Connect with us

Zabawa

Gaming staje się narodową marką Polski

Published

on

Gaming staje się narodową marką Polski

W 2019 roku spółka z branży gier Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie dedykowała indeks WIG Games jako koncepcję przyciągania spółek technologicznych. John Lawrence, dyrektor generalny JA, powiedział, że notowanie regionalnych spółek hazardowych na GPW to świetny pomysł. Przekonywał, że gry to globalne hobby, które podzieliło świat, a spółki giełdowe zwiększają globalne inwestycje w Polsce.

Na koniec 2020 roku liczba spółek notowanych na GPW wzrosła do 54 i trafiła na giełdę w Tokio. Marek Dietl, prezes GPW, w rozmowie z Emerging Europe podkreślił znaczenie tworzenia gier dla polskiego rynku kapitałowego i dlaczego zachęcono ich do wprowadzenia indeksu WIG Games.

Z drugiej strony Krzystof Kwiatek, prezes Creepy Jar, dodał, że transformacja gospodarcza po 1990 roku otworzyła drzwi dla osób, które same chciały tworzyć podobne gry. Joost van dodał, że Polska nie odnosi jednorazowego sukcesu, ale dostarcza katalog wysokiej jakości tytułów, które spodobają się międzynarodowym graczom. Nasz ekspert Jacek Michałski (Pokaż profil), prowadzi nas przez ten temat.

Literatura o grach

Polska sprzedała milion egzemplarzy tytułów na całym świecie, w tym Wiedźmina i Wojny kopalni. Gra od 11-bitowego studia osadzona jest w okupowanym mieście i pokazuje, jak normalni ludzie przetrwają wbrew wszelkim przeciwnościom.

Gra zyskała uznanie na całym świecie, a nauczyciele języka angielskiego w Polsce wykorzystują ją do nauczania literatury. Konrad Adamczewski, dyrektor ds. PR w 11-bit studios, powiedział, że nigdy nie spodziewał się dużego zainteresowania, dopóki nie udowodnią tego renomowane media i gazety.

11-bitowe studia udowodniły, że sukces w branży gier wideo nie polega na pieniądzach. Firma stworzyła markę gier wideo, która przetrwała próbę czasu. Gry wideo to ogromna popularna forma rozrywki, która ma rzeczywistą artystyczną walutę.

READ  Dokument — Transmisja na żywo, Harmonogram, Skład — Ostateczny termin

Kraje produkujące wysokiej jakości gry mają szansę na eksport swojej kultury na cały świat. Adam Czeweski dodał, że gry są naszym dziedzictwem kulturowym, chociaż nie są ani skupione w Polsce, ani nie są rozwijane w Polsce. Grand Theft Auto jest częścią brytyjskiego dziedzictwa, mimo że jest dziełem USA.

Według aktualnego raportu branżowego istnieje obecnie ponad 400 polskich studiów tworzących gry. Prawie połowa z 38 milionów ludzi w Polsce dołączyła do branży hazardowej i ma dostęp do bakarat online, między innymi grami. Jednak eksperci od gier uważają, że branża ma jeszcze długą drogę do przebycia.

Według van Dreunena, Polska kilka lat temu odgrywała bierną rolę w outsourcingu rozwoju oprogramowania, ale teraz ma swój głos. Czy polskie gry wideo zdobędą reputację producenta dobrych gier wideo, w które można grać w kasynach online? Starward Industries pracują nad przekształceniem powieści Stanisława Lema Niezwyciężony w grę.

Czy wiesz, że Polska wyprzedziła Japonię w ogólnej liczbie meczów? 10-15 lat temu wiele osób nie uwierzyłoby, że takie wiadomości kiedykolwiek trafią na nagłówki gazet. Dyrektor generalny Techlandu Paweł Merchewka powiedział, że w Polsce jest wiele studiów gier z bardzo utalentowanymi programistami. Duża liczba gier wideo w Polsce nie jest zaskoczeniem.

Duża liczba studiów deweloperskich marki Polska jako centrum rozwoju gier.

Rząd przyjmuje do wiadomości

Gry w Polsce stały się popularne. Na popularnej stronie dyskusji Reddit, polska społeczność poświęcona Wiedźminowi 3 liczy ponad 150 000 członków. Fani mogą udostępniać na platformie memy, grafikę fanów i wiele więcej. Z drugiej strony Bloober Team wydał horror o nazwie The Medium. Gra sprzedawała się tak dobrze, że zepsuła się zaledwie kilka dni po wydaniu na platformy PC i Xbox.

READ  8 książek takich jak Całe światło, którego nie widzimy, które powinieneś przeczytać przed obejrzeniem serialu Netflix w przyszłym miesiącu

Branża gier wideo ma charakter globalny, a ponad 90% wyprodukowanych gier jest rozgrywanych poza granicami kraju. Rząd dostrzegł potencjał gier i zebrał około 66,7 mln euro w ramach programu finansowanego przez UE.

Polski rząd, który wspiera rozwój gier, usunął bariery na drodze do stania się wiodącym światowym graczem na świecie.

Branża gier wideo w Polsce znacznie się poprawiła w porównaniu do ostatnich kilku lat. Interesariusze, rząd i sponsorzy dostrzegli potencjał branży hazardowej i nie chcą, aby się wyczerpał.

Dzięki odpowiednim strategiom marketingowym widać wyraźnie, że gry w Polsce staną się marką kraju. Branża tworzenia gier napędza markę gier, wypuszczając międzynarodowe tytuły gier. Ogólnie rzecz biorąc, Polska wydaje się korzystać z innowacji, wsparcia rynku kapitałowego i wsparcia państwa.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *