Najważniejsze wiadomości
GLORY: Rozszerza sprzedaż bezpośrednią i obecność usług w Europie Wschodniej, aby wspierać rozwój w Polsce
WARSZAWA, Polska, 12 kwietnia 2022 – Glory zapowiada dalszą ekspansję otwierając biuro sprzedaży bezpośredniej w Warszawie. Glory Global Solutions (Poland) LLC skorzysta na wzroście na polskim rynkuzwłaszcza w handlu detalicznym.
Glory jest światowym liderem rozwiązań w zakresie technologii gotówkowych, obecnym w ponad 100 krajach zarówno bezpośrednio, jak i poprzez partnerską sieć dystrybucji. Kluczową częścią strategii rozwoju firmy jest ciągłe badanie nowych rynków pod kątem odpowiednich warunków i możliwości ustanowienia bezpośredniej obecności lokalnej. Nowe biuro w Polsce to pierwsza sprzedaż bezpośrednia Glory w Europie Wschodniej, dzięki której Glory dalej umacnia swoją silną pozycję w regionie EMEA, aby oferować swoim nowym klientom najlepszą możliwą obsługę.
„Jesteśmy podekscytowani tą inwestycją, aby rozszerzyć naszą sprzedaż bezpośrednią i działalność serwisową na Polskę”, komentuje ekspansję Vincent Nakache, prezes EMEA w Glory Global Solutions. „Od wielu lat skutecznie wspieramy sektor finansowy poprzez partnerów. Ponieważ polskie środowisko handlu detalicznego nadal silnie się rozwija, z niecierpliwością czekamy na pomoc detalistom Zarządzaj kosztami i poprawiaj obsługę klientów w ich oddziałach, wdrażając rozwiązania do automatyzacji gotówki. Sprawdzone rozwiązania sprzętowe i programowe Glory dla punktów sprzedaży i zaplecza biurowego zwiększają wydajność operacyjną detalistów i umożliwiają polskim konsumentom lepsze wrażenia klientów we wszystkich sektorach sprzedaży detalicznej”.
Glory Global Solutions (Poland) LLC skupi się całkowicie na rynku automatyzacji gotówki detalicznej, adresując bezpośrednio wszystkie segmenty klientów i rozwijając się, aby sprostać rosnącym wymaganiom klientów. Ten nowy model gwarantuje, że polscy detaliści w pełni korzystają z globalnych i ogólnoeuropejskich zasobów i doświadczenia Glory, ponieważ Glory wspiera ich strategie, aby działać bardziej rentownie i zapewniać najlepsze wrażenia konsumenckie.
Hagen Höhl, wiceprezes ds. rynków detalicznych na region EMEA w Glory Global Solutions, podkreśla: „Oczekujemy, że branża detaliczna w Polsce będzie kontynuować i tak już imponujący wzrost – napędzany przez rozszerzenie obecności biznesowej i oferty usług zarówno krajowych, jak i dużych międzynarodowych firm. Pomimo pandemii widzimy, że konsumenci nadal płacą gotówką, a oczekiwania dotyczące usprawnienia zakupów dzięki wygodnym i bezpiecznym rozwiązaniom z zakresu samoobsługi i automatyzacji stale rosną”.
O CHWAŁY
Jak Jako światowy lider w zakresie rozwiązań w zakresie technologii gotówkowych, bez obaw obsługujemy branżę finansową, detaliczną, QSR, centrów gotówkowych i gierże ich pieniądze są chronione i zawsze pracują nad budowaniem silniejszego biznesu.
Nasze technologie automatyzacji i usługi przetwarzania gotówki pomagają firmom w ponad 100 krajach usprawnić sposób obsługi, przenoszenia i zarządzania gotówką. Działając na całym świecie, zobowiązujemy się osobiście do każdego klienta, aby sprostać jego unikalnym wyzwaniom i celom – zwiększając wydajność siły roboczej, obniżając koszty operacyjne i umożliwiając bardziej satysfakcjonujące doświadczenie klienta.
GLORY zatrudnia ponad 11 000 profesjonalistów na całym świecie z dedykowanymi ośrodkami badawczo-rozwojowymi i produkcyjnymi na całym świecie i opiera się na bogatym, zorientowanym na klienta, opartym na technologii dziedzictwie, które obejmuje prawie sto lat.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz https://www.glory-global.com/lub śledź nas na Twitterze: https://twitter.com/glory_global.
sława kontakt z mediami
Szandra Pap, starszy kierownik ds. marketingu DA-CH
Glory Global Solutions (Niemcy) GmbH
Thomas-Edison-Platz 1, 63263 Neu-Isenburg
Telefon: + 49 (0) 6102/ 8334-0
Poczta: [email protected]
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.