Grass Valley ogłosił plany budowy nowego centrum kompetencyjnego w Warszawie, która przechodzi transformację obejmującą całe przedsiębiorstwo.
Nowa centrala zostanie połączona z istniejącym centrum centralnym firmy w Montrealu w Kanadzie, a także z rozbudowanym zespołem w Malezji.
Aby zoptymalizować wydajność produkcji, Grass Valley zamierza skonsolidować możliwości produkcyjne sprzętu w swoim portfolio produktów. Firma poprawi również efektywność biznesową, usprawniając i zmniejszając całkowitą liczbę obsługiwanych obiektów, utrzymując skoncentrowane na kliencie zasoby w pobliżu miejsca pracy i zamieszkania klientów oraz umożliwiając swoim zespołom pracę zdalną.
Plany wynikają ze strategicznego przeglądu Grass Valley jako samodzielnej firmy, która zidentyfikowała, w jaki sposób przyspieszone zmiany i zakłócenia w branży medialnej skłoniły dostawców technologii do pilnego dostosowania się do zmiany wzorców zakupowych klientów ze sprzętu na rozwiązania programowe.
„Nasza branża się zmienia, a transformacja cyfrowa jest tuż za rogiem” – powiedział Tim Shoulders, dyrektor generalny i prezes Grass Valley. „W Grass Valley słuchaliśmy naszych klientów i wierzymy, że musimy przemyśleć naszą działalność, aby pozostać ich preferowanym partnerem w poruszaniu się po dynamicznym rynku i spełnianiu ich zmieniających się potrzeb. Jako lider w branży rozwiązań opartych na chmurze, wdrożyliśmy odważny plan, który pozwoli nam nadal obsługiwać naszych klientów, gdziekolwiek się znajdują i niezależnie od produktów i usług, na których polegają. „