technologia
Essie właśnie wprowadziło nową technologię wirtualnego przymierzania, dzięki której już nigdy więcej nie będziesz musiała próbować lakieru do paznokci
„To naprawdę krok naprzód w kierunku przekształcenia się w cyfrowo udoskonaloną firmę kosmetyczną” – powiedziała Alanna Mcdonald, prezes essie. Oprócz giganta lakierów do paznokci Mcdonald jest prezesem Maybelline New York i Garnier – głównych marek giganta kosmetycznego L’Oreal.
Trwająca globalna pandemia szczególnie mocno uderzyła w branżę usług kosmetycznych, a salony fryzjerskie, paznokci i rzęs doświadczyły jednych z najwcześniejszych i najbardziej nieokreślonych zamknięć w rankingach stanowych. Ale podczas gdy branża usługowa zaatakowała bez przeszkód, rynek krajowy kwitnie w sposób, o którym niektórzy nie mieli pojęcia. Wzrost oglądalności artykułów wstępnych dotyczących pielęgnacji paznokci i woskowania w domu – niegdyś niemal wymarłego nagłówka – jest ogromny.
W maju ubiegłego roku firma McKisney & Company opublikowała białą księgę na ten temat Jak COVID-19 zmienia świat piękna. Pokazują w nim, że w Stanach Zjednoczonych szybko rośnie liczba produktów kosmetycznych do samodzielnego stosowania i pielęgnacji oraz że marki cyfrowe i skierowane bezpośrednio do konsumentów szybko zyskują na znaczeniu. Jeszcze przed pandemią marki miały harmonogram cyfryzacji – teraz ten harmonogram zamienił się w budzik.
„Chodzi o to, jak konsument faktycznie patrzy na swoje ręce” – opisała Mcdonald, wspominając o tarciach w produkcji pierwsze wirtualne narzędzie dopasowujące. „Przednie kamery symulują wrażenia konsumenta, gdy patrzymy w lustro. Dla Essie na miejscu wyzwaniem było stworzenie wrażenia oglądania paznokci za pomocą głównego aparatu z tyłu telefonu”.
Zamiast pochłaniającego dużo miejsca procesu pobierania aplikacji za pomocą loginu i zakupów w aplikacji, Essie jest dostępna od ręki za pośrednictwem strony internetowej marki – bez konieczności logowania. Użytkownik może przesłać zdjęcie swojej dłoni (z gołymi paznokciami), użyć zdjęcia modelki o odcieniu skóry pasującym do jego własnego lub użyć żywej wersji swoich obecnych, niepomalowanych paznokci. Zaleca się doświadczenie na żywo, aby zobaczyć prawdziwy kolor lakieru w odniesieniu do odcienia skóry i kształtu paznokci. Jest idealny do planowania wydarzeń lub strojów i ogólnie do zabawy kolorami.
„Przymiarka polega na ożywieniu niuansów koloru i zobaczeniu rezultatu podczas nakładania na podstawie obrazu Twojej prawdziwej dłoni” – powiedział Mcdonald, gdy rozmawialiśmy o łożyskach paznokci, krążeniu krwi w dłoniach, i inne przeoczone szczegóły mówiły o tym, jak farba utlenia się u różnych ludzi.
Po eksperymentach z odcieniami użytkownicy mogą dodać swój kolor do koszyka i zapłacić online, eliminując potrzebę zapamiętywania tandetnych nazw, które kiedyś lubili nosić w salonie paznokci. A dla tych, którzy tęsknią za doświadczeniem długiego manicure bez odprysków w salonie, essie ma dla Ciebie trwałą kolekcję. Aplikacja dwuetapowa Moda żelowa Lakiery imitują długi manicure żelowy bez szkodliwych namoczeń acetonu i lamp UV wymaganych w salonach.
„Mamy nadzieję, że pobudzi to w użytkownikach chęć zabawy kolorami, ale także naprawdę znajdzie to, czego szuka” – powiedział Mcdonald o narzędziu do przymierzania. Poszukiwanie odcieni w salonie fryzjerskim często prowadzi do chaotycznych prób i błędów, pochopnych decyzji i często żalu. „Zachowania konsumenckie jeśli chodzi o paznokcie są bardzo ciekawe, bo jedni chcą trwałych wrażeń, inni chcą móc to szybko zmienić, np. strojem, czy dla szybkiego trendu. To po prostu kolejny element jej codziennej mody” – zauważyła Mcdonald, mówiąc o przeciwieństwie Essie do odzieży długotrwałej: szybkoschnącym lakierze o nazwie „ Ekspres.
W miarę jak wirtualne zakupy ewoluują i czynią życie bardziej przyjaznym dla zarazków i płynniejszym, jedyne, co pozostaje, jeśli chodzi o pielęgnację paznokci w domu, to kurs oburęczności.