Gospodarka
ESE wprowadza KIA Motors Poland w świat gier
VANCOUVER, BC, 14 stycznia 2021 r / PRNewswire / – ESE Entertainment Inc. (TSXV: ESE) (OTCQB: ENTEF) (the „Firmy„lub”THE„) ma przyjemność ogłosić, że KIA Poland oficjalnie weszła w świat gier komputerowych z produkcją ESE o nazwie Wejdź Do Gry („Wejdź do gry”). Wprowadzając Enter the Game, ESE włączyło nową KIA Stinger GT do popularnej gry wideo Assetto Corsa. Po trzech rundach wstępnych i jednym wyścigu finałowym Dominik Blajer został koronowany na mistrza. Wszystkie wyścigi były transmitowane na żywo na koncie KIA Motors Poland na Facebooku.
Był to trzeci duży wyścig symulacyjny (simracing) dla ESE po PKN Orlen (Orlen zostaje & Play) i Porsche Polska (Porsche Sprint Challenge) Wydarzenia e-sportowe z ESE. Wyścigi Simów to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów e-sportowych na świecie. Spośród trzech inicjatyw ESE związanych z wyścigami symulatorów, Enter the Game była największą kampanią pod względem zasięgu i promocji medialnej wyścigów symulatorów w Polska.
ESE ściśle współpracowało z agencją Next Level i Ragnar Simulators nad Enter the Game. Agencja Next Level działała jako twórca kreatywnych treści ESE, aktywując konsumentów i komunikując się za pośrednictwem mediów społecznościowych. Ragnar Simulator zorganizował cykl wydarzeń online oraz transmisję zawodów w Internecie. ESE odpowiadała za kreację cyfrową, produkcję spotów wideo oraz koordynację programu. Produkcja obejmowała ośmiu czołowych europejskich symulatorów wyścigowych.
„Dzięki Enter the Game mogliśmy wdrożyć nowy sposób komunikowania się z naszą marką i naszymi klientami. Premiera nowego KIA Stinger GT w jednej z najpopularniejszych gier wyścigowych była dla nas obu wejściem w nową erę Kia Poland oraz dla polskiego przemysłu motoryzacyjnego – powiedział Grzegorz Leśniczek, Marketing Manager w KIA Motors Poland.
„Premiera KIA Stinger Assetto Corsa była przełomowym projektem dla marek zainteresowanych niestandardową komunikacją z konsumentami” – powiedział Maciej Boroń, Dyrektor Zarządzający Next Level Agency.
„Projekt Enter the Game był dla nas interesującym doświadczeniem, ponieważ miał charakter stylu życia. Nasza możliwość przetestowania KIA Stingera, zanim samochód będzie fizycznie dostępna w salonach, umożliwiła wielu sympatycznym osobom wpływowym” – wyjaśnił Radek Turek, Dyrektor generalny Ragnar Simulator.
„Enter the Game było pierwszym tego rodzaju dla KIA Motors Poland i jesteśmy dumni, że go uruchomiliśmy. ESE zorganizowało obecnie szereg projektów z udziałem nie tylko europejskich kierowców symulatorów, ale także znanych europejskich kierowców, takich jak Gwiazda F1 jest zaangażowana Robert Kubica i Jakub Przygoński. Wierzymy, że więcej marek motoryzacyjnych będzie korzystało z gier i wyścigów symulatorów, aby skontaktować się z demografią pokolenia Z ”- powiedział Michał Mango, Head of Strategy w ESE.
O ESE
ESE to plik Europa Ta firma zajmująca się technologią i technologią rozrywkową koncentruje się na grach, zwłaszcza sportowych. ESE składa się z wielu zasobów i światowej klasy operatorów z branży gier i e-sportu. Funkcje obejmują między innymi: infrastrukturę fizyczną, transmisje, globalną dystrybucję gier i treści związanych z e-sportem, reklamy, wsparcie sponsorskie oraz rosnącą franczyzę dla drużyn e-sportowych. ESE koncentruje się na mostkowaniu Europa, Azja i Ameryce Północnej. | www.ese.gg
Wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia, które mogą stanowić informacje dotyczące przyszłości zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi papierów wartościowych. Wszystkie oświadczenia inne niż stwierdzenia dotyczące faktów historycznych, które odnoszą się do działań, wydarzeń, wyników, wyników, zmian, osiągnięć lub sukcesów, których ESE spodziewa się lub spodziewa się w przyszłości (w całości lub w części), należy traktować jako informacje dotyczące przyszłości. Takie informacje mogą obejmować, między innymi, stwierdzenia związane z przekonaniem ESE, że więcej marek motoryzacyjnych będzie wykorzystywać gry i wyścigi symulatorów w celu nawiązania kontaktu z docelową grupą demograficzną. Często, ale nie zawsze, informacje dotyczące przyszłości można zidentyfikować za pomocą takich słów, jak „plany”, „oczekiwany”, „oczekiwany”, „budżet”, „planowany”, „szacunki”, „prognozy”, „planowane”, „przewiduje” lub „wierzy” lub odmiany (w tym odmiany negatywne) takich słów i wyrażeń lub stwierdzeń, które powstają w czasie przyszłym lub które wskazują, że określone działania, zdarzenia lub wyniki „mogą”, „mogłyby”, „mogłyby” , „może” lub „będzie” (lub inne warianty zwolnienia) zostaną podjęte, nastąpią, zostaną osiągnięte lub będą miały miejsce. Informacje dotyczące przyszłości oparte są na aktualnie dostępnych danych dotyczących konkurencji, danych finansowych i ekonomicznych, a także planów operacyjnych, strategii lub przekonań na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej jednak znane i nieznane ryzyka, niepewności, założenia i inne czynniki, które mogą spowodować rzeczywiste wyniki, wyniki lub powodzenie scenariusza narażenia E musi znacznie różnić się od przyszłych wyników, wyników lub sukcesu wyrażonych lub sugerowanych przez informacje prognozujące. Takie czynniki mogą opierać się na informacjach aktualnie dostępnych dla ESE, w tym na informacjach uzyskanych od zewnętrznych analityków branżowych i innych zewnętrznych źródeł, oraz na obecnych oczekiwaniach kierownictwa lub przekonaniach dotyczących przyszłego wzrostu, wyników działalności i przyszłych Kapitał (w tym kwota, rodzaj i źródła finansowania) i wydatki. Wszystkie informacje dotyczące przyszłości zawarte w niniejszym komunikacie prasowym są wyraźnie objęte tym ostrzeżeniem. Obrót papierami wartościowymi ESE należy postrzegać jako wysoce spekulacyjny.
Ani TSX Venture Exchange, ani jej regulator (zgodnie z definicją tego terminu w zasadach TSX Venture Exchange) nie przyjmuje odpowiedzialności za adekwatność lub dokładność niniejszej informacji prasowej.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”