Sport
Eurowizja Sport i IMG zapewniają szerokie relacje z stulecia Mistrzostw Świata UCI w Szosie
SW Pix / UCI
Tegoroczna setna rocznica Mistrzostw Świata UCI Road, które odbyły się we Flandrii w Belgii, aby uczcić historyczną rolę regionu w kolarstwie w Europie, będzie transmitowana w telewizji w całej Europie i poza nią dzięki relacjom medialnym z Eurowizji Sport w Europie i IMG przekazanym reszcie świat.
Członkami Europejskiej Unii Nadawców, którzy transmitują w telewizji Mistrzostwa Świata UCI są: VRT i RTBF (Belgia); CT (Czechy); TV2 (Dania); France Télévisions (Francja); ZDF (Niemcy); RAI (Włochy); NOS (Holandia); TV2 (Norwegia); TVP (Polska); RTV (Słowacja); RTV (Słowenia); RTVE (Hiszpania); SRG (Szwajcaria); SVT (Szwecja); oraz BBC (Wielka Brytania).
Dystrybucja mediów za pośrednictwem Eurovision Sport będzie wspierać relacje członków EBU za pośrednictwem platform Eurosport/Discovery, z pełnym zasięgiem w Eurosport 1, a także pełnymi relacjami cyfrowymi w Eurosport Player i Global Cycling Network w całej Europie. W ramach umowy sublicencyjnej z Eurosportem, zawody w Rosji będą również transmitowane w Match TV.
W międzyczasie IMG zadbało o to, aby Mistrzostwa Świata UCI Road 2021 były szeroko relacjonowane w reszcie świata. W Ameryce zdjęcia będą dystrybuowane przez Flosports i ESPN. Jsports (Japonia), Zhibo TV (Chiny), Truevision, Mono (Tajlandia), Astro (Malezja) i Starhub (Singapur) transmitują również mistrzostwa w Azji, razem z SBS i Fox Sport (Australia), Sky Sport (Nowa Zelandia) . ) i Supersport (RPA).
W sumie Mistrzostwa Świata UCI Road 2021 będą transmitowane w telewizji na wszystkich pięciu kontynentach.
Na mistrzostwach zaplanowanych na 19-26 września zostanie przyznanych 11 tytułów mistrzowskich świata w kategoriach elita, U23 i junior. Próby czasowe odbędą się w Brugii od 19 do 22 września, a wyścigi szosowe w Leuven od 24 do 26 września.
W Europie emitowanych jest prawie 400 godzin transmisji telewizyjnych na żywo, a także obszerne transmisje strumieniowe na żywo na platformach cyfrowych. Dobre wyniki spodziewane są przede wszystkim w weekend finałów, na których 25 września odbędzie się szosowy wyścig elity kobiet, a 26 września szosowy wyścig elity mężczyzn.
VRT / Sporza, we współpracy z Eurovision Sport i UCI, poprowadzi imprezę i zapewni, że ani jedna minuta akcji nie zostanie pominięta w ciągu ośmiu dni imprezy.
Frederic Sanz, dyrektor ds. kolarstwa w Eurowizji Sport, powiedział dziś: „Nasi członkowie i nadawcy partnerscy witają jazdę na rowerze w bezprecedensowy sposób. Z okazji 100. rocznicy Mistrzostw Świata UCI Road, bardzo ważne było zaoferowanie tego rozszerzonego zasięgu w całej Europie, aby dotrzeć nie tylko do oddanych fanów kolarstwa, ale także do szerszej publiczności. Zapewniając najwyższą możliwą wartość dla UCI, komitetu organizacyjnego i różnych grup interesu, Eurowizja Sport po raz kolejny podkreśla swoje credo: „Łącz ludzi ze sportem i sport z ludźmi”.
Prezydent UCI David Lappartient powiedział: „Szosowe Mistrzostwa Świata UCI, nasza główna coroczna impreza, są w tym roku bardzo wyjątkowe, ponieważ świętujemy ich 100. rocznicę. Ponieważ publiczność telewizyjna z roku na rok rośnie, szczególnie ważne jest dla nas, aby fani na całym świecie mieli możliwość uczestniczenia w tym niesamowitym wydarzeniu z okazji 2021 r. Cieszę się, że Eurovision Sport i IMG sprawią, że wyścigi we Flandrii będą mogły być śledzone przez entuzjastów z całego świata.”
Ed Mallaburn, starszy wiceprezes ds. sportu w IMG Media: „Szerokie zastosowanie poza Europą pomaga zademonstrować znaczenie Mistrzostw Świata UCI na całym świecie i cieszymy się, że możemy współpracować z UCI i Eurovision Sport przy tym prestiżowym wydarzeniu”.
W kwietniu 2016 r. EBU otrzymała europejskie prawa medialne do Mistrzostw Świata UCI na kolejne osiem lat, podczas gdy IMG, działająca na podstawie sublicencji EBU, przejmuje prawa poza Europą.
Kanały niekodowane docierają do ponad 800 milionów Europejczyków, co prowadzi do większego zaangażowania w sport, większego zasięgu odbiorców i lepszej wartości dla sponsorów, wynika z nowego raportu zleconego przez EBU od Ampere Analysis (Sports on European TV: Maximizing Commercial). . Wartość).
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”