Connect with us

technologia

Jak Asus ulepsza swoją obsługę klienta po dochodzeniu Gamers Nexus

Published

on

Jak Asus ulepsza swoją obsługę klienta po dochodzeniu Gamers Nexus

Firma ASUS ma teraz nową skrzynkę odbiorczą o nazwie „[email protected]”, przeznaczoną specjalnie do ponownego przetwarzania poprzednich RMA, które według klientów były niesprawiedliwe, błędnie sklasyfikowane lub obciążone opłatą za usługę, która powinna być bezpłatna.

Firma ASUS opublikowała harmonogram ulepszeń: 14 czerwca dzisiaj zostanie opublikowany ten e-mail i szablon. ASUS obiecał nam, że w tym miesiącu otrzymamy e-mail z dalszymi zmianami.

Firma ASUS zobowiązuje się do zwrotu opłat serwisowych za niepotrzebne naprawy, które klienci musieli zaakceptować, aby otrzymać naprawę gwarantowaną, takie jak: B. niepowiązany lub błędnie sklasyfikowany CID [Customer Induced Damage]

Firma ASUS zobowiązuje się do zwrotu kosztów wysyłki w przypadkach, gdy naprawa gwarancyjna była częścią RMA. Aby uniknąć wątpliwości, jeśli klient w ramach tego samego roszczenia obejmuje zarówno naprawę pogwarancyjną, jak i naprawę gwarancyjną, koszty wysyłki zostaną pokryte przez firmę ASUS.

Firma ASUS zgodziła się zwrócić koszty pracy i podatki związane z powyższymi kwalifikowanymi sporami.

Firma ASUS utworzyła grupę zadaniową, która ma retrospektywnie przejrzeć długą listę ankiet klientów z negatywnymi wynikami i spróbować rozwiązać problemy.

Firma ASUS usunęła możliwość zgłaszania przez centra napraw roszczeń CID. Teraz roszczenia CID muszą być rozpatrywane przez zespół ASUS. Usunie to część zachęt finansowych związanych z awarią sprzętu. Wciąż jest jeden, ale teraz nie będzie już tak motywowany szybkością.

ASUS otwiera nowe centrum wsparcia w USA. Dzięki temu klienci mogą wybierać pomiędzy naprawą swojej deski lub szybszą wymianą na odnowioną deskę. Rozwiązuje to problem, w którym w niektórych scenariuszach ważniejsze remonty były wcześniej jedyną opcją.

Po tym, jak firma ASUS przez ponad rok odmawiała uznania awarii czytnika kart microSD w ROG Ally, w przyszłym tygodniu firma wyda oficjalne oświadczenie w sprawie usterki wynikającej z tej serii

READ  Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba - Hinokami Keppuutan - Sabito and Makomo Trailer, zrzuty ekranu

We wrześniu 2024 r. firma ASUS udostępni bardziej przejrzysty szablon raportu naprawy

ASUS zmienia język Advance RMA, aby zmniejszyć nacisk na uszkodzenia fizyczne

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *