ESE Entertainment Inc poinformowało, że transmisja Digital Motorsport World Cup zaplanowana na 28 listopada 2021 r. z jej domu produkcyjnego Frenzy sp. z o.o. ogród zoologiczny
Firma zapowiedziała, że wydarzenie zostanie zrealizowane przez Frenzy w nowoczesnym warszawskim studiu o powierzchni 500 metrów kwadratowych, wyposażonym w 24 automatyczne systemy kamer, montażownię z czterema niezależnymi torami kamer, oświetlenie GrandMA, system graficzny Xpression. , system automatyki Mira, 5m Tower Cam, 4m automatyczny slider, system komputerowy do eSportu, scena centralna oraz biurka analityków i casterów.
W ramach tego wyjątkowego hybrydowego wydarzenia sześciu kierowców zmierzy się na symulatorach Digital Motorsports, które zostaną zainstalowane na centralnej scenie studia. Pozostali kierowcy dołączą zdalnie z lokalizacji na całym świecie.
Według ESE poziom produkcji Frenzy dorówna światowym wydarzeniom organizowanym przez największych wydawców gier, takich jak Riot Games, Valve czy Epic Games.
PRZECZYTAJ: ESE Entertainment finalizuje ogłoszone wcześniej przejęcie europejskiej firmy zajmującej się mediami i technologią e-sportową Frenzy. z dala
„To dla nas wielki zaszczyt i okazja do podkreślenia naszych możliwości produkcyjnych” – powiedział w oświadczeniu Marcin Kilar, dyrektor generalny Frenzy. „Wkład w tak prestiżowe wydarzenie wzbogaca naszą e-sportową specjalizację i jest kolejnym krokiem w międzynarodowej ekspansji Frenzy. Jestem przekonany, że produkcja z naszego warszawskiego studia podniesie światowe standardy transmisji symulacji wyścigów.”
Niall Maher, założyciel i dyrektor generalny Digital Motorsports, powiedział: „Wydarzenie będzie ogromnym krokiem naprzód nie tylko dla Digital Motorsports, ale dla całej społeczności wyścigów symulacyjnych, ponieważ zmierzamy w kierunku profesjonalnej i uznanej dyscypliny w sportach motorowych, która jest naprawdę cyfrowa. Jestem podekscytowany i nie mogę się doczekać współpracy z zespołem Frenzy nad tym przełomowym wydarzeniem.”
Konrad Wasiela, CEO ESE, dodał: „To kolejna okazja dla ESE do zaprezentowania swojego rozwiązania 360 stopni dla sektora esportu i gier. Dzięki Frenzy nie tylko zademonstrujemy nasze możliwości produkcyjne, ale także podkreślimy naszą szybko rozwijającą się działalność dzięki cyfrowym sportom motorowym podczas tego wydarzenia Pucharu Świata ”.
Digital Motorsports World Cup jest prezentowany przez G2A.com i sponsorowany przez Corsair Gaming Inc., Fanatec, Sim-Lab Products, Cube Controls i Cubic System.
Skontaktuj się z autorem: [email protected]
Śledź go na Twitterze @PatrickMGraham