Connect with us

Najważniejsze wiadomości

Heli-One kontynuuje swój rozwój i możliwości w Polsce

Published

on

Heli-One kontynuuje swój rozwój i możliwości w Polsce

Komunikat prasowy Heli-One | 7 września 2023 r

Szacowany czas czytania 4 minuty i 32 sekundy.

Globalny rozwój Heli-One trwa w Polsce.

Heli-One jest strategicznie zlokalizowany w Dolinie Lotniczej w Polsce, jest dumnym członkiem Stowarzyszenia Dolina Lotnicza i znajduje się blisko głównych operatorów z Europy Środkowej. Jest idealnie przygotowany do obsługi operatorów w Afryce, Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie.

150 wysoko wykwalifikowanych pracowników firmy w rzeszowskiej lokalizacji łączy dogłębną wiedzę specjalistyczną z umiejętnością kreatywnego rozwiązywania problemów i jest bardzo dumnych ze swojego kunsztu.

Heli-One to globalny dostawca usług konserwacji i wsparcia śmigłowców, obejmujących w pełni zintegrowaną kompleksową obsługę, optymalizację gotowości i dostępności oraz niestandardowe możliwości konserwacji płatowca. Naprawa i remonty silników i podzespołów; wsparcie podczas operacji; zarządzanie częściami i łańcuchem dostaw; CAMO (Organizacja Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu), cyfrowa dokumentacja techniczna i nie tylko oferowane są w celu zaspokojenia indywidualnych potrzeb klienta.

Jako spółka zależna CHC Helicopter, Heli-One jest partnerem z ponad 75-letnim doświadczeniem w operacjach lotniczych i dzieli się wiedzą, aby zapewnić doskonałość w obsłudze helikopterów swoim 350 klientom-operatorom. Do klientów tych należą Agencja Wsparcia i Przejęć NATO, holenderskie Królewskie Siły Powietrzne, brytyjskie Ministerstwo Obrony, niemiecka policja federalna, fińska straż graniczna, Bell, Leonardo, Safran, Macquarie Rotorcraft, Milestone Aviation i operacje lotnicze CHC Helicopter.

Obiekt o powierzchni 65 000 metrów kwadratowych w Rzeszowie został zaprojektowany z wykorzystaniem najnowszych zasad LEAN, aby zmaksymalizować efektywność przy zachowaniu najwyższych standardów jakości obsługi technicznej lotnictwa. Od gniazd w podłodze na zawiasach po system zasilania częściami pneumatycznymi i najnowocześniejszą technologię, oferuje jedno z najbardziej zaawansowanych na świecie zakładów obsługi technicznej helikopterów.

Heli-One Polska jest organizacją CAMO (część CAMO) zatwierdzoną przez Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego Unii Europejskiej (EASA), Brytyjski Urząd Lotnictwa Cywilnego (CAA) oraz CAA Kajmanów.

READ  O tym, kiedy otrzyma środki zadecydują działania Polski

Firma wspiera tradycyjne wsparcie CAMO, wsparcie projektowe CAMO i digitalizację dokumentacji. „Tradycyjne” obejmują usługi CAM dla operatorów (AOC), leasingodawców pamięci masowej i agencji rządowych, a także organów odpowiedzialnych za wydanie certyfikatu przeglądu zdatności do lotu (ARC).

Heli-One Poland świadczy usługi CAMO dla rosnącego portfolio typów śmigłowców i niedawno otrzymało certyfikat EASA Part CAMO (PL.CAMO.0035) dla Leonardo AW189. Airbus H135, H175 i AS332L/L1; i Bell412EP.

Rozwój usług CAMO podkreśla zaangażowanie Heli-One w tworzenie wartości dla swoich klientów i świadczenie światowej klasy usług konserwacyjnych, które obejmują krótsze czasy realizacji i wyższą jakość napędu związaną z aplikacjami dla władz zewnętrznych.

Te usługi CAMO są świadczone małym i dużym operatorom, leasingodawcom i agencjom rządowym w celu zwiększenia wydajności floty, optymalizacji kosztów operacyjnych i spełnienia wszystkich obowiązujących wymagań zdatności do lotu. Wdrożony za pośrednictwem szwajcarskiego systemu AS AMOS i GE Air Vault, zespół CAMO opracowuje indywidualne rozwiązania w zakresie zdatności do lotu, dostosowane do indywidualnych wymagań statku powietrznego.

Rozwój Heli-One jest strategicznie zaprojektowany, aby sprostać środowisku szybkich zmian i coraz bardziej specyficznym możliwościom modelowania, aby wspierać szeroką bazę klientów prywatnych firm, agencji rządowych i brokerów oraz umożliwić im stanie się liderami branży.

Heli-One dysponuje globalną siecią zatrudniającą ponad 600 pracowników, trzema zakładami serwisowymi w Polsce, Kanadzie i Norwegii oraz posiada osiem biur obsługi klienta i centrum dystrybucyjne.

Dzięki rosnącym możliwościom, nowym rozwiązaniom dla klientów i rosnącej sile roboczej, Heli-One w dalszym ciągu wzmacnia swoje zaangażowanie we współpracę z klientami i przewidywanie ich potrzeb.

Niniejsza informacja prasowa została przygotowana i rozpowszechniona przez firmę Heli-One.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *