Connect with us

Nauka

Drexel Campus instaluje „Pars Pro Toto” międzynarodowej artystki Alicji Kwade

Published

on

Drexel Campus instaluje „Pars Pro Toto” międzynarodowej artystki Alicji Kwade
Pars pro Toto, Alicja Kwade dla Drexel University




Osiem kamiennych kul z całego świata znalazło nowy dom na Lancaster Walk na Uniwersytecie Drexel. międzynarodowy artysta alicja szlachta utworzona praca specyficzna dla witryny Pars Pro Toto używając różnych rzadkich kamieni, aby odzwierciedlić koncepcje czasu, percepcji i dociekań naukowych. Pożyczone firmie Drexel przez Inicjatywa Forman Artsrzeźby zostaną zainstalowane jesienią tego roku i pozostaną na terenie kampusu przez trzy lata dla wszystkich, którzy natkną się na kolorowe kule.

Pars Pro Toto przybył do Filadelfii z Polski w sierpniu, a kule – o średnicy od 24 do 64 cali – zostaną zainstalowane na Lancaster Walk w ramach polityki Drexel’s Outdoor Public Art Policy, która służy wspieraniu kolekcji dzieł sztuki i potwierdzeniu zaangażowania firmy tworzyć i utrzymywać bogate środowisko, które poszerza zrozumienie i docenienie sztuki dzięki pracy site-specific.

„Praca jest potrójnym odbiciem: pozwala nam stać się gigantami wędrującymi przez układ słoneczny w skali człowieka, ale przypomina nam również, że jesteśmy mali w obliczu stale rozszerzającego się wszechświata” – powiedział Kwade. „Uświadomiliśmy sobie, że nasza Ziemia to tylko maleńka kula, marmur zawieszony w naszym geocentrycznym horyzoncie. Właśnie tutaj, teraz na kampusie, odzwierciedlamy te przeciwstawne rzeczywistości poprzez doświadczenie Pars Pro Toto”.

dodanie Pars Pro Toto na kampusie ma służyć jako katalizator dla studentów, wykładowców i ogółu społeczeństwa, aby zwolnić i uważniej słuchać. Praca prosi widzów o uznanie, że wszyscy są związani z przeszłością, teraźniejszością, przyszłością i sobą nawzajem.

„Kiedy pełniłem funkcję powiernika firmy Drexel, głęboko uwierzyłem w misję uniwersytetu polegającą na skoncentrowaniu swojej wiedzy na rozwiązywaniu największych wyzwań społeczeństwa” — powiedział Michael Forman, współzałożyciel Forman Arts Initiative. „Pars Pro Toto zapewnia wyjątkową perspektywę na świat, który dzięki technologii wydawał się coraz mniejszy. Mamy nadzieję, że instalacja wzbudzi ciekawość, dialog i więź między ludźmi w całym kampusie i poza nim”.

Kamienie, które tworzą Pars Pro Toto wykazać pełną dbałość o zrównoważony rozwój – ponieważ każdy z nich pochodził z kamieniołomów, które przestrzegały procesów sprawiedliwego handlu z identyfikowalnym śladem. Lewis Colburn, profesor nadzwyczajny i koordynator rzeźby w Antoinette Westphal College of Media Arts & Designuważa, że ​​Kwade prowadzi w pracy znacznie szerszy dialog, którego zrównoważony rozwój jest tylko jednym z elementów.

„Sama praca jest wizualnie cicha, tak jak rozumiem – osiem kamiennych kul, ułożonych pojedynczo i parami wzdłuż Lancaster Walk – w pewnym sensie łatwo byłoby przejść obok tych obiektów bez zwracania na nie zbytniej uwagi. Należy jednak pamiętać, że każda kula różni się wizualnie od pozostałych, w oparciu o rozmiar i rodzaj kamienia oraz miejsce wydobycia” – powiedział Colburn.

Po zastanowieniu Colburn zastanawia się, czy Kwade prosi nas o zastanowienie się nad specyfiką tych kamiennych kul – zauważając, że w materiałach dotyczących jej pracy podaje również informacje o pochodzeniu, rozmiarze i wadze każdej kuli.

„Gromadzenie tych kamiennych kul z całego świata tworzy rodzaj węzła lub przecięcia w wielomilionowych historiach tych kawałków kamienia i jako takie wiąże pracę z większymi ideami materiału, czasu i przestrzeni. W ten sposób myślę, że narracja pracy wykracza poza zrównoważony rozwój, gdy myślimy o tym w bezpośrednim znaczeniu i łączy się z większymi pytaniami o to, co to znaczy zamieszkiwać tę planetę i konsekwencje naszych krótkich działań w znacznie dłuższym okresie czasu . – być może pewnego rodzaju zrównoważonym rozwojem w „głębokim czasie”.

„Jestem podekscytowany, widząc dzieło Kwade’a w kampusie Drexel i nie mogę się doczekać, kiedy w semestrze jesiennym przyjadę na moje zajęcia z rzeźby, aby doświadczyć pracy” – powiedział Colburn. „Doświadczenie sztuki z pierwszej ręki jest kluczowym elementem edukacji artystycznej i projektowej – zwłaszcza teraz, gdy otrzymujemy tak wiele informacji wizualnych za pośrednictwem ekranów”.

READ  PM Modi uczestniczy w obchodach Srebrnego Jubileuszu TRAI, wprowadza na rynek znaczek pocztowy

Pars Pro Toto ma na celu poprawę ogólnej jakości życia poprzez upiększenie przestrzeni publicznej dla wszystkich ludzi. Według dr Andrew Zitcera, dyrektora programu studiów podyplomowych w Strategii Miejskiej – wszyscy wykładowcy, pracownicy i szersza społeczność mogą korzystać ze sztuki publicznej, która zachęca do kreatywnego tworzenia miejsc.

„Sztuka publiczna zakotwicza nas w miejscu i pozwala nam na nowo zobaczyć nasze środowisko zbudowane” – powiedział Zitcer, który jest również adiunktem na wydziale administracji sztuki i kierownictwa muzeum w Westphal College. „Spełnia ważną funkcję placemakingową i co najwyżej zachęca nas do odwiedzania nowych miejsc lub dłuższego przebywania w miejscach, w których znajdujemy znaczącą sztukę”.

Drexel ma długą historię kolekcjonowania prac twórczych z zamiarem edukowania i inspirowania społeczności. Założyciel firmy Drexel, Anthony J. Drexel, odłożył fundusze na zakup sztuki dekoracyjnej i sztuk pięknych od momentu powstania uniwersytetu w 1891 roku. Dziś kolekcja Drexel zawiera ponad 6000 dzieł sztuki, w tym europejskie grafiki i rysunki, japońskie drzeworyty, obrazy, rzeźby, mebli, srebra, porcelany i zegarmistrzostwa – jego misją jest zachowanie, właściwe zarządzanie i dokumentacja tej edukacyjnej kolekcji sztuki plastycznej i zdobniczej.

„Kiedy Anthony Drexel zakładał uniwersytet, dostęp do sztuki zarówno w praktyce, jak i podczas obserwacji był niezwykle ważny i pozostaje kluczowym elementem misji edukacyjnej Drexel dzisiaj” – powiedziała Nancy Trainer, wiceprezes ds. obiektów, architekt uniwersytecki i adiunkt w Westphal College . .

Pożyczka długoterminowa jest udzielana przez Forman Arts Initiative, platformę, której celem jest łączenie i wspieranie artystów i organizacji kulturalnych w Filadelfii. Wspieranie sztuki publicznej w kontekście edukacyjnym jest zgodne z fundamentalną wiarą FAI w moc sztuki i twórcze zaangażowanie w uwolnienie potencjału ludzi w każdym wieku i ze wszystkich środowisk.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *