Connect with us

technologia

Linia 5G iPhone 12 ma fatalny błąd ekranu. Apple planuje aktualizację oprogramowania

Published

on

Linia 5G iPhone 12 ma fatalny błąd ekranu.  Apple planuje aktualizację oprogramowania

Na urządzenia Apple iPhone z serii 12 wpływają zielone i szare plamy na wyświetlaczach

Apple iPhone również ma swoją własną historię o zielonych odcieniach w tym roku z iPhone’em 11 Pro Max;; Aktualizacja do iOS 13.6.1 pomogła pozbyć się zielonego. Ale według niektórych Seria iPhone 12 właściciel Skarga w witrynie pomocy technicznej AppleZupełnie nowe modele obsługujące 5G mają podobny problem z zielonymi i szarymi świecącymi plamami na ekranie. Jako członek społeczności Apple z uchwytem m4x1k napisał: „Witaj. Kupiłem dwa iPhone’y 12 i oba mają ten sam problem. W ciemnym otoczeniu z jasnością ekranu poniżej 90-100% to brzydkie światło świeci! Włączają się czarne piksele. nie z.” dynamiczne sceny. W scenach statycznych czarne piksele są wyłączane po kilku sekundach. „W odpowiedzi David2762 zauważył:„ Mogę potwierdzić ten problem. Trzech profesjonalistów iPhone’a 12 (2 w Niemczech i 1 w USA) ma ten problem. Naprawdę szkoda, że ​​tak drogi telefon ma tak duży problem z wyświetlaczem iPhone 11 Pro było perfekcyjne. Oddaję to i mam nadzieję, że tak iPhone 12 Pro maks nie ma tego problemu! „

Narzekania wydają się wskazywać, że zielona lub szara poświata pojawia się, gdy jasność wyświetlacza jest ustawiona na 90% lub mniej. Niektórzy użytkownicy zauważyli, że problem zniknął po krótkim wyświetleniu go na ekranie.

Jedna osoba, która była w kontakcie z Apple, powiedziała, że ​​dwukrotnie otrzymała urządzenie zastępcze od firmy, chociaż wysyłanie urządzeń zastępczych nie wydaje się być kierunkiem, w którym chce iść Apple. Apple podobno pracuje nad aktualizacją oprogramowania, aby rozwiązać problem. MacRumors otrzymał Wewnętrzna notatka, którą firma Apple wysłała w tym tygodniu do Autoryzowanych Serwisów Apple. W notatce Apple dało jasno do zrozumienia, że ​​zna problemy, ponieważ wiadomości zostały do ​​nich wysłane przez właścicieli iPhone’ów z serii 12. Firma Apple poradziła technikom, aby unikali serwisowania modeli iPhone’a z 2020 r., Których dotyczy problem, i zamiast tego zalecili klientom, aby aktualizowali iPhone’a w odpowiednim czasie. Ten komentarz wydaje się sugerować, że Apple jest cholernie pewny, że może rozwiązać ten problem, rozpowszechniając aktualizację oprogramowania.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *