Connect with us

Gospodarka

Hiszpański międzynarodowy koncern Ferrovial 25 000 pracowników oddział w Polsce

Published

on

Hiszpański międzynarodowy koncern Ferrovial 25 000 pracowników oddział w Polsce

Hiszpański międzynarodowy koncern Ferrovial zgadza się zaszczepić 25 000 pracowników i rodzin swojej polskiej filii. Zdjęcie: AstraZeneca

Hiszpański międzynarodowy koncern Ferrovial zgadza się zaszczepić 25 000 pracowników i rodzin swojej polskiej filii.

Hiszpańskie międzynarodowe firmy Ferrovial’s Polska spółka zależna Budimex przystąpiła do ogólnopolskiego planu szczepień, który umożliwia firmom organizowanie szczepień swoich pracowników przeciwko Covid-19, które firma mogłaby rozpocząć w maju. Wiele osób zastanawia się teraz, dlaczego hiszpańskim firmom nie wolno tego robić, ponieważ znacznie przyspieszyłoby to wprowadzenie szczepień w tym kraju.

Budimex jest największą firmą budowlaną w Polsce i planuje zaszczepić łącznie 25 000 osób. Krewni jego pracowników również mogą dobrowolnie przystąpić do programu, podobnie jak pracownicy za granicą.

W Hiszpanii rząd podpisuje umowę z pracodawcami i towarzystwami ubezpieczeniowymi, aby organizacje te mogły zapewnić władzom zdrowotnym ich zdolności logistyczne do współpracy w procesie szczepień.

Polski rząd pozwala firmom samodzielnie kupować i szczepić pracowników. coś, co ostatnio zaproponowały partie polityczne w Hiszpanii.

Hiszpański prezydent Pedro Sánchez już odrzucił tę ostatnią opcję, ponieważ rząd zobowiązał się do dzielenia się zapasami szczepionek jak reszta Europy. Porozumienie, które jest rozpatrywane przez hiszpański rząd, podobnie jak to, które wejdzie w życie w Polsce od maja, ma na celu usprawnienie procesu i uzyskanie immunitetu grupowego znacznie wcześniej.

Spółka, która w 50,1% należy do Ferrovialu, podpisała niedawno nowy kontrakt o wartości 126 mln euro na budowę drogi wodnej łączącej Zalew Wiślany z Zatoką Gdańską w północnej Polsce, która potrwa około 24 Willów miesięcy. Zakres projektu obejmuje budowę przystani, które ułatwią dostęp do rzek regionu, budowę nowego mostu obrotowego oraz zmianę przebiegu tras przyległych dróg.

To jedne z największych obecnie prowadzonych prac budowlanych w kraju. Minister infrastruktury Andrzej Adamczyk stwierdził, że będzie to oznaczało skrócenie normalnej trasy o prawie 100 kilometrów i otworzenie nowych możliwości gospodarczych w regionie.

READ  Putin przykręca śrubę, podczas gdy Europa pogrążona jest w gospodarczych i politycznych zawirowaniach

Źródło: Ferrovial

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *