Zabawa
Gal Gadot powraca z „Heart of Stone” jako „Painkiller” na szczycie brytyjskich list przebojów telewizyjnych – GoldDerby
Dwa lata po udziale w Netflixajest hitem „Red Notice”. Dwayne Johnson I Ryan Reynolds, Gal Gadot wrócił Top 10 list przebojów tygodnia rozpoczynającego się 7 sierpnia z jej thrillerem akcji Serce z kamienia. Czytaj dalej, aby zapoznać się z analizą z tego tygodnia.
Niezaprzeczalna gwiazdorska moc Gadota była w pełni widoczna, gdy „Heart of Stone” miał swoją premierę na streamerze w zeszły piątek, z łatwością zajmując pierwsze miejsce na anglojęzycznej liście z 33,1 milionami wyświetleń na całym świecie. Był to najczęściej oglądany film w większości obu Ameryk (z wyjątkiem Kanady), Afryki, Azji i Europy oraz świetny początek kolejnego hitu Netflix. „Red Notice” jest najczęściej oglądanym filmem Netflix wszechczasów z łączną liczbą 230,9 miliona wyświetleń na całym świecie, ale „Serce z kamienia” daje Gadot dobrą okazję do pokazania, że nie potrzebuje chłopców, aby skłonić widzów do oglądania .
W tym samym czasie, Jennifer LopezHitowy thriller akcji Matka zajął siódme miejsce na liście wszechczasów oglądanych w serwisie Netflix z 136,4 milionami wyświetleń.
WIDZIEĆ Chwyć popcorn i zacznij słuchać na naszych forach filmowych
Film nr 1 z zeszłego tygodnia, Hidden Strike, z Jan Cena I Jackie Chana, spadł na drugie miejsce z 7,7 milionami wyświetleń, na równi z dokumentem sportowym Untold: Johnny Football. Komedia z 2019 roku What Men Want z udziałem Taraji P Hensonzadebiutował na czwartym miejscu z 5,9 milionami wyświetleń, tuż przed Miraculous: Ladybug & Cat Noir na piątym miejscu.
Limitowana seria „Painkiller” z Mateusza Brodericka I Uzo Aduba („Orange is the New Black”) znalazł się na szczycie brytyjskiej listy przebojów telewizyjnych z 7,2 milionami wyświetleń, spychając drugi sezon „The Lincoln Lawyer” na drugie miejsce z 5,2 milionami wyświetleń. (Sezon 1 The Lincoln Lawyer również zajął ósme miejsce z 2,2 milionami wyświetleń). Painkiller był najczęściej oglądanym serialem Netflix w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, z liczbą widzów rozsianych po całej Europie.
Sezon 2 Heartstopper zebrał 4 miliony wyświetleń, spadając na czwarte miejsce, a następnie sezon 1 Fatal Seduction na piątym miejscu z 2,8 milionami wyświetleń. Ósmy sezon kreskówki dla dzieci „Gabby’s Dollhouse” zadebiutował na czwartym miejscu z 4,1 milionami wyświetleń, co czyni go najchętniej oglądanym serialem w Danii, Finlandii i Polsce.
Jeśli chodzi o listę filmów nieanglojęzycznych, trzeci tydzień z rzędu na pierwszym miejscu utrzymał się niemiecki thriller „Paradise” z 7,6 milionami wyświetleń. film w Japonii i zajął drugie miejsce z 6,2 milionami wyświetleń.
WIDZIEĆ Box Office: filmy krajowe z najwyższymi dochodami wszechczasów
Trzecie miejsce zajął polski thriller akcji Soulcatcher z 4,8 milionami wyświetleń, a za nim uplasowało się japońskie anime The Seven Deadly Sins: Grudge of Edinburgh Part 2, które zajęło czwarte miejsce z 3,1 milionami wyświetleń.
Inne debiuty to nigeryjski dramat Jagun Jagun na piątym miejscu (2,1 miliona wyświetleń) i tajwańska komedia Mary My Dead Body na siódmym miejscu z 1,6 miliona wyświetleń. Ten ostatni był najczęściej oglądanym filmem na Tajwanie iw Hongkongu. W międzyczasie saudyjska komedia Head to Head zajęła szóste miejsce z 1,6 milionami wyświetleń i był to film nr 1 w… zgadliście… w Arabii Saudyjskiej.
Wreszcie, mamy listę kanałów telewizyjnych nieanglojęzycznych, na szczycie której z 4,7 milionami wyświetleń znalazł się hiszpański limitowany serial komedii romantycznej A Perfect Story, który był najczęściej oglądanym serialem w wielu krajach Ameryki Łacińskiej i Południowej oraz w niektórych częściach Europy. a także Egipt, Reunion i Nowa Kaledonia. Korea nadal dominuje na tych listach z czterema tytułami: komedia romantyczna King of the Land na drugim miejscu (3,2 miliona wyświetleń), komedia reality horror Zombieverse na piątym miejscu (1,9 miliona wyświetleń), drugi sezon fantasy „The Uncanny Counter 2” w rankingu Sith (1,7 miliona wyświetleń) i sezon 2 „DP” uplasował się na 10. miejscu (1,1 miliona wyświetleń). Sezon 2 tureckiego dramatu Krawiec spadł na czwarte miejsce z 2,1 milionami wyświetleń, ale sezon 1 również wylądował na dziewiątym miejscu z 1,2 milionami wyświetleń. Oglądalność w Turcji znalazła odzwierciedlenie w sukcesach w Libanie i Maroku.
ZALOGUJ SIE do bezpłatnego biuletynu Gold Derby z najnowszymi prognozami
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.