technologia
Halo Infinite Campaign Change dzieli fanów OG
Podczas Nieskończona aureola Tryb wieloosobowy jest dostępny w wersji beta dla wszystkich na Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X i PC, a kampania nie będzie dostępna, dopóki gra nie zostanie w pełni wydana w przyszłym miesiącu. Wcześniej 343 Industries ogłosiło zmianę, której dokonało podczas opracowywania kampanii i jest to zmiana, która nie spodoba się zagorzałym fanom. Według reżysera gry, Stephena Dycka, po raz pierwszy kampania została opracowana na poziomie trudności Heroic, ale na poziomie Normal. Jak zauważa Dyck, ta zmiana została wprowadzona, ponieważ zespół spodziewa się wielu nowych graczy.
„Tradycyjnie, Halo był zawsze rozwijany na poziomie trudności heroicznej i zrobiliśmy to samo dla 4. oraz 5„Dyck powiedział w rozmowie z VGC. „Zazwyczaj patrzymy na Heroic, głosujemy tutaj na wszystko, wszystko jest trochę pomniejszone dla Normal i Easy, a następnie trochę pomniejszone dla Legendary. Tym razem spędziliśmy dużo więcej czasu na normalnym poziomie trudności i dodawani są nowi gracze.”
Dyck zauważył, że Heroiczne i Legendarne nadal będą trudne, ale zespół spędził większość czasu grając w grę Normal, co z kolei daje graczom większą swobodę w grze w sposób, w jaki chcą grać.
„Więc jedną z naszych filozofii było to, że gracz ma zawsze rację lub gra mówi„ tak ”. Jeśli gracz chce użyć czegoś lub określonego rodzaju broni, podczas gdy niektóre bronie są bardziej skuteczne, nigdy nie powiemy „Jesteś po prostu źle „Nie możesz tego zrobić”.
Na razie okaże się, jaki będzie to miało wpływ na kampanię i jej trudniejsze tryby. Jednak niektórzy z tych, którzy wolą grać w trybie heroicznym i legendarnym, obawiają się w międzyczasie, że te tryby nie wydają się odpowiednie.
Nieskończoność Halo Kampania będzie dostępna, gdy gra zostanie w pełni uruchomiona 8 grudnia na Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X i PC. Aby uzyskać więcej informacji o grze – w tym wszystkie najnowsze wiadomości, plotki i przecieki – kliknij tutaj.