Nielsen’s Gracenote rozszerzył zasięg metadanych wideo na Polskę.
Firma stwierdziła, że „zaspokoi ona zdrowy apetyt kraju na treści rozrywkowe” i umożliwi klientom, takim jak firmy płatnej telewizji i nadawcy, polepszenie wrażeń dla polskich widzów.
Polska zajmuje wysokie miejsce pod względem konsumpcji telewizji we wszystkich kategoriach, a Nielsen zauważa, że przeciętne gospodarstwo domowe w kraju spędza pięć godzin i 10 minut treści telewizyjnych dziennie.
Globalne dane wideo Gracenote umożliwiają polskim dostawcom rozrywki wzbogacenie ich przewodników po programach o obszerne harmonogramy, opisowe informacje o programach i filmach, obrazy programów epizodycznych i znormalizowane metadane.
Firma macierzysta Gracenote, Nielsen, ma ugruntowaną pozycję w Polsce i współpracuje z wieloma głównymi polskimi nadawcami telewizyjnymi. Należy zauważyć, że ekspansja Gracenote w Polsce obejmuje najbardziej krytyczne regiony, kraje i języki świata.
Raimond van Raamsdonk, dyrektor ds. Produktów w Gracenote, powiedział: „Dzięki około 200 linearnym kanałom telewizyjnym oferującym szereg globalnych i lokalnych usług na żądanie, polscy widzowie stają przed paradoksem wyboru, jeśli chodzi o dużą ilość treści. Pomagając widzom w obejrzeniu seriali thrillerów, które trzeba zobaczyć, takich jak: Śliski, długo działające serializowane programy, takie jak lubię miłość Gracenote umożliwia dostawcom przyciąganie jak największej liczby widzów podczas ważnych wydarzeń sportowych, takich jak mecze grupowe UEFA Euro 2020, i zapewnia zaawansowane doświadczenia użytkowników, które napędzają ich biznes. „