Outcast: A New Beginning to kontynuacja jednej z pierwszych gier z otwartym światem w historii, zwanej po prostu Outcast, ale czerpie także inspiracje z gier wydanych podczas tej dwudziestoletniej przerwy, umożliwiając graczom eksplorację całego obcego świata, co pozwala „bez ograniczeń” .”
Reżyser Outcast: A New Begining ujawnił wcześniej, że wpływ na kontynuację miała radykalna swoboda i nieliniowy rozwój gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild. („Udaj się gdziekolwiek, o dowolnej porze i zrób wszystko”). Teraz producent gry rzucił więcej światła na świat i sposób, w jaki otwiera się on na gracza.
Producent THQ Nordic, Andreas Schmiedecker, mówi Jasmine Gould-Wilson z Gamesradar, że obca planeta w grze ma „około 64 kilometrów kwadratowych i obejmuje siedem dużych wiosek Talen, różne biomy z różną roślinnością oraz wiele zwierząt i atrakcji w otwartym świecie”. pełnią rolę punktów orientacyjnych i prowadzą Cię w różnych kierunkach. Możesz pomagać lokalnej ludności w dowolnej kolejności.
„Po sekwencji samouczków gracz może całkowicie swobodnie eksplorować każdy centymetr tego świata (z wyjątkiem kilku baz) bez segmentacji i ograniczeń” – kontynuuje Schmiedecker. Nie ma więc żadnych granic ani niewidzialnych ścian, które Cię odstraszają, jeśli znajdziesz się poniżej pewnego poziomu.
Schmiedecker wcześniej zagłębiał się w „jasne i kolorowe” otoczenie gry oraz w to, jak odróżnia ją to od typowo ponurych krajobrazów, które można znaleźć w podobnych grach.
Outcast: A New Beginning już dostępny para i konsole, na wypadek, gdybyś był zainteresowany nieograniczoną swobodą, jaką daje kontynuacja.
Sprawdź ten drugi najlepsze gry z otwartym światem zanurz się w tym teraz.