technologia
Google odpowiada na blokadę aplikacji Sugar Daddy w Sklepie Play
Ta historia została pierwotnie opublikowana i ostatnia aktualizacja .
Dzisiaj Google opublikował garść zmian w swojej Polityce Play i jest dla Ciebie bombą między precyzyjnymi poprawkami prawnymi a kilkoma poprawkami identyfikatorów reklam Zdecydowanie Rodzaj randkowego tłumu. Firma Google zaktualizowała swoją Politykę dotyczącą nieodpowiednich treści, aby zabronić „kompensowanych stosunków seksualnych” – Sugar Daddy lub Sugar Dating Apps.
Muszę przyznać, że nie wiedziałem, że aplikacje Sugar Daddy są czymś ale pozornie, oni koniecznie są. W rzeczywistości aplikacje, które wybrałem, które należą do tej kategorii, mają ponad milion pobrań. Chociaż większość z nich ma zaskakująco wysoką ocenę, w niektórych przypadkach jakość recenzji może sugerować, że ma miejsce niewielka ingerencja. Mimo to wiele osób wyraźnie korzysta z tych aplikacji.
Google tego nie zabrania, chyba że handlujesz przeciwko seksowi za pośrednictwem aplikacji. Wtedy jest prawdopodobne, że ta aplikacja zostanie zbanowana.
Jeśli w jakiś sposób nie znasz tego terminu, „tata cukrowy” to więcej niż jeden Cukierki karmelowe na patyku. Mówiąc bardziej potocznie, cukrowy tata to osoba – zwykle starszy mężczyzna, ale możesz mieć „cukrową mamę”, a może neutralnego płciowo „cukrowego rodzica”? – Wydaje lub daje pieniądze w związku typowo transakcyjnym, często na przysługi seksualne.
Dokładny tekst dzisiejszej zmiany polityki, która wejdzie w życie 1 września.
Nie oceniam, różni ludzie bawią się robiąc różne rzeczy, a jeśli wszystkie strony zgadzają się z pełną wiedzą, to nie widzę, jak taka umowa naprawdę komuś szkodzi. Ale wydaje się, że google robi Opieka, chociaż firma zdaje sobie sprawę, że nie sprzeciwia się charakterowi relacji, tylko fakt, że często są seksualnie Relacje z postrzeganą podstawą wynagrodzenia, a firma ma całkowity zakaz treści erotycznych – przynajmniej częściowo ignoruje główny bodziec dla wielu klientów stojących za bardziej ogólnymi aplikacjami randkowymi, takimi jak Tinder i Hinge, a także wiele wiadomości, które nawet popularne aplikacje randkowe rozprzestrzeniają się na użytkowników, aby oszukać.
Zapytany, Google dał nam następujące oświadczenie:
„Jako platforma zawsze chętnie wspieramy naszych partnerów programistów, ale także ciężko pracujemy, aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom. Zaktualizowaliśmy nasze Nieodpowiednie wytyczne dotyczące treści Aby zablokować aplikacje, które zabraniają aktywności seksualnej w zamian za wynagrodzenie za opinie, które otrzymaliśmy od organizacji pozarządowych, rządów i innych interesariuszy dla użytkowników zainteresowanych bezpieczeństwem użytkowników. Dostosowuje to nasze wytyczne do innych wytycznych Google i standardów branżowych”.
Warto również zauważyć, że Apple ma podobna polityka w App Store, a Google informuje, że zaktualizowało swoje zasady reklamowe, aby odzwierciedlić tę zmianę w Luty.
Bez względu na dokładną motywację od 1 września, Cukiernicy wszelkiego rodzaju muszą albo trzymać się stron internetowych, albo pobierać aplikacje randkowe z cukrem – to jest Android, nadal możesz pobierać swoje aplikacje z dowolnego miejsca, w przeciwieństwie do iPhone’ów.