technologia
Internet pomyślnie zakończył filmy „Przewiń” na YouTube
Od 2011 r. YouTube co roku w listopadzie lub grudniu publikuje film o nazwie „Przewiń”, w którym wspomina się o najpopularniejszych trendach i twórcach filmów na platformie w tym roku, aby uczcić wszystkie wspaniałe rzeczy, które ludzie przesłali do YouTube. Promował YouTube, PR, aby dobrze wyglądać i promować twoją społeczność, a także promował ludzi z YouTube, którzy mieli szczęście dostać się do filmu, z których żaden nie powinien być szczególnie kontrowersyjny sam w sobie.
Jednak YouTube zawsze miał niezwykłą zdolność do skandalicznego zepsucia rzeczy, a szczególnie film z 2018 r. Szybko stał się jednym z najmniej lubianych filmów na platformie (przynajmniej wtedy). Było kilka powodów takiego stanu rzeczy, a niektórzy użytkownicy byli zirytowani, że w filmie „Rewind” pojawiły się zwykłe gwiazdy, takie jak Will Smith, a nie prawdziwi ludzie z YouTube. Inni byli zdenerwowani, że sławni ludzie YouTube, tacy jak Logan Paul i PewDiePie, zostali całkowicie pominięci, kiedy to zrobili po oboje zrobili różne straszne rzeczy.
Jak wówczas podkreślaliśmy, sprzeciw był symbolem ogromnej przepaści między postrzeganiem YouTube – pozytywnej platformy do wyrażania siebie – a rzeczywistością, w której żyjemy, w której YouTube jest często kipiącym kloakiem nienawiści i zła. W 2019 roku YouTube ominął potencjalnie niepopularną ścieżkę wideo i zebrał najpopularniejsze trendy w listy, co również nie wydaje się najlepszym sposobem.
Nic więc dziwnego, że YouTube w końcu dotarł do wiadomości w 2020 roku, kiedy zdecydował tak W tym roku platforma nie miała nic do zapamiętania. Co chciałeś powiedzieć? „Zbierz największe, pełne gwiazd filmy o zaprzeczaniu COVID!”
Cóż, w rzadkim ruchu, który prawie każdy może zostawić z tego czy innego powodu, YouTube ogłosił, że jego bardzo oczerniane filmy „Rewind” są na zawsze martwe. Dobra robota wszystkim. Cóż, średnia praca, bo „Rewind” będzie żył w innej formie. Odpowiedni Filtr rurkowy, YouTube zdecydował, że coroczny film wideo nie może „przedstawić pełnego zakresu” tego, co robią użytkownicy YouTube, więc przestanie „przewijać” i stworzy nowy rodzaj „doświadczenia”, aby go zastąpić.
G / O Media może otrzymać prowizję
Może YouTube może stworzyć kilka różnych filmów podsumowujących dla różnych odbiorców? Jeden z celebrytami YouTube, jeden z prawdziwymi celebrytami i jeden z największymi kawałkami gówna, które pomagają YouTube utrzymać światło, nawet jeśli nikt się do tego nie przyzna.