technologia
Emerging Professionals Summer Internship Program poprawia umiejętności zawodowe i poszukiwania pracy
Letni program stażowy UMass Medical School dla wschodzących profesjonalistów oferuje utalentowanym studentom i absolwentom szkół wyższych z niedostatecznie reprezentowanym środowiskiem naukowym i opieką zdrowotną możliwość zbadania kariery administracyjnej w medycynie akademickiej. Płatny, 10-tygodniowy program koncentruje się na karierze w różnych dziedzinach, w tym komunikacji, technologii informacyjnej, różnorodności i integracji oraz relacjach ze społecznościami i rządami.
Dziewięciu stażystów tego lata zgodziło się, że ich doświadczenia były cenne i przerosły ich nadzieje na rezultaty, mimo że były całkowicie odległe.
„To była świetna okazja dla mnie i moich kolegów stażystów, aby wejść do świata biznesu, uczyć się i realizować nasze cele zawodowe” – powiedziała Colleen Farrell, aspirująca seniorka w Saint Anselm College, która koncentruje się na komunikacji. „Ze względu na nasze zainteresowania wszyscy mogliśmy pracować nad wieloma projektami w różnych działach”.
„Ten staż miał ogromny wpływ na moją przyszłą karierę” – zgodziła się Elizabeth Choi. „Zdecydowanie poprawiło moją pewność siebie, gdy podchodzę do rzeczy, których nie jestem zaznajomiony”. Choi, absolwentka psychologii stosowanej i globalnego zdrowia publicznego na Uniwersytecie Nowojorskim, zabiera ze sobą swoje doświadczenie jako stażystka w dziedzinie analizy danych IT, rozpoczynając swoje zdrowie absolwent informatyki na Uniwersytecie Michigan.
Każdemu stażyście przydzielono mentora opartego na podobnych zainteresowaniach edukacyjnych i zawodowych, który był prowadzony i wspierany przez podobnie myślących profesjonalistów. Prowadzenie złożonych projektów w realnym świecie, które wspierają znaczące inicjatywy departamentowe, dało im możliwość doskonalenia profesjonalizmu przy jednoczesnym poznaniu konkretnych zadań.
Farrell pomógł zaprojektować i złożyć propozycje sponsoringu wspierające program Praca bez granic, który zachęca pracodawców do poprawy możliwości zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Stażystka komunikacji Michelle Duong przeprowadziła analizy mediów społecznościowych instytucji rówieśniczych i stworzyła filmy „Why UMassMed”. Praca jako stażystka w zakresie badań politycznych w Departamencie Medycyny Rodzinnej i Zdrowia Społecznego zachęciła Vanessę Kibathi, absolwentkę zdrowia publicznego, do pracy w polityce zdrowotnej i rzecznictwie. Rebecca Wamala była dumna z tworzenia materiałów do nadchodzącego programu orientacyjnego dla studentów UMMS koloru w Biurze ds. Różnorodności i Włączenia.
Cotygodniowe warsztaty z lunchem i nauką dotyczyły praktycznych kwestii związanych z poszukiwaniem pracy, w tym pisania CV, rozmów kwalifikacyjnych i negocjacji w sprawie pracy.
„Kiedy dostałem swoją pierwszą pracę po ukończeniu studiów, nie myślałem o negocjowaniu mojej pensji, ponieważ byłem po prostu podekscytowany otrzymaniem pracy” – powiedział Choi. „Teraz wiem, że ważne jest rozpoznanie własnej wartości i nauczenie się prowadzenia trudnych lub niewygodnych rozmów”.
Program Emerging Professionals Summer Internship to jeden z wielu programów szkoleń i praktyk zawodowych UMMS, które od kilkudziesięciu lat wspierają studentów ze środowisk niedostatecznie reprezentowanych w naukach biomedycznych i opiece zdrowotnej.
„Myślę, że mówię w imieniu wszystkich moich kolegów stażystów, kiedy mówię, że wszyscy lepiej przygotujemy to doświadczenie do życia po studiach” – powiedział Farrell podczas ceremonii ukończenia programu 6 sierpnia.
Letni stażyści dla młodych profesjonalistów 2021
Elizabeth Choi, BS, New York University – technologia informacyjna
Michelle Duong, Clark University, ’22 – komunikacja
Colleen Farrell, St. Anselm College, ’22 – Praca bez ograniczeń
Ayaan Gill, licencjat, Uniwersytet Kalifornijski w San Diego — technologia informacyjna
Vanessa Kibathi, BS, UMass Lowell – medycyna rodzinna i zdrowie społeczne
Deisy Rodriguez Ledezma, licencjat, Clark University – medycyna rodzinna i zdrowie społeczne
Tarik Terry, BS, Old Dominion University — Stosunki społeczne i rządowe
Dylan Thomas, Dean College, ’21 – Praca bez ograniczeń
Rebecca Wamala, Southern New Hampshire University, „22 – Różnorodność i integracja”