Najważniejsze wiadomości
Heli-One kontynuuje swój rozwój i możliwości w Polsce
Szacowany czas czytania 4 minuty i 32 sekundy.
Globalny rozwój Heli-One trwa w Polsce.
Heli-One jest strategicznie zlokalizowany w Dolinie Lotniczej w Polsce, jest dumnym członkiem Stowarzyszenia Dolina Lotnicza i znajduje się blisko głównych operatorów z Europy Środkowej. Jest idealnie przygotowany do obsługi operatorów w Afryce, Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie.
150 wysoko wykwalifikowanych pracowników firmy w rzeszowskiej lokalizacji łączy dogłębną wiedzę specjalistyczną z umiejętnością kreatywnego rozwiązywania problemów i jest bardzo dumnych ze swojego kunsztu.
Heli-One to globalny dostawca usług konserwacji i wsparcia śmigłowców, obejmujących w pełni zintegrowaną kompleksową obsługę, optymalizację gotowości i dostępności oraz niestandardowe możliwości konserwacji płatowca. Naprawa i remonty silników i podzespołów; wsparcie podczas operacji; zarządzanie częściami i łańcuchem dostaw; CAMO (Organizacja Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu), cyfrowa dokumentacja techniczna i nie tylko oferowane są w celu zaspokojenia indywidualnych potrzeb klienta.
Jako spółka zależna CHC Helicopter, Heli-One jest partnerem z ponad 75-letnim doświadczeniem w operacjach lotniczych i dzieli się wiedzą, aby zapewnić doskonałość w obsłudze helikopterów swoim 350 klientom-operatorom. Do klientów tych należą Agencja Wsparcia i Przejęć NATO, holenderskie Królewskie Siły Powietrzne, brytyjskie Ministerstwo Obrony, niemiecka policja federalna, fińska straż graniczna, Bell, Leonardo, Safran, Macquarie Rotorcraft, Milestone Aviation i operacje lotnicze CHC Helicopter.
Obiekt o powierzchni 65 000 metrów kwadratowych w Rzeszowie został zaprojektowany z wykorzystaniem najnowszych zasad LEAN, aby zmaksymalizować efektywność przy zachowaniu najwyższych standardów jakości obsługi technicznej lotnictwa. Od gniazd w podłodze na zawiasach po system zasilania częściami pneumatycznymi i najnowocześniejszą technologię, oferuje jedno z najbardziej zaawansowanych na świecie zakładów obsługi technicznej helikopterów.
Heli-One Polska jest organizacją CAMO (część CAMO) zatwierdzoną przez Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego Unii Europejskiej (EASA), Brytyjski Urząd Lotnictwa Cywilnego (CAA) oraz CAA Kajmanów.
Firma wspiera tradycyjne wsparcie CAMO, wsparcie projektowe CAMO i digitalizację dokumentacji. „Tradycyjne” obejmują usługi CAM dla operatorów (AOC), leasingodawców pamięci masowej i agencji rządowych, a także organów odpowiedzialnych za wydanie certyfikatu przeglądu zdatności do lotu (ARC).
Heli-One Poland świadczy usługi CAMO dla rosnącego portfolio typów śmigłowców i niedawno otrzymało certyfikat EASA Part CAMO (PL.CAMO.0035) dla Leonardo AW189. Airbus H135, H175 i AS332L/L1; i Bell412EP.
Rozwój usług CAMO podkreśla zaangażowanie Heli-One w tworzenie wartości dla swoich klientów i świadczenie światowej klasy usług konserwacyjnych, które obejmują krótsze czasy realizacji i wyższą jakość napędu związaną z aplikacjami dla władz zewnętrznych.
Te usługi CAMO są świadczone małym i dużym operatorom, leasingodawcom i agencjom rządowym w celu zwiększenia wydajności floty, optymalizacji kosztów operacyjnych i spełnienia wszystkich obowiązujących wymagań zdatności do lotu. Wdrożony za pośrednictwem szwajcarskiego systemu AS AMOS i GE Air Vault, zespół CAMO opracowuje indywidualne rozwiązania w zakresie zdatności do lotu, dostosowane do indywidualnych wymagań statku powietrznego.
Rozwój Heli-One jest strategicznie zaprojektowany, aby sprostać środowisku szybkich zmian i coraz bardziej specyficznym możliwościom modelowania, aby wspierać szeroką bazę klientów prywatnych firm, agencji rządowych i brokerów oraz umożliwić im stanie się liderami branży.
Heli-One dysponuje globalną siecią zatrudniającą ponad 600 pracowników, trzema zakładami serwisowymi w Polsce, Kanadzie i Norwegii oraz posiada osiem biur obsługi klienta i centrum dystrybucyjne.
Dzięki rosnącym możliwościom, nowym rozwiązaniom dla klientów i rosnącej sile roboczej, Heli-One w dalszym ciągu wzmacnia swoje zaangażowanie we współpracę z klientami i przewidywanie ich potrzeb.
Niniejsza informacja prasowa została przygotowana i rozpowszechniona przez firmę Heli-One.
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.