Zabawa
Gracenote rozszerza międzynarodowy zasięg metadanych na tętniący życiem polski rynek
EMERYVILLE, KALIFORNIA., 25 maja 2021 r / PRNewswire / – Gracenote, firma Nielsen (NYSE: NLSN), rozszerzyła swój międzynarodowy zasięg metadanych wideo Polska aby zaspokoić zdrowy apetyt kraju na treści rozrywkowe. Metadane Gracenote umożliwiają subskrybentom, takim jak dostawcy płatnej telewizji, nadawcy i platformy streamingowe, ulepszenie rozrywki, jaką zapewniają polskim widzom, poprawiając ich dostrojenie do popularnych programów lokalnych i globalnych.
Średni czas w Polska Według Nielsena w 2020 roku telewizja pozostanie na stałym poziomie przez pięć godzin i dziesięć minut dziennie. W tych warunkach dostawcy telewizji są zachęcani do zapewniania skutecznych funkcji nawigacji, wyszukiwania i rozpoznawania treści, które ułatwiają oglądanie i lojalność.
Korzystając z wiodących w branży Gracenote Global Video Data, polscy dostawcy rozrywki mogą udostępniać przewodniki po programach i interfejsy użytkownika, które umożliwiają użytkownikom:
- Kompleksowe i aktualne programy telewizyjne ze szczegółowymi informacjami na temat dostępnych opcji wyświetlania liniowego
- Opisowe informacje o programach telewizyjnych, filmach i treściach sportowych, które mówią, kto w nich uczestniczy, kiedy jest nadawany i o czym jest
- Bogate, epizodyczne obrazy programów, które oddają charakter i wrażliwość oferowanych treści
- Znormalizowane metadane i informacje o dostępności do programowania usług na żądanie i przesyłania strumieniowego
Oferowane przez Gracenote dane i identyfikatory umożliwiają przeglądającym szybkie przechodzenie do interesujących ich treści. Dzięki temu dostawcy mogą wydłużyć czas poświęcany na ich usługi, zoptymalizować doświadczenie użytkownika i zmaksymalizować przychody.
„Dzięki około 200 linearnym kanałom telewizyjnym, a także szerokiemu zakresowi globalnych i lokalnych usług na żądanie, widzowie mogą się dobrze bawić Polska w obliczu paradoksu wyboru, biorąc pod uwagę ogromną ilość treści ”- powiedział Raimond van Raamsdonk, Dyrektor Produktu w Gracenote. „Pomagając w łączeniu widzów z koniecznymi do obejrzenia thrillerami, takimi jak” Chyłka „, długofalowymi programami typu” M jak miłość „czy ważnymi wydarzeniami sportowymi, takimi jak UEFA Euro 2020 Gracenote umożliwia dostawcom przyciąganie jak największej liczby odbiorców do gier grupowych i dostarczanie zaawansowanych doświadczeń użytkowników, które napędzają ich biznes. „
Gracenote jest filarem usług treści świadczonych przez Nielsen, wiodącą na świecie firmę zajmującą się danymi i analizami, która współpracuje już z głównymi polskimi kanałami telewizyjnymi. Podejście Gracenote upraszcza tworzenie i dostarczanie danych programowych na poziomie krajowym, aby pomóc lokalnym i globalnym dostawcom cieszyć się popularnymi treściami rozrywkowymi i zwiększyć zaangażowanie w ich usługi. Wraz z rozszerzeniem danych wideo Gracenote w formacie PolskaMiędzynarodowa baza danych firmy w dziedzinie wideo, muzyki i sportu obejmuje najważniejsze regiony, kraje i języki na świecie.
O firmie Gracenote
Gracenote, firma należąca do Nielsen (NYSE: NLSN), dostarcza treści i technologie muzyczne, wideo i sportowe dla najgorętszych na świecie produktów i marek rozrywkowych. Gracenote to standard rozpoznawania muzyki i wideo, obsługiwany przez największe źródło danych o rozrywce, zawierające opisy ponad 100 milionów tytułów, programy telewizyjne z ponad 85 krajów oraz statystyki dla ponad 70 dyscyplin sportowych i 300 000 zawodów rocznie. Siedziba firmy Gracenote znajduje się w Emeryville w Kalifornii i wspiera klientów na całym świecie. po więcej informacji odwiedź www.gracenote.com.
ŹRÓDŁO Gracenote
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.