Connect with us

technologia

Jak naprawić problemy ze sterowaniem GoldenEye 007 na Nintendo Switch [Updated]

Published

on

Jak naprawić problemy ze sterowaniem GoldenEye 007 na Nintendo Switch [Updated]
Zrzuty ekranu, które możesz usłyszeć.
Powiększać / Zrzuty ekranu, które możesz usłyszeć.

Aktualizacja (17:35 czasu wschodniego): Jako użytkownik Cuesport77 wskazuje na Reddita, Nintendo oferuje funkcję ponownego mapowania przycisków na poziomie systemu, która omija większość problemów opisanych w tym artykule. Wejście do ustawień systemowych Switcha i zamiana wejść lewego i prawego drążka analogowego (a także wejść na dowolne inne przyciski) może pomóc w zapewnieniu bardziej ustandaryzowanej kontroli „podwójnego drążka” w grze.

Nie jest to najwygodniejsza opcja, ponieważ gracze będą musieli cofać zmiany podczas przełączania Złote oko do innej gry przełączającej (a następnie z powrotem, jeśli wrócisz Złote oko). Te dostosowania również nie wydają się być dostępne na żadnym kontrolerze podłączonym do systemu w trybie przenośnym.

Niemniej jednak Ars żałuje, że ta opcja nie została rozpoznana przed opublikowaniem następującej historii, która jest zawarta w oryginalnej formie (z pewnymi aktualizacjami) poniżej.

Oryginalna historia: Po 25 długich latach gracze wreszcie mogą się cieszyć oficjalne porty Złotooki 007 na nowszych platformach niż Nintendo 64. Jednak osoby grające w tę grę na Nintendo Switch mają do czynienia z zestawem nieporęcznych, niemożliwych do dostosowania schematów sterowania, które bardzo cierpią podczas przejścia z „Bataranga” N64 do Joy-Cons Switcha.

Dokładnie tak, jak zamierzał Rare

Każdy, kto grał w konsolową strzelankę pierwszoosobową w ciągu ostatnich kilku dekad, spodziewa się podstawowego paradygmatu sterowania, który działa w różnych gatunkach: lewy drążek analogowy służy do ruchu bocznego (do przodu, do tyłu lub na boki), podczas gdy prawy drążek używany do obracania się i rozglądania. Dziesięciolecia pamięci mięśniowej nauczyły graczy strzelanek konsolowych, aby oczekiwali tego podstawowego podziału, a wszystko inne po prostu natychmiast wydaje się „wyłączone” po całym tym czasie.

READ  Deweloper Valheim zaleca graczom tworzenie kopii zapasowych danych w celu uniknięcia błędu „Evil World-Destroyer”

Ile Złote oko Fani mogli zapomnieć (lub nigdy nie wiedzieć), że oryginał N64 był jednym z pierwszych tytułów, w których zastosowano tego rodzaju dychotomię sterowania lewym/prawym kciukiem. Złote okoWbudowany schemat sterowania „1.2 Solitaire” ponownie przypisał ruch boczny do często zaniedbywanego D-pada N64 (umieszczonego pod lewym kciukiem), podczas gdy obracanie i rozglądanie się było kontrolowane za pomocą pojedynczego drążka analogowego systemu (umieszczonego w tym przypadku pod ). prawy kciuk).

Doświadczeni gracze wiedzą, że ten układ wydawał się bardziej naturalny niż domyślna wersja 1.1 Honey, która była niezręczną mieszanką ruchów przód-tył i skrętów w lewo-prawo na lewym drążku z krokami w bok w lewo-prawo i spojrzeniem w górę i w dół przerzucanymi do kierunkowych klawiszy C . Nawet jeśli wielu Złote oko Gracze ignorowali to wtedy, była to zamierzona (i bardzo przyszłościowa) opcja sterowania 25 lat temu.

Jasne, wielu się zaangażowało Złote oko Gracze bez wątpienia się tego nauczyli kara powiatowa i celuj szybko z najlepszymi z nich Złote okouciążliwy domyślny schemat kontroli . Mimo to istnieje powód, dla którego późniejszy projekt sterowania FPS jest bardziej podobny Złote oko„1.2 Solitaire” i jego separacja ruchu oraz obracanie/patrzenie na różne kciuki. Po całym tym czasie podział na „dwa drążki” nadal wydaje się najbardziej naturalnym sposobem wykonywania ruchu w pierwszej osobie na kontrolerze konsoli.

przekręcając przełącznik

Niestety ten podstawowy "N64 do przełączania" Mapowania klawiszy nie można w ogóle dostosować.
Powiększać / Niestety, tego podstawowego mapowania przycisków „N64 to Switch” nie można w ogóle dostosować.

na nieszczęście, Złote okoPrzejście na Switcha wywróciło starą pamięć mięśni lewego/prawego kciuka do góry nogami. Teraz, gdy wybierzesz „1.2 Solitaire” z wbudowanych opcji sterowania na Switchu, w prawo Drążek służy do ruchu bocznego (tu oznacza klawisze kierunkowe C), natomiast drążek Lewy Drążek służy do rozglądania się (do poruszania się można również używać przycisków kierunkowych na lewym Joy-Conie, ale bez elementów sterujących obracaniem/spojrzeniem na prawym drążku nie jest to zbyt przydatna opcja).

Niektórzy gracze już przełączają swoje sterowanie FPS na tego rodzaju schemat sterowania „Southpaw” i poczują się jak w domu dzięki „odwróconemu” sterowaniu przełącznikiem. Ale zdecydowana większość graczy prawdopodobnie znajdzie się w lustrze i będzie musiała ponownie nauczyć się swoich instynktów kontroli, które były w nich zakorzenione przez dziesięciolecia.

Nintendo nie oferuje żadnych opcji dostosowywania na poziomie gry lub emulatora, aby zmienić konfigurację tych elementów sterujących, aby lepiej odpowiadały Twoim oczekiwaniom [Update: There are system-level customization options, though; see above]. Porównaj to z wersją Xbox Złote okoktóry został wydany również dzisiaj jako część Rzadka powtórka lub subskrypcja Xbox Game Pass.

Domyślnie na Xboksie gra używa nowego schematu sterowania zaprojektowanego specjalnie dla kontrolera Xbox, w którym lewy drążek kontroluje ruch, a prawy drążek steruje obracaniem/spojrzeniem. Dodatkowo wersja Xbox pozwala na pełne dostosowanie dowolnej funkcji gry do dowolnego przycisku lub kierunku na kontrolerze.

Rozmawialiśmy wcześniej o tym, jak emulacja N64 Switcha pozostawia wiele do życzenia na froncie sterowania. Brak opcji dostosowywania sterowania jest szczególnie zauważalny w Złote okojednak FPS, który tak bardzo polega na zdolności intuicyjnego poruszania się i celowania.

Rozwiązanie częściowe

Najlepszym rozwiązaniem tego problemu sterowania opartego na przełącznikach jest prawdopodobnie wzięcie jednego z oficjalne kontrolery Switch Nintendo 64 Nintendo oferuje do kupienia na swojej stronie internetowej. Ale dla wielu nie jest to praktyczna opcja, biorąc pod uwagę, że kontrolery za 50 USD prawie stale się wyprzedają (nie wspominając o ich bezużyteczności podczas gry w trybie przenośnym).

READ  Ubisoft bada naruszenie bezpieczeństwa; Miało zostać skradzionych 900 GB danych

Jednak po całym poranku majsterkowania i eksperymentowania znalazłem najlepsze dla mnie rozwiązanie Złote oko Problemy z przełączaniem polegały na odwracaniu Joy-Cons wbrew intuicji. Trzymając prawą Joy-Con w lewej ręce i odwrotnie, Złote okoSchemat sterowania w 1.2 Solitaire w końcu zbliża się do „normalnego” odczucia ruchu lewego drążka i obracania/rozglądania się prawego drążka, czego szukałem.

A więc tak się stało – trzymanie Joy-Conów w niepowołanych rękach…
Powiększać / A więc tak się stało – trzymanie Joy-Conów w niepowołanych rękach…

Kyle’a Orlando

To rozwiązanie kontrolne ma pewne oczywiste problemy – Joy-Cony oczywiście nie zostały zaprojektowane do trzymania w ten sposób. Również zaokrąglone w standardzie Zapięcia na nadgarstki uzależniony, Joy-Cons nie mieszczą się wygodnie w niewłaściwych rękach.

Wszystko w Joy-Cons też wydaje się nie na miejscu, od drążków analogowych (które są teraz ustawione tak, że lewy drążek jest „w dół”, a prawy drążek „w górę” na dłoni) po przyciski na ramionach (które teraz wymagają uciążliwego , bardzo duży zasięg uderzenia) do przycisków twarzy (które teraz wymagają naciskania przycisków A i B „złym” kciukiem). Oczywiście to rozwiązanie również nie działa, gdy Switch gra w trybie przenośnym.

Mimo wszystko to najlepsza opcja, jaką mogłem wymyślić Złote oko na Switchu wydaje się, że tego oczekuję. Szkoda, ponieważ Nintendo mogłoby to łatwo naprawić za pomocą jakiejś opcji ponownego mapowania dla swojego emulatora Switch N64 [Update: Or including easier switching options for the system-level control customization mentioned above]. W obecnej formie jedyna wersja Złotooki 007 z grą online jest również tą z najgorszymi dostępnymi kontrolami.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *