Grupa L’Oréal sponsorowała Międzynarodowy Festiwal Filmowy Morza Czerwonego wraz ze swoimi dwiema markami, L’Oréal Paris i L’Oréal Professional, aby wzmocnić swoją obecność na Bliskim Wschodzie.

Ochrona skóry
Karoliny Grabowskiej/Pexels

Współpraca z limitowaną edycją

Inną taktyką jest oparcie się na tradycyjnych strategiach współpracy z limitowanymi edycjami, współpraca ze studiami filmowymi w celu wspierania i czerpania korzyści z oczekiwania i ekscytacji nowymi premierami. W październiku 2022 roku firma MAC Cosmetics nawiązała współpracę z Marvel Studios, aby zaprezentować limitowaną edycję kolekcji makijażu Black Panther: Wakanda Forever inspirowaną wojownikami kontynuacji przed listopadową premierą.

Obserwujemy również odrodzenie partnerstw związanych z urodą i muzeami. Marka lakierów do paznokci J. Hannah po raz trzeci nawiązała współpracę z Metropolitan Museum of Art w październiku 2022 roku. Duet stworzył kolekcję lakierów do paznokci inspirowaną portretem Ellen Maurice flamandzkiego artysty Marcusa Gheeraertsa Młodszego z 1597 r., oferując odwiedzającym muzeum możliwość zabrania ze sobą namacalnego fragmentu wystawy.

READ  Fani reagują na produkty Sandesham firmy Vineeth Srinivasan

Lakier do paznokci na drewnianym parapecie
Cottonbro Studio/Pexels

Rozrywka a współpraca z twórcami: która jest odpowiednia dla Twojej marki?

Partnerstwa rozrywkowe, takie jak to, naprawdę wyróżniają się od zwykłego wykorzystania celebryty lub twórcy, ponieważ nie koncentrują się wyłącznie na handlu i treściach. Współpraca z branżą rozrywkową przynosi korzyści markom, tworząc emocjonalną więź z publicznością.

Chociaż pozyskanie twórcy lub celebryty daje markom kosmetycznym możliwość wykorzystania ich licznych fanów, partnerstwa rozrywkowe wykraczają poza to i docierają do konsumentów tam, gdzie się znajdują. Ponieważ ludzie stają się bardziej bystrzy i konsumują treści z różnych źródeł, marki muszą być na bieżąco i łączyć się z nimi, gdziekolwiek spędzają czas.

Te partnerstwa oferują również markom kosmetycznym możliwość ekspansji na nowe rynki geograficzne i spotkanie nowych grup demograficznych, a także wykorzystanie nowych możliwości marketingowych. Wyjątkową zaletą partnerstw rozrywkowych jest to, że oferują markom kosmetycznym możliwość nawiązania kontaktu z ludźmi w organiczny sposób. Jednak, aby odnieść sukces, marki kosmetyczne muszą zawsze zapewniać, że ich wartości są zgodne z wartościami ich partnerów.

Osoba posiadająca telefon
Porapak Apichodilok/Pexels

Aby dowiedzieć się więcej o partnerstwach rozrywkowych i sposobach ich wdrażania w swojej strategii biznesowej, poproś o bezpłatną spersonalizowaną wycieczkę, a jeden z naszych ekspertów skontaktuje się z Tobą, aby znaleźć dzień i godzinę, która będzie najodpowiedniejsza dla Ciebie i Twojego zespołu.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *