technologia
Jak Asus ulepsza swoją obsługę klienta po dochodzeniu Gamers Nexus
Firma ASUS ma teraz nową skrzynkę odbiorczą o nazwie „[email protected]”, przeznaczoną specjalnie do ponownego przetwarzania poprzednich RMA, które według klientów były niesprawiedliwe, błędnie sklasyfikowane lub obciążone opłatą za usługę, która powinna być bezpłatna.
Firma ASUS opublikowała harmonogram ulepszeń: 14 czerwca dzisiaj zostanie opublikowany ten e-mail i szablon. ASUS obiecał nam, że w tym miesiącu otrzymamy e-mail z dalszymi zmianami.
Firma ASUS zobowiązuje się do zwrotu opłat serwisowych za niepotrzebne naprawy, które klienci musieli zaakceptować, aby otrzymać naprawę gwarantowaną, takie jak: B. niepowiązany lub błędnie sklasyfikowany CID [Customer Induced Damage]
Firma ASUS zobowiązuje się do zwrotu kosztów wysyłki w przypadkach, gdy naprawa gwarancyjna była częścią RMA. Aby uniknąć wątpliwości, jeśli klient w ramach tego samego roszczenia obejmuje zarówno naprawę pogwarancyjną, jak i naprawę gwarancyjną, koszty wysyłki zostaną pokryte przez firmę ASUS.
Firma ASUS zgodziła się zwrócić koszty pracy i podatki związane z powyższymi kwalifikowanymi sporami.
Firma ASUS utworzyła grupę zadaniową, która ma retrospektywnie przejrzeć długą listę ankiet klientów z negatywnymi wynikami i spróbować rozwiązać problemy.
Firma ASUS usunęła możliwość zgłaszania przez centra napraw roszczeń CID. Teraz roszczenia CID muszą być rozpatrywane przez zespół ASUS. Usunie to część zachęt finansowych związanych z awarią sprzętu. Wciąż jest jeden, ale teraz nie będzie już tak motywowany szybkością.
ASUS otwiera nowe centrum wsparcia w USA. Dzięki temu klienci mogą wybierać pomiędzy naprawą swojej deski lub szybszą wymianą na odnowioną deskę. Rozwiązuje to problem, w którym w niektórych scenariuszach ważniejsze remonty były wcześniej jedyną opcją.
Po tym, jak firma ASUS przez ponad rok odmawiała uznania awarii czytnika kart microSD w ROG Ally, w przyszłym tygodniu firma wyda oficjalne oświadczenie w sprawie usterki wynikającej z tej serii
We wrześniu 2024 r. firma ASUS udostępni bardziej przejrzysty szablon raportu naprawy
ASUS zmienia język Advance RMA, aby zmniejszyć nacisk na uszkodzenia fizyczne