Sport
IMG Arena i EuroLeague Basketball wprowadzają „produkt do zakładów w stylu vintage”
IMG Arena wzmocnił swoje portfolio produktów wprowadzając Instant Legends EuroLeague, we współpracy z Koszykówka Euroligi.
Nowy produkt, opracowany przez Leap Gaming, będzie wykorzystywał oficjalne „stare nagrania” graczy z ostatnich 10 lat do tworzenia natychmiastowych wydarzeń z zakładami za pomocą losowo pogrupowanych klipów.
„Jesteśmy bardzo dumni z naszej współpracy z EuroLeague Basketball” – powiedział Freddie Lunge, Dyrektor Zarządzający w IMG ARENA. „Nie ma wątpliwości, że są gospodarzami jednej z najlepszych światowych lig koszykówki i nie możemy się doczekać, aby zacieśnić nasze relacje w pionie wraz z wprowadzeniem tej ekscytującej nowej branży produktów.
„Kiedy zainwestowaliśmy w Leap Gaming, naszą wizją było rozwijanie oficjalnych produktów i otwieranie nowych źródeł dochodu oraz form zaangażowania fanów dla naszych klientów. Wierzymy, że w EuroLeague Instant Legends opracowaliśmy nową, udaną koncepcję naszego stale dostępnego portfolio. „
Ten nowy początek opiera się na wieloletniej współpracy między duetem, który jako pierwszy podpisał umowę w 2015 roku.
Roser Queralto, Chief Business Officer w EuroLeague Basketball, dodał: „IMG ARENA była ważnym partnerem Euroligi i cieszymy się, że połączyliśmy siły, aby stworzyć EuroLeague Instant Legends.
„Ta gra jest niewykorzystanym i kreatywnym wykorzystaniem naszych praw do transmisji archiwalnych i nie możemy się doczekać, aby udostępnić to koszykówce i szerszej publiczności sportowej za pośrednictwem partnerów IMG ARENA do zakładów sportowych”.
W grudniu 2020 roku IMG Arena rozszerzyła swoją ekspansję o kilka lat Współpraca w zakresie transmisji na żywo z czołową ligą piłkarską Polski – Ekstraklasą.
Globalna umowa, która nie obejmuje Polski, umożliwia dostawcom zakładów sportowych korzystanie z pakietu nagrań na żywo z ligi.
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”