Connect with us

Najważniejsze wiadomości

Kampania reklamowa promująca Polskę w Paryżu podczas Igrzysk Olimpijskich

Published

on

Kampania reklamowa promująca Polskę w Paryżu podczas Igrzysk Olimpijskich

Pod hasłem „Next Stop – Poland” rozmieszczono strategicznie ponad 200 billboardów na 40 kluczowych stacjach metra w Paryżu, w pobliżu kultowych lokalizacji, takich jak Opera, Montparnasse, Bastylia i Charles de Gaulle-Etoile, a także węzłów komunikacyjnych Saint -Lazare i Gare du North.

W kampanii, która rozpoczęła się 19 lipca, wykorzystano obrazy naśladujące wyświetlacze stacji metra i przedstawiające Warszawę, Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław i inne polskie miasta.

Dzięki tej inicjatywie Polska robi znaczący krok w kierunku budowania pozytywnego wizerunku międzynarodowego oraz promowania łatwego i bezpiecznego podróżowania do kraju, szczególnie w okresie po pandemii, kiedy coraz bardziej pożądane stają się krótkie, bezproblemowe wakacje.

Każde miasto jest reklamowane jako położone w promieniu dwóch godzin od Paryża, co jest atrakcyjne dla francuskich turystów zainteresowanych krótkimi pobytami w mieście.

Ze statystyk kampanii wynika, że ​​z 15 milionów gości, które przybędą na Igrzyska w Paryżu, prawie 12 milionów to turyści krajowi, a znaczna część pozostałej części może być również zainteresowana zwiedzaniem Polski.

Tomasz Rudomino, szef POT w Paryżu, powiedział, że kampania uwzględnia preferencje podróżne francuskich turystów, którzy zazwyczaj lubią podróżować samolotem i zwiedzać miasta, kulturę, historię i muzea.

Uzupełnieniem akcji w metrze jest równoległa kampania taksówkarska, która rozpoczęła się 22 lipca i obejmuje około 120 pojazdów. Zapewni to dodatkową widoczność wśród turystów i kibiców, którzy podczas meczów muszą poruszać się po ograniczonych obszarach miasta.

Rudomino opisał wyzwania związane z kampaniami outdoorowymi jako naturalne przedłużenie całorocznej aktywności w Internecie i mediach społecznościowych, kładąc nacisk na strategiczny wybór ruchliwych korytarzy i węzłów metra w celu maksymalizacji ekspozycji.

Przesłanie, jakie POT chce przekazać za pomocą tych reklam, to proste zaproszenie: „Jeśli masz już dość Paryża i zgiełku wydarzeń sportowych, następnym przystankiem będzie Polska”.

READ  EDP ​​Renewables uruchamia w Polsce hybrydowy projekt fotowoltaiczny o mocy 45 MW

(rt/gs)

Źródło: PAPKA

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *