Connect with us

Zabawa

ESE Entertainment Inc. produkuje transmisję z Digital Motorsport World Cup w Polsce

Published

on

ESE Entertainment Inc. produkuje transmisję z Digital Motorsport World Cup w Polsce

Wydarzenie 28 listopada wyprodukuje dom produkcyjny ESE Frenzy w swoim ultranowoczesnym, 500-metrowym warszawskim studiu

ESE Entertainment Inc poinformowało, że transmisja Digital Motorsport World Cup zaplanowana na 28 listopada 2021 r. z jej domu produkcyjnego Frenzy sp. z o.o. ogród zoologiczny

Firma zapowiedziała, że ​​wydarzenie zostanie zrealizowane przez Frenzy w nowoczesnym warszawskim studiu o powierzchni 500 metrów kwadratowych, wyposażonym w 24 automatyczne systemy kamer, montażownię z czterema niezależnymi torami kamer, oświetlenie GrandMA, system graficzny Xpression. , system automatyki Mira, 5m Tower Cam, 4m automatyczny slider, system komputerowy do eSportu, scena centralna oraz biurka analityków i casterów.

W ramach tego wyjątkowego hybrydowego wydarzenia sześciu kierowców zmierzy się na symulatorach Digital Motorsports, które zostaną zainstalowane na centralnej scenie studia. Pozostali kierowcy dołączą zdalnie z lokalizacji na całym świecie.

Według ESE poziom produkcji Frenzy dorówna światowym wydarzeniom organizowanym przez największych wydawców gier, takich jak Riot Games, Valve czy Epic Games.

PRZECZYTAJ: ESE Entertainment finalizuje ogłoszone wcześniej przejęcie europejskiej firmy zajmującej się mediami i technologią e-sportową Frenzy. z dala

„To dla nas wielki zaszczyt i okazja do podkreślenia naszych możliwości produkcyjnych” – powiedział w oświadczeniu Marcin Kilar, dyrektor generalny Frenzy. „Wkład w tak prestiżowe wydarzenie wzbogaca naszą e-sportową specjalizację i jest kolejnym krokiem w międzynarodowej ekspansji Frenzy. Jestem przekonany, że produkcja z naszego warszawskiego studia podniesie światowe standardy transmisji symulacji wyścigów.”

Niall Maher, założyciel i dyrektor generalny Digital Motorsports, powiedział: „Wydarzenie będzie ogromnym krokiem naprzód nie tylko dla Digital Motorsports, ale dla całej społeczności wyścigów symulacyjnych, ponieważ zmierzamy w kierunku profesjonalnej i uznanej dyscypliny w sportach motorowych, która jest naprawdę cyfrowa. Jestem podekscytowany i nie mogę się doczekać współpracy z zespołem Frenzy nad tym przełomowym wydarzeniem.”

Konrad Wasiela, CEO ESE, dodał: „To kolejna okazja dla ESE do zaprezentowania swojego rozwiązania 360 stopni dla sektora esportu i gier. Dzięki Frenzy nie tylko zademonstrujemy nasze możliwości produkcyjne, ale także podkreślimy naszą szybko rozwijającą się działalność dzięki cyfrowym sportom motorowym podczas tego wydarzenia Pucharu Świata ”.

READ  Portfolio: Christian Jankowski na nowo rozbudza zainteresowanie polskimi zabytkami z pomocą mistrzów w podnoszeniu ciężarów | Niezależny

Digital Motorsports World Cup jest prezentowany przez G2A.com i sponsorowany przez Corsair Gaming Inc., Fanatec, Sim-Lab Products, Cube Controls i Cubic System.

Skontaktuj się z autorem: [email protected]

Śledź go na Twitterze @PatrickMGraham

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *