Connect with us

Zabawa

Jesse Eisenberg w „A Real Pain” chce reżyserować jeden film rocznie – The Hollywood Reporter

Published

on

Jesse Eisenberg w „A Real Pain” chce reżyserować jeden film rocznie – The Hollywood Reporter

Prawdziwy ból W filmie występują Jesse Eisenberg i Kieran Culkin jako kuzyni, którzy podróżują do ojczyzny swojej babci, Polski, aby wziąć udział w wycieczce po Holokauście. Film, który zostanie pokazany w Konkursie Dramatu Amerykańskiego na Festiwalu Filmowym w Sundance, będzie dla Eisenberga drugim występem za kamerą w filmie fabularnym.

Eisenberg, który również jest w Park City z tytułem sasquatchowy zachód słońca, rozmawiałem z… Reporter z Hollywood o obsadzie Culkina, kręceniu filmów w obozie koncentracyjnym i jego przyszłych ambicjach reżyserskich, w tym o kolejnym występie, który jest już w przygotowaniu.

Co inspiruje Prawdziwy ból?

Zawsze interesowałem się Polską. Moja rodzina pochodzi z Polski. Miałem bardzo bliskie relacje z ciotką mojego ojca, która urodziła się w 1912 roku i do dziewiątego roku życia mieszkała w Polsce. Zawsze opowiadała mi historie o tym, jak miała wspaniałe relacje z Polakami. Było to trochę sprzeczne z tym, co słyszałem w dzieciństwie na temat stosunków polsko-żydowskich. Bardzo chciałem to zbadać w pierwszym tekście, który napisałem [that] został wezwany Rewizjonista oraz z Vanessą Redgrave w roli głównej, na podstawie mojego kuzyna, który przeżył wojnę. Dużo myślałem o tym, jak pogodzić wyrzuty sumienia z błahymi problemami, kiedy dwa pokolenia temu cierpiałeś z powodu globalnej traumy. Drugi aspekt był taki, że bardzo chciałem zrobić film w Polsce. [I thought] Napiszę tylko dokładnie co chcę zrobić i będzie to wycieczka po wszystkich miastach, które chcę odwiedzić.

Zdecydowałeś się nie występować w swoim debiucie fabularnym. Co sprawiło, że zdecydowałeś się zagrać w swoim drugim projekcie reżyserskim?

Nigdy tak naprawdę nie myślę o napisaniu czegokolwiek dla siebie, ponieważ częściej pojawiam się w pracach innych osób. Ale jeśli czuję, że potrafię to zrobić najlepiej, to to robię. W tym filmie chciałem zagrać rolę Kierana, ponieważ była to bardziej błyskotliwa i interesująca rola. Ale moi producenci i ja tak myśleliśmy, biorąc pod uwagę obciążenie pracą, jakie mam [as a director], zbyt trudno byłoby odgrywać rolę, która musi być tak odległa i swobodna. Kieran jest taki cudowny, że tak się cieszę, że tego nie zrobiłem.

READ  Armia rosyjska zapowiada otwarcie kilku korytarzy humanitarnych; Premier Modi będzie dziś rozmawiał z Putinem

Jak Kieran Culkin zaangażował się w film?

Moja siostra przeczytała 20 stron mojego scenariusza i stwierdziła, że ​​jest tylko jedna osoba na świecie, która może zagrać tę rolę. Zapytałem: „Kto?” A ona odpowiedziała: „Kieran Culkin”. Ona kocha Dziedziczeniei nie widziałem. Sprawdziłem więc i od razu zdałem sobie sprawę, że jest do tego idealny, ponieważ potrafi wnieść poczucie humoru i intensywność, która czyni tę postać tak nierozpoznawalną.

Jak kręcono zdjęcia w obozie koncentracyjnym?

To bardzo dziwny proces. Współpracowaliśmy z producentami, którzy nakręcili wiele produkcji wymagających scen z obozów koncentracyjnych. Napisałem scenariusz do Majdanka [a concentration camp in Poland], bo jest tuż obok miasta, z którego pochodzi moja rodzina, ale mieliśmy problemy. Jest to miejsce święte, a ludzie, którzy nim zarządzają, to młodzi, wybitni naukowcy, darzący wielkim szacunkiem historię i to miejsce. Nie chcą, żeby stało się tłem dla hollywoodzkiego filmu. Przyjrzeliśmy się budżetowi i okazało się, że zbudowanie czegoś takiego kosztowało około miliona dolarów [Majdanek], nawet w przypadku tak prostej sceny. Najwyraźniej nie było nas na to stać. Nawiązaliśmy dialog z osobami zarządzającymi Majdankiem i udało nam się wyjaśnić, że scenariusz jest napisany konkretnie o Majdanku i nie staramy się go przedstawiać jako Auschwitz w 1942 r., ale jako Majdanek w 2022 r. Bohaterowie szanują to Miejsce jak zwykle turyści by to zrobili.

Kiedy zrozumieli nasze intencje i powiedziałem im, że nasze filmowanie jest całkowicie zgodne z ich misją – a mianowicie, że dzisiejsze pokolenie rozumie, co się z tego powodu wydarzyło – [they agreed]. Kilka razy przeglądaliśmy scenariusz, aby uzyskać dokładne sformułowanie. Odbyliśmy kilka bardzo wrażliwych i przemyślanych spotkań, na których skupialiśmy się na poprawnym dopasowaniu każdego słowa i odpowiedniej historii. Nawiązała się tak niesamowita relacja, że ​​wykorzystaliśmy nawet głos młodego wykładowcy, z którym współpracowaliśmy.

READ  W Polsce powstaje animowany dom ArchiPaper

Jakie są Twoje przyszłe ambicje reżyserskie, wyreżyserowałeś już dwa filmy?

Mam już kolejny film, już się do niego przygotowujemy. To musical. i jesteśmy na wczesnym etapie. Chciałbym zrobić jedno [film] za rok, jeśli mogę.

Wywiad edytowany pod względem długości i przejrzystości.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *