Connect with us

Zabawa

Hub: Streamerzy osiągają szczytową liczbę subskrypcji i korzystają z „szybkiej rezygnacji”

Published

on

Hub: Streamerzy osiągają szczytową liczbę subskrypcji i korzystają z „szybkiej rezygnacji”

Zdjęcie Shutterstock/tommaso79

Stefanie Prange

Według badania przeprowadzonego przez Hub Intel, streamerzy wreszcie osiągnęli szczyt swoich subskrypcji, a doświadczeni konsumenci korzystają z „szybkiej rezygnacji”, czyli włączania i wyłączania usług.

W czerwcu Hub przeprowadził ankietę wśród konsumentów na temat maksymalnej liczby platform wideo. W ankiecie 22% stwierdziło, że nie ma na myśli żadnego limitu, jedna trzecia (35%) stwierdziła, że ​​ma limit, ale jeszcze go nie osiągnął; a największy segment (43%) stwierdził, że obecnie osiąga maksimum. Wszystkie trzy grupy osiągają mniej więcej tę samą liczbę: siedem różnych źródeł we wszystkich kategoriach (bezpłatne i płatne, telewizja kablowa i transmisja strumieniowa, na żywo i na żądanie).

Zgodnie z badaniem Hub, nie ma żadnych barier w przyjmowaniu i wychodzeniu z subskrypcji za pomocą transmisji strumieniowej, a konsumenci czerpią z tego korzyści. Ponad 40% stwierdziło, że subskrybuje tylko po to, aby obejrzeć program, a 42% stwierdziło, że zarejestrowało się na nowej platformie, a następnie anulowało subskrypcję w ciągu pierwszych sześciu miesięcy.

„Gwałtowna rezygnacja” jest szczególnie powszechna wśród niektórych najważniejszych segmentów widzów: młodszych widzów i widzów wydających dużo pieniędzy. Prawie 60% widzów w wieku poniżej 25 lat twierdzi, że anulowało nową subskrypcję wkrótce po rejestracji. Widzowie, którzy wydają najwięcej pieniędzy na telewizję, są również bardziej narażeni na „szybką rezygnację”. Ponad połowa osób z czterema lub więcej abonamentami płatnej telewizji anulowała nową subskrypcję wkrótce po podpisaniu umowy.
Najczęstszy powód szybkiej rezygnacji? – Skończyły mi się rzeczy do oglądania.

Subskrybuj BEZPŁATNY codzienny biuletyn Media Play News TUTAJ!

„Wygrywanie wojen strumieniowych zostało określone przez zdobycie jak największej liczby subskrybentów – zwykle poprzez zalew efektownych oryginalnych treści” – powiedział Jon Giegengack, szef i założyciel Hub, w oświadczeniu. „Widzimy, jak widzowie maksymalizują swoje subskrypcje i budżety treści, zadaniem nr 1 dla streamerów jest utrzymanie zaangażowania subskrybentów nawet po zakończeniu programu, na który się zapisali”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *