Connect with us

Zabawa

Gracenote rozszerza międzynarodowy zasięg metadanych na tętniący życiem polski rynek

Published

on

Gracenote rozszerza międzynarodowy zasięg metadanych na tętniący życiem polski rynek

EMERYVILLE, KALIFORNIA., 25 maja 2021 r / PRNewswire / – Gracenote, firma Nielsen (NYSE: NLSN), rozszerzyła swój międzynarodowy zasięg metadanych wideo Polska aby zaspokoić zdrowy apetyt kraju na treści rozrywkowe. Metadane Gracenote umożliwiają subskrybentom, takim jak dostawcy płatnej telewizji, nadawcy i platformy streamingowe, ulepszenie rozrywki, jaką zapewniają polskim widzom, poprawiając ich dostrojenie do popularnych programów lokalnych i globalnych.

Średni czas w Polska Według Nielsena w 2020 roku telewizja pozostanie na stałym poziomie przez pięć godzin i dziesięć minut dziennie. W tych warunkach dostawcy telewizji są zachęcani do zapewniania skutecznych funkcji nawigacji, wyszukiwania i rozpoznawania treści, które ułatwiają oglądanie i lojalność.

Korzystając z wiodących w branży Gracenote Global Video Data, polscy dostawcy rozrywki mogą udostępniać przewodniki po programach i interfejsy użytkownika, które umożliwiają użytkownikom:

  • Kompleksowe i aktualne programy telewizyjne ze szczegółowymi informacjami na temat dostępnych opcji wyświetlania liniowego
  • Opisowe informacje o programach telewizyjnych, filmach i treściach sportowych, które mówią, kto w nich uczestniczy, kiedy jest nadawany i o czym jest
  • Bogate, epizodyczne obrazy programów, które oddają charakter i wrażliwość oferowanych treści
  • Znormalizowane metadane i informacje o dostępności do programowania usług na żądanie i przesyłania strumieniowego

Oferowane przez Gracenote dane i identyfikatory umożliwiają przeglądającym szybkie przechodzenie do interesujących ich treści. Dzięki temu dostawcy mogą wydłużyć czas poświęcany na ich usługi, zoptymalizować doświadczenie użytkownika i zmaksymalizować przychody.

„Dzięki około 200 linearnym kanałom telewizyjnym, a także szerokiemu zakresowi globalnych i lokalnych usług na żądanie, widzowie mogą się dobrze bawić Polska w obliczu paradoksu wyboru, biorąc pod uwagę ogromną ilość treści ”- powiedział Raimond van Raamsdonk, Dyrektor Produktu w Gracenote. „Pomagając w łączeniu widzów z koniecznymi do obejrzenia thrillerami, takimi jak” Chyłka „, długofalowymi programami typu” M jak miłość „czy ważnymi wydarzeniami sportowymi, takimi jak UEFA Euro 2020 Gracenote umożliwia dostawcom przyciąganie jak największej liczby odbiorców do gier grupowych i dostarczanie zaawansowanych doświadczeń użytkowników, które napędzają ich biznes. „

READ  Jessica Frances Dukes, Alastair Mackenzie, Debi Mazar dołączają do „Object Permanence” (EXCLUSIVE)

Gracenote jest filarem usług treści świadczonych przez Nielsen, wiodącą na świecie firmę zajmującą się danymi i analizami, która współpracuje już z głównymi polskimi kanałami telewizyjnymi. Podejście Gracenote upraszcza tworzenie i dostarczanie danych programowych na poziomie krajowym, aby pomóc lokalnym i globalnym dostawcom cieszyć się popularnymi treściami rozrywkowymi i zwiększyć zaangażowanie w ich usługi. Wraz z rozszerzeniem danych wideo Gracenote w formacie PolskaMiędzynarodowa baza danych firmy w dziedzinie wideo, muzyki i sportu obejmuje najważniejsze regiony, kraje i języki na świecie.

O firmie Gracenote
Gracenote, firma należąca do Nielsen (NYSE: NLSN), dostarcza treści i technologie muzyczne, wideo i sportowe dla najgorętszych na świecie produktów i marek rozrywkowych. Gracenote to standard rozpoznawania muzyki i wideo, obsługiwany przez największe źródło danych o rozrywce, zawierające opisy ponad 100 milionów tytułów, programy telewizyjne z ponad 85 krajów oraz statystyki dla ponad 70 dyscyplin sportowych i 300 000 zawodów rocznie. Siedziba firmy Gracenote znajduje się w Emeryville w Kalifornii i wspiera klientów na całym świecie. po więcej informacji odwiedź www.gracenote.com.

ŹRÓDŁO Gracenote

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *