Connect with us

Najważniejsze wiadomości

Gracenote rozszerza się na Polskę

Published

on

Gracenote rozszerza się na Polskę

Nielsen’s Gracenote rozszerzył swój międzynarodowy zasięg metadanych wideo na Polskę.

Metadane Gracenote umożliwiają subskrybentom, takim jak dostawcy płatnej telewizji, nadawcy i platformy streamingowe, ulepszenie rozrywki, jaką zapewniają polskim widzom, poprawiając ich dostrojenie do popularnych programów lokalnych i globalnych.

Graceland zauważa, że ​​średni czas oglądania telewizji w Polsce pozostaje niezmiennie wysoki i według Nielsena wyniesie pięć godzin i 10 minut dziennie w 2020 roku. W tych warunkach dostawcy telewizji są zobowiązani do zapewnienia skutecznych funkcji nawigacji, wyszukiwania i rozpoznawania treści, które ułatwiają oglądanie i lojalność.

Raimond van Raamsdonk, dyrektor ds. Produktów w Gracenote, wyjaśnia: „Dzięki około 200 linearnym kanałom telewizyjnym oferującym szereg globalnych i lokalnych usług na żądanie, polscy widzowie stają przed paradoksem wyboru, jeśli chodzi o dużą ilość treści.

„Wspierając widzów w serialach thrillerów, takich jak„ Chylka ”, długofalowych serialach, takich jak„ M jak milosc ”, lub ważnych wydarzeniach sportowych, takich jak gry grupowe UEFA Euro 2020, Gracenote umożliwia dostawcom przyciągnięcie jak największej publiczności i zaoferowanie użytkownikom nowych wrażeń. ich biznesy naprzód. „

READ  Polska zmierzy się z gwiazdorskim finałem krajowym w tę niedzielę – ESCBubble
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *