Connect with us

technologia

Google prosi organy regulacyjne o usunięcie niebieskich dymków z tekstem Apple

Published

on

Google prosi organy regulacyjne o usunięcie niebieskich dymków z tekstem Apple

Google wysłał list do europejskich organów regulacyjnych, wzywając je do udzielenia zezwoleń Apple iMessage według raportu przygotowanego przez „Financial Times”. Środa. Komisja Europejska stwierdziła, że ​​Apple monitoruje iMessage we wrześniua list Google’a niepotrzebnie dodaje: „Zgadzamy się”.

Europejskie organy regulacyjne badają obecnie, czy Apple powinien być zobowiązany do przestrzegania tych przepisów Ustawa o rynkach cyfrowych, dzięki czemu iMessage będzie bezproblemowo kompatybilny ze wszystkimi platformami do przesyłania wiadomości, takimi jak Android i WhatsApp. W piśmie, do którego dotarli reporterzy Financial Times, starszy wiceprezes Google i inni dyrektorzy ds. telekomunikacji twierdzą, że usługi Apple spełniają progi określone prawem i powinny zostać uregulowane tak, aby „przynosiły korzyści europejskim konsumentom i przedsiębiorstwom”.

Kultowe niebieskie dymki Apple w iMessage są kluczowym czynnikiem utrzymania klientów. W 2019 roku firma Samsung rozpoczęła kampanię przeciwdziałającą znęcaniu się, wykorzystując pliki GIF do zwalczania znęcania się wśród dzieci prześladowani z powodu zielonych dymków z tekstem.

Ustawa o rynkach cyfrowych definiuje gatekeeperów jako „główne platformy internetowe, które stanowią ważną bramę między użytkownikami biznesowymi a konsumentami i których pozycja może zapewnić im możliwość tworzenia wąskiego gardła w gospodarce cyfrowej”. z iMessage’a.

Chociaż Google przyłączył się do antykonkurencyjnych praktyk Apple, jest to również przedmiotem kontroli organów regulacyjnych. Ustawa o rynkach cyfrowych wyznacza także Google Play, Mapy Google, Chrome i inne usługi jako strażników. Gigant wyszukiwarek również stoi przed własnym wyzwaniem Sprawy antymonopolowe tutaj, w USA.

Google, Apple i Komisja Europejska nie odpowiedziały natychmiast na prośbę Gizmodo o komentarz.

Jednak Apple stwierdził już wcześniej, że iMessage nie jest ważną bramą „ze względu na jego mały rozmiar w porównaniu z innymi usługami przesyłania wiadomości”. Liczbę użytkowników iMessage oszacowano na 1.3 miliarda w 2022 r., podczas gdy WhatsApp to zrobił 2,4 miliarda użytkowników w tym samym roku.

READ  Ukraińskie hacki podsycają obawy związane z cyberkonfliktem z Rosją | technologia

„Konsumenci mają dziś dostęp do różnych aplikacji do przesyłania wiadomości i często korzystają z kilku jednocześnie, co pokazuje, jak łatwo jest się między nimi przełączać” – stwierdził Apple w tym samym oświadczeniu. „Dziś konsumenci mają dostęp do różnych aplikacji do przesyłania wiadomości i często korzystają z kilku jednocześnie, co pokazuje, jak łatwo jest się między nimi przełączać”.

Komisja ma czas do lutego na podjęcie decyzji w tej sprawie.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *