Nauka
Hilton ujawnia plany pierwszego w Polsce Canopy by Hilton • Hotel Designs
Nowo wybudowany hotel ze 170 pokojami będzie pierwszym lifestylowym hotelem Hilton w Polsce, dołączając do niedawnych otwarć Canopy by Hilton w Cannes, Madrycie, Londynie i Paryżu. Hotel będzie zarządzany przez Hotele TFG.
Dzięki projektowi inspirowanemu wyjątkową mieszanką sztuki, kultury i stylów architektonicznych Warszawy, rozległe szklane ściany na parterze zacierają granicę między hotelem a miastem, a dramatycznie zakrzywione balkony subtelnie nawiązują do łuków architektury barokowej znaleziono na parterze.miasto.
Siatka jednolitych kwadratowych okien sprawi, że budynek poczuje się jak w swoim sąsiedztwie, a wystrój wnętrz i dzieła sztuki będą stanowić hołd dla historii i kultury centrum Warszawy.
„Tylko dzięki otwarciu pięciu nowych hoteli Hilton w Polsce rozwija się dynamicznie, a kierunki takie jak Kraków, Warszawa i Wrocław otwierają nowe możliwości dla naszych światowej klasy marek” – powiedział Patrick Fitzgibbon, wiceprezes ds. rozwoju seniorów na Europę i Bliski Wschód i Afryce. „Widzimy ogromne możliwości dla naszych marek lifestylowych w całej Europie, a Canopy by Hilton Warsaw dołączy do hoteli inspirowanych lokalnie w miastach takich jak Reykjavik, Zagrzeb, a ostatnio także Cannes. Jesteśmy podekscytowani współpracą z TFG Hotels nad tym najnowszym projektem i nie możemy się doczekać powitania gości”.
Funkcje Canopy by Hilton Warsaw obejmują duży taras z widokiem na miasto i będą przystanią, w której goście będą mogli napić się kawy lub koktajlu wraz z menu złożonym z pysznych dań inspirowanych lokalnie. Centralny hotel, Canopy Central, zapewni komfort gościom i mieszkańcom Warszawy, zapewniając przestrzeń do relaksu, pracy i spotkań towarzyskich. Canopy Central to wyjątkowa przestrzeń, która dostosowuje się do potrzeb gości, a jednocześnie sprawia wrażenie przedłużenia sąsiedztwa. W przypadku wydarzeń biznesowych lub towarzyskich, które wymagają większej lub bardziej prywatnej przestrzeni, hotel zaoferuje przestrzeń konferencyjną i eventową.
„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Hiltonem przy wprowadzeniu marki Canopy by Hilton do stolicy Polski” – dodała Anna Fijałkowska, TFG Hotels. „Warszawa to centrum handlowe regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz miasto o bogatej historii i kulturze, dzięki czemu jest miejscem spotkań zarówno osób podróżujących służbowo, jak i turystycznie. Po inwestycji o wartości około 30 milionów euro ten nowo wybudowany hotel z pewnością stanie się ulubionym miejscem zarówno turystów, jak i mieszkańców. Nie możemy się doczekać, aby powitać gości w 2025 roku.”
Canopy by Hilton Warsaw położony jest w centralnej lokalizacji, znanej z wyrafinowanych biur oraz bogatej oferty gastronomicznej i nocnego życia, 10 minut spacerem od Pałacu Kultury i Nauki oraz Dworca Centralnego w Warszawie. Goście Canopy by Hilton Warsaw będą mogli również skorzystać z bezpłatnych rowerów Canopy, dzięki którym będą mogli zobaczyć więcej tego, co Warszawa ma do zaoferowania i zwiedzać miasto jak miejscowy mieszkaniec, a rozbudowana sieć pociągów, autobusów i tramwajów w Warszawie oznacza, że goście będą możliwość łatwego dotarcia do innych części miasta.
Źródło głównego obrazu: Hotele Hilton
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”