Connect with us

technologia

Forbes India — technologia, hotelarstwo: rozpoznawanie twarzy, wirtualna rzeczywistość i kryptowaluta: jak zmienia się hotelowe doświadczenie

Published

on

Forbes India — technologia, hotelarstwo: rozpoznawanie twarzy, wirtualna rzeczywistość i kryptowaluta: jak zmienia się hotelowe doświadczenie

W 2022 r. drzwi do pokoi hotelowych nie otworzymy plastikową kartą, ale odciskami palców.
Zdjęcie: studio WAYHOME / Shutterstock

W.W celu uprzyjemnienia pobytu gościom i zapewnienia im bezpieczeństwa na poziomie higienicznym poprzez wymianę zbliżeniową, branża hotelarska opiera się na nowych technologiach w nadziei, że po prawie dwóch latach pandemii zaoferuje podróżnym bardziej indywidualne wrażenia. powiązane zakłócenia. Na przyszłe wakacje powinieneś oczekiwać, że rozpoznawanie twarzy, wirtualna rzeczywistość, odprawa za pośrednictwem smartfona i płatność kryptowalutą będą częścią pobytu w hotelu.

Otwórz drzwi do swojego pokoju hotelowego za pomocą rozpoznawania twarzy

Zapomnij o plastikowych kluczach przypominających kartę kredytową, które zwykle dostajesz w hotelowej recepcji, aby wejść do pokoju. Według EHL, wiodącej grupy edukacyjnej w branży hotelarskiej, cyfrowe odkrywanie na nowo doświadczeń gości będzie jednym z najważniejszych trendów w 2022 roku. Wiodący szwajcarski uniwersytet zajmujący się hotelarstwem zachęca hotelarzy do wprowadzenia systemów rozpoznawania twarzy w swoich obiektach z tego prostego powodu, że podróżni przyzwyczaili się do korzystania z tej technologii na swoich smartfonach. Według innego raportu Open Geeks Lab, rynek rozpoznawania twarzy będzie rósł o 15,4% rocznie w latach 2021-2028. Podobnie niektórzy ludzie wolą odblokowywać telefony za pomocą odcisku palca. Dlaczego więc nie mielibyśmy mieć takich samych możliwości otwierania drzwi do naszego pokoju hotelowego?

Wybierz hotel za pomocą wirtualnej rzeczywistości

Co by było, gdyby zamiast przewijać proste zdjęcia można było wybrać hotel na następną podróż, można by wirtualnie przejść przez swój potencjalny pokój? Oczekuje się, że technologia ta, szeroko rozpowszechniona w sektorze nieruchomości, zostanie wprowadzona przez coraz więcej hoteli w ciągu najbliższego roku. I to ma sens, bo psychologicznie doświadczenie podróżnicze zaczyna się już w pierwszych chwilach poszukiwania naszej kolejnej wyprawy. Rozszerzona Rzeczywistość powinna również pomóc podróżnym, według Lausanne Hotel Management School, przenieść się w obszar wakacyjny i tym samym spełnić marzenia o ucieczce w dal.

Mnóstwo nowych gadżetów w Twoim pokoju

Bezprzewodowa podstawka do ładowania smartfona, natychmiastowy dostęp do konsjerża za pośrednictwem połączenia wideo, sterowanie telewizorem lub oświetleniem za pomocą rozpoznawania głosu… możesz poczuć się jak w świecie Tony’ego Starka. Wyposażenie pokoi w taką technologię ułatwi życie gościom – informuje Open Geeks Lab, ukraińska firma specjalizująca się w tworzeniu aplikacji mobilnych.

Odprawa zbliżeniowa przez smartfon

Biorąc pod uwagę zalecenia władz ds. zdrowia, aby ograniczyć kontakt podczas pandemii, hotelarze mogliby nawet zrezygnować z recepcji – lub przynajmniej odprawy gości po przyjeździe – na dłuższą metę. Kilka aplikacji mobilnych, takich jak Octorate i Sabee, zostało już opracowanych, aby goście mogli się zameldować i otrzymać cyfrowy klucz do swojego pokoju.

Rozliczenie rachunku kryptowalutą

W Barcelonie PortAventura wkroczyła w ruch kryptograficzny, podobnie jak giganci rezerwacji Booking i Expedia, a także sieć hotelowa Pavilion Hotels & Resort. Bitcoiny, Ethereum i inne monety kryptograficzne stają się nieodzowną częścią cyfrowego portfela podłączonych podróżników. Nadchodzi rewolucja w świecie podróży, jeśli chodzi o płatności. Linie lotnicze takie jak AirBaltic i Polskie Linie Lotnicze LOT już korzystają z tej metody płatności. Instytucje ignorujące ten nowy trend mogą przegapić powrót po Covid w wysoce konkurencyjnej przestrzeni turystycznej.

Optymalizacja danych w celu uzyskania bardziej spersonalizowanego doświadczenia

Udostępnianie danych osobowych nie jest takie złe. Przynajmniej w branży hotelarskiej firmy mogłyby wykorzystać ją w innowacyjny sposób, aby poprawić pobyt klientów, a nie tylko bombardować ich promocyjnymi wiadomościami e-mail. Według Open Geeks Lab zbieranie preferencji klientów podczas pobytu w hotelu może ostatecznie prowadzić do większej satysfakcji i lojalności. Na przykład możesz uprzyjemnić sobie pobyt, określając swoje preferencje dotyczące temperatury pokojowej lub pory śniadania.

Kliknij tutaj, aby wyświetlić obszerny raport Forbes India na temat sytuacji Covid-19 i jej wpływu na życie, biznes i gospodarkę

READ  Apple przeprasza za reklamę „miażdżącą” iPada Pro po odpowiedzi twórców

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *