Nauka
Leonardo ujawnia swoje rozwiązania morskie na Sea Air Space 2022
Komunikat prasowy Leonardo
Założona w 1965, wystawa SeaAirSpace Ligi Marynarki Wojennej, która odbyła się od 4º na 6º Kwiecień wzdłuż rzeki Potomac, zaledwie 20 minut od Waszyngtonu, jest teraz największa wystawa morska w USA i kontynuuje jako nieocenione rozszerzenie misji Ligi Marynarki Wojennej w zakresie edukacji polityki morskiej i wsparcia usług morskich.
Leonardo DRS
Wśród wiodących światowych graczy w lotnictwie, obronie i bezpieczeństwie, Leonardo prezentuje tutaj swoje możliwości przemysłowe, wieloletnie doświadczenie i silne zaangażowanie w innowacje i klientów.
Dzięki niezwykłej obecności skoncentrowanej na północnoamerykańskiej firmie Leonardo DRS, wiodącym dostawcy technologii obronnych w trzech segmentach we wszystkich dziedzinach wojskowych, Leonardo prezentuje zintegrowane produkty i rozwiązania oparte na najnowocześniejszych technologiach.
W pełnej zgodności z wartościami Leonardo, Leonardo DRS podkreśla swoje zaangażowanie na rzecz klientów z USA nie tylko w zakresie reagowania na wymagania i doskonałości operacyjnej, ale także jako silny i pozytywny wkład w społeczności, w których działa: Leonardo DRS rzeczywiście współpracuje z Marine Corps-Marine Relief Society on Sea Air Space w celu podniesienia świadomości na temat ich misji, programów i usług. Podkreślając program, który zapewnia pomoc rodzinom marynarki wojennej i Korpusu Piechoty Morskiej, Leonardo DRS będzie wspierać inicjatywę zbierania funduszy zachęcającą odwiedzających do pomocy podczas targów poprzez swój mural „The Relief is Real”.
Leonardo DRS jest wiodącym na świecie dostawcą napędu morskiego i technologii konwersji energii elektrycznej na pokładach okrętów marynarki wojennej USA: projektuje i buduje wiodące w branży, innowacyjne napędy morskie i systemy zasilania, niezbędną elektronikę okrętową i zaawansowane czujniki dla platform nawodnych i podpowierzchniowych na całym świecie marynarka.
Systemy napędowe i silnikowe Leonardo DRS oferują zalety w zakresie elastyczności, modułowości i jednorodności; wspierać wymogi dotyczące rosnących wymagań w zakresie efektywności energetycznej i niższych emisji na przyszłych statkach. Leonardo DRS, wiodący integrator obliczeń morskich dla infrastruktury, sieci i dystrybucji danych, systemów radarowych i kontrolnych, zapewnia skuteczność wszystkim bojownikom nawodnym i podwodnym Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych dzięki niezawodnej i odpornej łączności oraz zasobom obliczeniowym, umożliwiając im szybsze udostępnianie danych i lepsze zrozumienie sytuacji .
Linia systemów walki elektronicznej Leonardo DRS pomaga naszym wojownikom wykrywać, lokalizować, monitorować i analizować w czasie rzeczywistym otoczenie sygnału w celu poprawy świadomości sytuacyjnej. Te zaawansowane czujniki o małym profilu są potężne i mają ulepszone możliwości szybkiego wykrywania, lokalizowania, monitorowania i analizowania sygnałów będących przedmiotem zainteresowania. Wojownicy mogą być pewni, że właściwe informacje dotrą do dowódców, którzy ich potrzebują, kiedy będą tego potrzebować.
helikoptery
W dziedzinie wiropłatów Leonardo, za pośrednictwem AgustaWestland Philadelphia Corp., dostarczy Departamentowi Obrony USA nowe Śmigłowce TH-73A, wraz z częściami zamiennymi, wsparciem, dedykowanym sprzętem oraz specjalnym szkoleniem pilotów i usługami konserwacyjnymi. Całkowite zapotrzebowanie to 130 samolotów. TH-73A będzie używany do szkolenia nowej generacji pilotów studenckich w marynarce wojennej USA, Korpusie Piechoty Morskiej i Straży Przybrzeżnej i jest produkowany wyłącznie na certyfikowanej przez FAA linii produkcyjnej Leonardo Part 21 w Filadelfii.
Z ponad 1000 statków wyposażonych w swoje systemy i czujniki, Leonardo jest od ponad 60 lat partnerem wielu sił morskich na całym świecie. Oferowane technologie obejmują zarówno radary, różne czujniki, komunikację, jak i systemy uzbrojenia. Także systemy sterowania ruchem morskim, monitoring środowiska morskiego i wsparcie akcji ratowniczych na morzu, a także zintegrowane rozwiązania do sprawnego i bezpiecznego zarządzania portami, a także samoloty i platformy dronów do użytku morskiego.
rozwiązania elektroniczne
Na wystawie Leonardo zaprezentuje szereg zaawansowanej elektroniki, w tym jego Tarcza mocy Kronosa radar dalekiego zasięgu. Wyposażony w zaawansowaną technologię AESA (Active Electronically Scanned Array), Kronos Power Shield jest w stanie monitorować, wykrywać i śledzić pociski balistyczne i konwencjonalne zagrożenia.
Leonardo zaprezentuje również swój pierwszy Środek zaradczy BriteCloud, zaawansowane urządzenie elektroniczne, które zapewnia najnowocześniejszą ochronę przed kierowanymi radarowo pociskami ziemia-powietrze i powietrze-powietrze. Wystrzeliwany jako latarnia morska zawiera potężny miniaturowy zakłócacz, który wysyła przekonujący sygnał „elektronicznego ducha”, który wabi pociski w kierunku BriteCloud, gdy spada z samolotu, zapewniając, że pocisk wybuchnie daleko od zamierzonego celu. Na wyświetlaczu pojawi się BriteCloud 55 wariant, odpowiedni do standardowych dyspenserów kontrujących 55 mm, oraz wariant BriteCloud 218, przeznaczony do dyspenserów kontrujących 2x1x8 cali. BriteCloud 218 szybko zbliża się do końcowych etapów programu zagranicznych testów porównawczych (FCT) Departamentu Obrony USA dla produktu, który otworzy drzwi do zakupów w USA.
Inne zaawansowane systemy elektroniczne prezentowane w Sea-Air-Space obejmują elektroniczny środek nadzoru SAGE, wielodomenowy Osprey 30 Radar AESA, używany przez operatorów międzynarodowych do szeregu misji, od obrony, bezpieczeństwa i ochrony ludności po monitorowanie środowiska oraz poszukiwania i ratownictwo, a także Seaspray 7500E Radar AESA, idealny do misji morskich.
Samolot
W dziedzinie stałopłatów, last but not least, M-346 samolot odrzutowy zoptymalizowany pod kątem zaawansowanego szkolenia pilotów wojskowych, oferujący szeroki zakres możliwości szkoleniowych połączony z długoterminową niezawodnością. Będący sercem złożonego, zintegrowanego systemu szkolenia, M-346 jest już na wyposażeniu sił powietrznych Włoch, Singapuru, Izraela, Polski i Kataru i stanowi trzon Międzynarodowej Szkoły Szkolenia Lotniczego. M-346 — dwusilnikowy, dwumiejscowy samolot z w pełni cyfrowym sterowaniem lotem i awioniką — umożliwia również pilotom interakcję w czasie rzeczywistym poprzez szkolenie na żywo, wirtualne i konstruktywne (LVC), obejmujące samoloty w locie (Live ) , symulatory (wirtualne) i generowane komputerowo środowiska siły/zagrożenia (konstruktywne).
W dziedzinie stałopłatów M-346 to samolot odrzutowy zoptymalizowany pod kątem zaawansowanego szkolenia pilotów wojskowych, oferujący szeroki zakres możliwości szkoleniowych w połączeniu z długoterminową niezawodnością. Będący sercem złożonego, zintegrowanego systemu szkolenia, M-346 jest już na wyposażeniu sił powietrznych Włoch, Singapuru, Izraela, Polski i Kataru i stanowi trzon Międzynarodowej Szkoły Szkolenia Lotniczego. M-346 — dwusilnikowy, dwumiejscowy samolot z w pełni cyfrowym sterowaniem lotem i awioniką — umożliwia również pilotom interakcję w czasie rzeczywistym poprzez szkolenie na żywo, wirtualne i konstruktywne (LVC), obejmujące samoloty w locie (Live ) , symulatory (wirtualne) i generowane komputerowo środowiska siły/zagrożenia (konstruktywne).
W ćwiczeniach M-346 może skutecznie pełnić role Agresora i Towarzysza Trenera / Taktycznego Surogata, aby utrzymać pilotów bojowych na wymaganym poziomie gotowości operacyjnej, zapewniając siłom powietrznym najwyższy poziom sprawności, skuteczności, jednolitości, elastyczności operacyjnej i bojowej możliwości szkolenia.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”