Sport
Ekstraklasa partnerem technologicznym Red Bee dla platformy OTT | Aktualności
Ekstraklasa SA, polska czołówka, wybrała Red Bee Media na partnera technologicznego platformy streamingowej Ekstraklasa.TV.
Ekstraklasa.TV została uruchomiona latem 2019 roku i od tego czasu zdobyła około 200 tysięcy zarejestrowanych użytkowników. Fani w krajach, w których Ekstraklasa nie ma wyłącznej umowy na transmisję, mogą ją wykorzystać do wykupienia lub wykupienia dostępu PPV do meczów na żywo, a także do dodatkowych treści wideo, takich jak skróty lub ciekawe wydarzenia w grze.
Fani w Polsce mają bezpłatny dostęp do treści nie na żywo.
Ekstraklasa.TV zamierza ją dalej rozwijać przed sezonem 2021/22. Oczekuje się, że Red Bee poprawi swoją interaktywność i personalizację, jeszcze bardziej poprawi wrażenia użytkownika i wdroży model reklamowy.
Te aktualizacje powinny obejmować możliwość hostowania w przyszłości dodatkowych treści sportowych, nie tylko związanych z piłką nożną, a także możliwość integracji z sieciami kablowymi.
Miejmy nadzieję, że ulepszenia będą dostępne przed kampanią 2021/22. Zaktualizowana platforma będzie dostępna za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji na iOS i Androida oraz wielu platform smart TV, począwszy od LG, Apple, Android i ostatecznie Samsung.
Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA, powiedział: „Obserwujemy rosnący udział w rynku platform streamingowych, pogłębianie się wieloekranowego zjawiska i jednoczesny wzrost popularności krótkich, ale ekscytujących filmów, zwłaszcza wśród młodzieży.
„Monitorujemy te zmiany i planujemy przenieść naszą platformę OTT na wyższy poziom, aby udostępnić kibicom Ekstraklasa.TV v.2.0 dzięki nowym funkcjom oraz krótszym, atrakcyjniejszym i bogatszym w informacje formatom wideo.
„Doświadczenie, zwłaszcza z zeszłego roku, pokazało, że zagraniczni kibice naprawdę chcą zobaczyć naszą ligę. To kolejny powód, dla którego stale rozwijamy widzów i dostarczamy im coraz ciekawsze treści, lepiej dostosowane do ich indywidualnych potrzeb. Treści związane zarówno z piłką nożną, jak i dla Ekstraklasy, aw przyszłości obejmują również rozgrywki w lidze Fortuna 1 czy rozgrywki w ramach polskiej ligi piłkarskiej kobiet – Ekstraligi – a także inne rozgrywki czy sporty.
„Byliśmy już w innych ligach po wstępnych dyskusjach i na tym będziemy się skupiać przez następne kilkanaście miesięcy”.
Steve Nylund, CEO Red Bee Media dodał: „Cieszymy się, że możemy być częścią rozwoju Ekstraklasa.TV i nie możemy się doczekać, aby przyczynić się do jej rozwoju i światowej klasy europejskiej piłki nożnej dla międzynarodowej i polskiej piłki nożnej za pośrednictwem naszej platformy OTT Stream.
„Obserwujemy znaczny wzrost ofert skierowanych bezpośrednio do konsumentów, w ramach których marki takie jak Ekstraklasa korzystają z okazji, aby skontaktować się ze swoimi fanami i zarabiać na swoich prawach do treści”.
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”