technologia
Elden Ring patch 1.09 dodaje ray tracing na PC, PS5, Xbox Series X
Deweloper FromSoftware wydał nową aktualizację dla elden pierścień w czwartek, wprowadzając grafikę ray tracingu do zeszłorocznej gry. Opcja jest dostępna dla wersji na PlayStation 5, Windows PC i Xbox Series X elden pierścień.
Na PS5 i Xbox Series X, elden pierścień Gracze mogą znaleźć nową opcję w menu opcji gry. Na PC ustawienie znajduje się w obszarze Grafika, a następnie Jakość śledzenia promieni. Nowa opcja nie oferuje odbić w czasie rzeczywistym w wielu sytuacjach ani, jak widać na poniższym filmie, dramatycznych ulepszeń graficznych. Według wstępnych doniesień graczy korzystających z nowych ustawień ray tracingu, wsparcie obejmuje okluzję otoczenia i cienie. Innymi słowy, nie oczekuj oślepiających odbić w czasie rzeczywistym na swoim pancerzu – ale spodziewaj się spadku wydajności, zwłaszcza liczby klatek na sekundę, podczas korzystania z ray tracingu w czasie rzeczywistym.
Dla elden pierścień Dla graczy na PC, którzy wybierają efekty ray tracingu, FromSoftware opublikowało nowe specyfikacje sprzętowe dla tej funkcji:
minimum
- System operacyjny: Okna 10
- Procesor: Intel Core i5-10600K lub AMD Ryzen 5 3600XT
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3060 Ti, 8 GB lub AMD Radeon RX 6700 XT, 12 GB
- Zalecane ustawienie grafiki: 1080p – Niska jakość – Niskie śledzenie promieni
Zalecana
- System operacyjny: Okna 11
- Procesor: Intel Core i7-10700K lub AMD Ryzen 7 3800XT
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti, 8 GB lub AMD Radeon RX 6900 XT, 16 GB
- Zalecane ustawienie grafiki: 1080p – Wysoka jakość – Wysokie ray tracing
Wersja 1.09 Elden Ring zawiera również obszerny zestaw zmian wyważenia i poprawek błędów, o których można przeczytać w pełnych informacjach o łatce poniżej.
Ekskluzywne korekty balansu PvP
Zmiany w tej sekcji nie mają wpływu na tryb dla jednego gracza ani tryb współpracy.
- The Nieunikniony szał Zwiększono moc przywołania i kąt chwytania.
- The Pięść Kradnąca Życie Zwiększono moc umiejętności, zasięg i kąt chwytania.
- Siła dwuręcznych ataków z wyskoku została zmniejszona.
- Zmniejszono siłę ataków ciężkich i ciężkich beczek z pięść I pazur rodzaje broni.
- Zmniejszono moc Założycielski deszcz gwiazd Przekleństwo.
- Zmniejszono efekt wzmocnienia zaklęć Terra Magica Przekleństwo.
- Obrażenia i obrażenia równowagi zostały zmniejszone fala złota Możliwość trafienia przeciwnika na określoną odległość.
- Zmniejszona skuteczność determinacja I Postanowienie Królewskiego Rycerza Możliwości.
- Zmniejszono wpływ Meduza Tarcza zaraźliwej wściekłości.
- Zmniejszona skuteczność Talizman pazurów.
- Zmniejszona skuteczność Radość Pana Krwi Talizman.
- Wzmocnienie siły ataku przyznawane przez zostało zmniejszone biała maska Ochrona głowy.
- Zmniejszono premię do obrażeń od ataku z wyskoku przyznawaną przez Czarne pióra Raptora Zbroja.
- Wzmocnienie obrażeń przyznawane przez zostało zmniejszone Magiczne maskowanie Pęknięta łza, Płomienne maskowanie Pęknięta łza, Maskowanie błyskawicy Pęknięta łza i Święte maskowanie Pęknięta łza jeśli z włączonym Flakon cudownej fizyki.
Ogólne korekty balansu
- Dodano okno niezwyciężoności podczas odradzania się w Koloseum.
- Zwiększono skalowanie następujących atrybutów podczas nasycania broni niektórymi popiołami wojny:
Magia / Ogień / Sztuka płomienia / Błyskawica / Świętość - Zwiększono skalowanie atrybutów następujących rodzajów broni:
Kolosalny miecz / Wielki topór / Młot / Cep / Wielki młot / Kolosalna broń - Zwiększono prędkość, zasięg i czas odnowienia niektórych ataków następujących rodzajów broni:
Wielki młot / Wielki topór / Wielki miecz / Zakrzywiony wielki miecz - Zmiany w broni cepowej:
Zwiększono szybkość niektórych ataków.
Skrócony czas regeneracji po ataku.
Zwiększono równowagę ataków dwuręcznych. - Zwiększona prędkość ataku lufy i skrócony czas odzyskiwania ataku dla następujących rodzajów broni:
Miecz prosty / Miecz zakrzywiony / Katana / Miecz o podwójnym ostrzu / Topór / Młot / Halabarda - Zwiększono początkową prędkość ataku dla następujących rodzajów broni:
Miecz prosty / Miecz zakrzywiony / Bicz - Zwiększono szybkość liczników strażników dla następujących rodzajów broni:
Prosty miecz / Wielki miecz / Miecz kolosalny / Wielki miecz zakrzywiony / Katana / Miecz o podwójnym ostrzu / Topór / Wielki topór / Cep / Wielki młot / Włócznia / Wielka włócznia / Halabarda - Skrócono czas regeneracji po ataku bicz Bronie.
- Zwiększono obrażenia pazur Bronie.
- Dodano skalowanie obrażeń od świętości i wiary Świetny klub.
- Zwiększona negacja obrażeń podczas blokowania obrażeń od świętości i zmniejszona negacja obrażeń podczas blokowania obrażeń od innych koligacji.
- Zwiększona skuteczność Talizman Podwójnego Ostrza.
- Nieznacznie zmniejszona odległość przechyłu dla lekkiego sprzętu.
- Zmniejszono rozmiar pola trafienia dla niektórych ataków następujących rodzajów broni:
Pchający miecz / Ciężki pchający miecz / Włócznia / Wielka włócznia / Halabarda
Modyfikacje Popiołów Wojennych
- Pięść Kradnąca Życie
Zwiększony zasięg chwytania celu. - fala wiary
Zwiększona prędkość generowania pocisków. - pluć ogniem
Zwiększono szybkość ochrony umiejętności i ilość bloków.
Dostosowano kąt kuli ognia. - języki ognia
Zwiększono szybkość ochrony umiejętności i ilość bloków. - Wielka bańka wyroczni
Zwiększona prędkość generowania pocisków i skrócony czas regeneracji. - ugryzienie żmii
Skrócono czas przed rzutem kośćmi po użyciu umiejętności. - Krzyk Miłosza
Zwiększone obrażenia równowagi z bliskiej odległości. - Rytuał Wezwania Włóczni
Zwiększona prędkość generowania pocisków. - Cięcie Przeklętej Krwi
Zwiększona prędkość generowania pocisków i skrócony czas regeneracji. - kruszarka złota
Skrócony czas regeneracji. - Rozkazuję ci, uklęknij!
Zwiększona prędkość generowania ataku. - Krzyk Starcallera
Szybkość kolejnych ataków została zwiększona. - kołowrotek
Zwiększona prędkość generowania ataku.
Dodano czas anulowania rzutów i ciężkich ataków, gdy umiejętność jest używana.
Rozwiązywanie problemów
- Naprawiono błąd, w wyniku którego narastanie szkarłatnego statusu nie było prawidłowo odzwierciedlane podczas dawania Rapier śladu mrówek skłonność do zimna.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego narastanie szkarłatnego statusu nie było prawidłowo odzwierciedlane podczas dawania Zgniły wielki topór powinowactwo krwi.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre ataki partyzant, Włócznia Rytuału ŚmierciI lucerna miał nieoczekiwane skalowanie ataków fizycznych.
- Naprawiono błąd, w którym Glewia Nocnego Jeźdźca nie zwiększał obrażeń ataków konnych.
- Naprawiono błąd, w którym Pojedynkujący się wielki topór I Zgniły wielki topór nie zwiększał obrażeń naładowanych ataków.
- Naprawiono błąd, w którym Ryczący Medalion Efekt talizmanu nie zwiększał mocy niektórych zaklęć.
- Naprawiono błąd, który zmniejszał moc niektórych umiejętności pod wpływem Złota Przysięga Efekt.
- Naprawiono błąd, który powodował efekty determinacja I Postanowienie Królewskiego Rycerza Zdolności rzucane bronią leworęczną, które mają być dodane do innych zdolności rzucanych bronią praworęczną.
- Naprawiono błąd, który zmniejszał siłę trafienia krytycznego broni dla praworęcznych podczas jej używania determinacja Lub Postanowienie Królewskiego Rycerza aktywny na broni leworęcznej.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kompilacje statystyk były nieumyślnie dodawane do niektórych umiejętności broni
- Naprawiono błąd, w wyniku którego moc broni lewej ręki i efekty specjalne mogły być dodawane do testu umiejętności broni prawej ręki.
- Naprawiono błąd, który powodował zużywanie wyposażonej gałęzi ofiarnej, gdy gracz umierał w Koloseum.
- Naprawiono położenie kamery podczas odradzania się w Koloseum.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł otrzymać uznanie za zabójstwo w Koloseum, jeśli zginął w wyniku efektu statusu śmierci zamiast gracza, który go spowodował.
- Poprawiono stabilność dobierania graczy w Koloseum.
- Naprawiono błąd związany z korektą poziomu, gdy najeźdźca używał Widmowy Krwawy Palec.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować rozłączanie z innymi graczami w niektórych lokalizacjach w trybie dla wielu graczy.
- Poprawiona stabilność gry wieloosobowej online.
- [PS4] Naprawiono błąd występujący podczas używania separator palców na przywołanych NPC w trybie offline, co może spowodować awarię gry.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy wrogowie nie renderowali lub nie zachowywali się zgodnie z oczekiwaniami.
- Kilka ulepszeń wydajności i innych poprawek błędów.
Kontynuuj czytanie
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”