Najważniejsze wiadomości
Gracenote rozszerza się na Polskę
Nielsen’s Gracenote rozszerzył swój międzynarodowy zasięg metadanych wideo na Polskę.
Metadane Gracenote umożliwiają subskrybentom, takim jak dostawcy płatnej telewizji, nadawcy i platformy streamingowe, ulepszenie rozrywki, jaką zapewniają polskim widzom, poprawiając ich dostrojenie do popularnych programów lokalnych i globalnych.
Graceland zauważa, że średni czas oglądania telewizji w Polsce pozostaje niezmiennie wysoki i według Nielsena wyniesie pięć godzin i 10 minut dziennie w 2020 roku. W tych warunkach dostawcy telewizji są zobowiązani do zapewnienia skutecznych funkcji nawigacji, wyszukiwania i rozpoznawania treści, które ułatwiają oglądanie i lojalność.
Raimond van Raamsdonk, dyrektor ds. Produktów w Gracenote, wyjaśnia: „Dzięki około 200 linearnym kanałom telewizyjnym oferującym szereg globalnych i lokalnych usług na żądanie, polscy widzowie stają przed paradoksem wyboru, jeśli chodzi o dużą ilość treści.
„Wspierając widzów w serialach thrillerów, takich jak„ Chylka ”, długofalowych serialach, takich jak„ M jak milosc ”, lub ważnych wydarzeniach sportowych, takich jak gry grupowe UEFA Euro 2020, Gracenote umożliwia dostawcom przyciągnięcie jak największej publiczności i zaoferowanie użytkownikom nowych wrażeń. ich biznesy naprzód. „
połączony
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.