Connect with us

technologia

Instagram wprowadza funkcje podobne do klubowych na Instagram Live

Published

on

Instagram wprowadza funkcje podobne do klubowych na Instagram Live

Ilustracja do artykułu zatytułowanego Instagram Zdaje sobie sprawę, że w jego sercu był klub

obrazek:: Instagram

W jaki sposób Jeszcze i Jeszcze Platformy mediów społecznościowych zaczynają gotować własne klony klubowe. Instagram dodaje nowe funkcje do swojej istniejącej usługi przesyłania strumieniowego na żywo, aby zaangażować się w szaleństwo czatu głosowego. W czwartek Instagram ogłosił, że wprowadza opcję wyłączenia dźwięku lub wideo podczas korzystania z Instagram Live.

Instagram publicznie przetestował te nowe funkcje w poniedziałek podczas transmisji na żywo na Instagramie między prezesem Facebooka Markiem Zuckerbergiem a Adamem Mosserim, szefem Instagrama. Od dziś globalne grupy docelowe będą miały do ​​niego również dostęp na iOS i Android.

„Chcemy rozwijać nasz produkt na żywo i oferować naszej społeczności deweloperów jeszcze więcej okazji do swobodnych, stymulujących rozmów między sobą oraz z publicznością” – powiedział rzecznik firmy Gizmodo w e-mailu. „Dając użytkownikom możliwość wyciszenia dźwięku lub wyłączenia filmów, gospodarze zyskują dodatkową elastyczność w zakresie transmisji na żywo, ponieważ dodatkowa funkcjonalność może zmniejszyć presję, by wyglądać w określony sposób podczas transmisji na żywo lub dźwięku”.

Obecnie nadawcy nie mogą włączać ani wyłączać wideo ani wyciszać innych w swoich transmisjach na żywo, ale Instagram powiedział, że wkrótce pracuje nad dodaniem tego rodzaju opcji.

Podobnie firma macierzysta Instagrama, Facebook, dodała Live Audio Rooms do swojej platformy i aplikacji komunikatora w marcu. Istnieje również inspirowana klubem platforma pytań i odpowiedzi o nazwie Infolinia w trakcie.

LinkedIn, Świergot, Zrelaksowanyi wiele innych platform internetowych skorzystało z okazji w ostatnich miesiącach, aby rozwinąć własne możliwości czatu głosowego, aby skorzystać z wygodnego „wyłączania wideo” spopularyzowanego przez Clubhouse.

Nie wiadomo, czy to tylko błyskawica, czy nie, ale inwestorzy Clubhouse wydają się z pewnością wierzyć w jego wytrzymałość. Firma podobno została oceniona około 4 miliardy dolarów w ramach negocjacji z inwestorami podczas rundy finansowania na początku tego miesiąca. Jednak gwałtowny rozwój klubu zaczyna słabnąć. Raporty wewnętrzne. Według firmy Sensor Tower, zajmującej się analizą aplikacji, liczba miesięcznych instalacji aplikacji na całym świecie wzrosła z 9,6 miliona pobrań do 2,7 miliona pobrań w okresie od lutego do marca.

Wzrost popularności klubu wynika po części z pandemii koronawirusa, która więzi wiele osób w środku i zmusza ich do łączenia się z odległymi społecznie możliwościami, takimi jak publiczne czaty audio. Ponieważ świat powoli się ponownie otwiera, podczas gdy szczepionki są wprowadzane, wydaje się, że Clubhouse Shtick jest słaby dla niektórych użytkowników.

READ  NPO docenia osiągnięcia osób niepełnosprawnych w opóźnionej ceremonii
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *