technologia
Lite e-Commerce korzysta z narzędzi handlowych i narzędzi do realizacji zamówień, aby przyspieszyć dostawy — Retail Technology Innovation Hub
Lite e-Commerce, startup działający w ramach polskiej sieci sklepów spożywczych Żabka Group, jako partnera technologicznego wybrał commercetools i filltools.
Firmy będą wspierać firmę we wprowadzeniu nowej usługi na rynek Q-Commerce w Polsce – Żabka Jush.
Dzięki ponad 1300 produktów do wyboru, w tym nieschłodzonych, schłodzonych i mrożonych, Żabka Jush dostarcza artykuły spożywcze w ciągu 15 minut za pośrednictwem swojej aplikacji.
Lite e-Commerce wybiera produkty z ciemnych sklepów i współpracuje z kurierami i kierowcami e-skuterów, aby je dostarczyć. Usługa ma zostać uruchomiona w Warszawie w celu szybkiej ekspansji do innych miast.
Lite e-Commerce wybrało commercetools, współzałożyciela MACH Alliance, którego platforma oparta jest na mikroserwisach, API First, Cloud Native i zasadach headless.
Sklep spożywczy użyje platformy commercetools jako technologicznego szkieletu do radzenia sobie ze szczytami popytu klientów.
Ponadto firma Lite e-Commerce wybrała narzędzia do realizacji, aby zapewnić oparte na chmurze rozwiązania w zakresie oprogramowania jako usługi.
Zbigniew Sobiecki, CTO w Lite e-Commerce, mówi: „Nasza inwestycja w tych partnerów technologicznych to ekscytujący krok w kierunku naszego celu, jakim jest zrewolucjonizowanie zakupów online. Wykorzystując najnowocześniejsze rozwiązania w naszej architekturze, budujemy dodatkową przewagę konkurencyjną nad graczami, którzy polegają na starszych systemach.”
„Dzięki elastycznej i dobrze udokumentowanej platformie opartej na interfejsie API, która umożliwia bardzo szybką konfigurację, elastyczną integrację i niestandardowy rozwój, narzędzia te umożliwiają nam oferowanie naszym klientom najlepszych możliwych doświadczeń zakupowych”.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”