Gospodarka
Lidl: zmieniły się zasady biznesowe. Nowe ograniczenia
Kupujący Lidl muszą dostosować się do zasad obowiązujących w sklepie. Sieć prowadzi kasy fiskalne dla seniorów, które obsługują ich wolontariuszy oraz osoby zaangażowane w walkę z koronawirusem
Lidl odpowiedział na zalecenia rządu dotyczące Starsi mieszkańcy, miały na celu ograniczenie ich mobilności i ochronę przed kontaktami społecznymi z osobami, które mogą cierpieć na COVID-19.
Oprócz godzin otwarcia dla seniorów, starsi klienci Lidla mogą liczyć na uprzywilejowane traktowanie przez pozostałe godziny otwarcia sklepu. Sieć wprowadziła Kasa priorytetowa we wszystkich lokalizacjach sieci.
Lidl: licznik priorytetów dla seniorów, wolontariuszy i pracowników służby zdrowia
Lidl przypomniał, że liczniki priorytetowe zostały wprowadzone, gdy rząd ogłosił epidemię. Twoja obecność ma zminimalizować ryzyko zarażenia się COVID-19 od ludzi w sklepie, ułatwić pomoc i podziękować za walkę z koronawirusem na pierwszej linii frontu.
Dedykowane są wolontariuszom pomagającym seniorom przy zakupach spożywczych, pracownikom służby zdrowia (lekarze, pielęgniarki i ratownicy medyczni, ratownicy medyczni) oraz przedstawicielom innych służb (strażacy, policjanci, żołnierze WO, straż miejska), starszym lub w mieście pomaganie żyjącym ludziom poddanym kwarantannie.
Sieć chce też zachęcić do tego osoby starsze zakupy we wskazanym oknie 10: 00-12: 00. Obowiązują w godzinach zajęć dla seniorów sprzedaż niedostępne dla innych klientów.
W tygodniu od 26 do 30 października 2020 istnieje możliwość zakupu połowy ceny pomarańczy (od poniedziałku do środy) lub drugiej konserwy rybnej od Nixe 50% zniżki (Czwartek i piątek).
Godziny otwarcia dla seniorów nie obowiązują w soboty. Mimo to, do niedawna najbardziej pracowity dzień na zakupach kurczył się, ponieważ klienci wolą załatwiać sprawy, kiedy łatwiej jest zachować prawo Dystans społeczny.
RadioZET.pl/Lidl
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”