Connect with us

Zabawa

ESE zostaje partnerem marketingowym Porsche Esports Sprint Challenge

Published

on

ESE zostaje partnerem marketingowym Porsche Esports Sprint Challenge

ESE podpisuje umowę partnerską z Polskim Związkiem Motoryzacji i Motocykli, aby zostać partnerem marketingowym Porsche Esports Sprint Challenge Poland 2021

ESE Rozrywka Inc. z przyjemnością informuje, że firma kontynuuje współpracę marketingową z Polskim Związkiem Motoryzacyjnym i Motocyklowym oraz Oficjalnymi Mistrzostwami Polski Cyfrowych Motorsportu w zakresie świadczenia usług marketingowych dla Porsche Esports Sprint Challenge Poland (PESCP).

Marketing Technology News: Nahan powołuje Jima Andersena do zarządu

Organizatorami Porsche Esports Sprint Challenge Poland są ESE, Ragnar Simulators oraz Polski Związek Motoryzacyjny i Motocyklowy.

Cyfrowy sport motorowy zyskał na popularności w ostatnich latach i stał się jedną z największych dyscyplin e-sportowych na świecie. Jest oficjalnie uznawany przez Fédération Internationale de l’Automobile, co zwiększa jego wiarygodność. Supergwiazdy cyfrowego sportów motorowych osiągają popularność porównywalną z ich prawdziwymi odpowiednikami i mogą budować udane kariery.

„Cyfrowy sport motorowy staje się z roku na rok coraz bardziej istotny, a niektórzy prawdziwi kierowcy – tacy jak Junior Ayhancan Güven z Porsche – biorą udział w wyścigach zarówno na prawdziwych, jak i wirtualnych torach wyścigowych”. mówi Paweł Mazurek z Porsche Polska.

Porsche Esports Sprint Challenge Poland rozpocznie się 16 sierpnia fazą prekwalifikacji, która składa się z trzech rund po 2×25 minut każda. Ośmiu kierowców z każdej kwalifikacji wstępnej otrzymuje miejsce w mistrzostwach. Główny sezon powinien rozpocząć się 9 września na torze Hockenheimring i zakończyć 28 października na Nordschleife. Format każdego wydarzenia pozostaje niezmieniony z 15-minutowymi sesjami kwalifikacyjnymi, po których następują 2 × 25-minutowe wyścigi.

„PESCP 2021 zapowiada się ekscytująco: nowa platforma (iRacing), a przede wszystkim nowy format, który stanowi pierwszy krok w kształtowaniu ekosystemu wyścigowego Mistrzostw Polski w Cyfrowych Sportach Motorowych. Zaufał nam Polski Związek Motoryzacji i Motocykli i planujemy przekroczyć ich oczekiwania. Doświadczenia minionego sezonu umożliwiają dalsze aktywności na wyższym poziomie. Bardzo cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z Porsche Polska i wyostrzyć profil e-sportowej marki Porsche” – mówi Jędrzej Stęszewski, dyrektor ds. operacji UE, ESE Entertainment.

READ  Recenzja „Don Kichota”: Historia pozostaje klasyczną opowieścią w niezwykłej produkcji Joffrey Ballet

„Polskie Stowarzyszenie Motoryzacyjne i Motocyklowe odpowiada za realizację strategii FIA mającej na celu promocję i rozwój cyfrowego sportów motorowych. Byliśmy jednym z pierwszych członków FIA, którzy ogłosili mistrzostwa Polski w cyfrowym sporcie motorowym.” mówi Michał Sikora, prezes Polskiego Związku Motoryzacyjnego i Motocyklowego.

Mistrz PESCP otrzymuje tytuł Mistrza Polskiego Cyfrowego Motorsportu na dorocznej gali Polskiego Związku Motoryzacyjnego i Motocyklowego. Dodatkowo trzech zwycięzców zakwalifikuje się do Porsche on Track w ramach Porsche Driving Experience, a dwunastu zwycięzców otrzyma miejsce w kolejnej edycji Mistrzostw Polski w Digital Motorsport.

Marketing Technology News: OneTag wchodzi na rynek USA z Christianem Bär jako wiceprezesem ds. sprzedaży

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *